*Godinu dana ranije*
Clara P.O.V.
U par dana se puno toga desilo,saznali smo da imamo posla sa...zlom kraljicom i njenim dečkom,kombinacija je žešća ali šta ćeš?
"Dakle,sada definitvno moramo da se vratimo nazad." Damon je rekao,mi smo svi klimnuli glavom.Ali kako?
"Clara,ti si bacila kletvu kada si nas 'naterala' da se preselimo u Ravenswood zar ne?Pa možeš opet da je baciš!" Arija je uzviknula,eh kada bi to bilo tako lako.
"To nije tako lako,Arija.Za tu kletvu mi je trebalo srce osobe koju najviše volim." rekla sam,a to je bio moj otac...Dakle,ja ne mogu da bacim čin.
"U pravu si,ali nam treba Katherine.Jedino ona može da nas spase.Arija...ti bi mogla da baciš čini." Justin je rekao i pogledao u Ariju,to bi značilo da treba da ubije njega.Ona nikada ne bi to uradila.
"Šta?Neću da te ubijem,da li si izgubio svoj razum?!Posebno ne sada." rekla je.
*Nakon par dana (još uvek godinu dana ranije)*
Spremila sam sve za proklestvo,Arija i Justin su se poljubili zadnji put.
"Clara,ne mogu da uradim ovo." rekla je,ne može da mu iščupa srce?Okej onda ću ja to uraditi,izvadila sam mu srce iz grudi.
"Clara!!!" Arija je viknula na mene,šta?Još uvek je živ,sve dok mu se smrska srce.
"Smrskaj ga,Arija!To je jedini način!" videla sam crn oblak,zla kraljica.Arija ga je brzo smrskala u kotao i počela da plače,tragično.Zla Kraljica se pojavila ispred nas i bacila neku čaroliju na proklestvo,šta je koji đavo sada uradila?!
"Stvarno ste mislili da možete da bacite proklestvo bez mene?Arija,bojim se da si žrtvovala svog 'princa' za ništa." rekla je i nasmejala se.Bojim se da je pogreška,ne može da poništi proklestvo već bačeno.
"Ima jedna mana u tvom planu,draga.Ne možeš da poništiš nešto što je već bačeno." rekla sam i Arija se nasmejala.
"Ne,ali mogu malo da ga začinim." rekla je i nestala,šta je uradila?Mogla je da...dođavola!Bacila je čin tako da se nećemo sećati ove godine!
"Clara,možeš li da...oživiš Justina?" Arija me je zamolila,da ga oživim?Pa kako?!On nema srce više.
"Arija,ne možeš prevariti magiju.Svaka čarolija ima svoju cenu." rekla sam joj,ona je na trenutak izgledala tužno ali se onda nasmejala.Šta je sada smislila?Nemamo vremena!
"Uzmi moje srce i prepolovi ga." rekla je,šta?Ko zna da li će to delovati?!Mogu oboje da umru,a ko će onda biti kriv?Ja!
"Arija..." rekla sam i odmahnula glavom.Ona me je pogledala sa tužnim očima,to nije fer!
"Dobro onda." rekla sam i izvadila joj srce iz grudi,ona je pala mrtva.Bolje ti je da ovo radi,Arija.Prepolovila sam srce na dva dela i brzo ta dva dela stavila u njihove grudi.Oni su skočili,dobro je.
*Sadašnjost*
Katherine P.O.V.
Okej,lepo je ovo što smo upoznali zlu kraljicu.Ali nemamo vremena za to,moramo da se vratimo u Ravenswood.
"Dobro,vaše visočanstvo.A sada ako nije problem mi idemo." rekla sam i uhvatila Nathaniela za ruku.
"Katherine,ovo je moja sestra.Alexandra Albertson." rekao je predstavljajući je,šta koji đavo?Stiles je delovao mnogo više iznenađen od mene.Nathaniel se nasmejao na Stilesovu reakciju,šta je njemu smešno?
"Šta je bilo druže?Ovo nisi očekivao?" Nathaniel je upitao Stilesa,druže?Da li sam još nešto propustila?"
Oh tako mi je drago da se opet srećemo,dušo." čula sam kako je neko rekao i videla jednu devojku kako ide ka nama.Nemoj mi reći,to je još jedna Nathanielova sestra za koju ne znam!Koje iznenađenje!Čekaj došli smo po Melody,gde je ona koji đavo?
"Alexandra!Nismo se dugoo videle,još od 80' zar ne?" ona druga je upitala Nathanielovu sestru,deluje mi da se njih dve baš i ne slažu.
"Okej,stvarno mi je žao što prekidam ovaj divni porodični okup.Ali ovde smo da spasimo Melody." rekla sam gledajući u Nathaniela,on je krenuo da mi kaže nešto ali sam samo okrenula glavu.
"Mel,Benny,Isaac!" Nathanielova sestra je uzviknula i zamahnula rukom,Melody i Isaac su se pojavili iz dima.Čekaj to je isti onaj dim koji se pojavio kada je Clara bacila proklestvo!Ko je koji đavo Benny?Okej ova porodica je komplikovanija od moje,a to sam mislila da je ne moguće!
"Ko bi rekao?Zla Kraljica pomaže nekome?Iznenađuješ me svaki dan,Alexandra." ona druga je rekla,okej ona mi stvarno ide na živce.Ali me ipak podseća malčice na mene...
"Ja nikada nisam bila zla kraljica.Bila sam kraljica,a ti si dodala ostalo." Alexandra je rekla i zamahnula rukom zbog čega je ona druga završila na zidu.To je sigurno bolelo...
Treba ti pomoć,ljubavi?
Ugh,ne opet.Ti si živ?Samo...kloni se mene i Stilesa,kloni se svih nas!
To neće ići,ljubavi.
Kada je to rekao Stiles je stavio ruku oko mog struka,sranje.Žalim slučaj,Nogitsune ali ja idem.Sada sam ja zamahnula rukom i svi mi smo se pojavili u Ravensvoodu,okej ovo nije kao planirano...
"Sačuvajte sve ovo za posle,okej?" upitala sam ih i otrčala ka Justinovoj kući.Ako je ono što je Nathaniel pričao istina,onda bi on trebao da bude tu.Pokucala sam na vrata i za par momenata Justin je otvorio,gledao me je iznenađeno.
"Hej,ja sam..." krenula sam da se predstavim u slučaju da se ne seća...
"Katherine!" uzviknuo je i jako me zagrlio.
"P-preziveli ste?"
"Preživeli smo." rekao je i čula sam kako neko silazi niz stepenice sa drugog sprata kuće.