"Od kada sam te upoznao znao sam da ćemo biti zajedno"

410 43 6
                                    

"Nije mi jasno zašto ti želiš da umreš?Lepa si i znaš da pevaš." Aria me je upitala i prošla rukom kroz njenu smeđu kosu.
"Pa prosto ja ne mogu da se izborim sa nekim ljudima,ali ja nisam taj tip osobe da kazem ne i da se svadjam ja se prosto povucem i svi na kraju mene povrede." rekla sam i slegla ramenima,ljudi nekad znaju da budu okrutni.Većina njih misli da sam neka kraljica kučka ili tako nešto,ali imam osećanja.
"I ja to više ne mogu da trpim." rekla sam i završila sa celim objašnjenjem,jednostavno je.Ne mogu da podnesem da me neko ne voli,naučila sam da me uvek svi vole i ne mogu da se odviknem od toga.
"Razumem,dušo.Svi imamo te male probleme u glavi,uredu je." rekla je i zagrlila me je,problemi u glavi?Nisam jebeno luda,samo mi je stalo do mišljenja drugih ljudi.
"Oh i Aria,molim te obriši svu tu krv i malo idi saperi ruku alkoholom." rekla sam joj i odgurnula je malo od sebe,ona se samo nasmejala i klimnula glavom.
"Osetljiva na krv,zar ne?" upitala me je sa tim njenim malim osmehom,kako može da se smeje kada joj ruka krvari?
"Na neki način..." rekla sam i nasmejala se malo,oh Aria kad bi samo znala...sada bi bežala što je brže ljudski moguće.
"Hajde reci mi šta je gore,umreti kada želiš živeti ili živeti kad želiš umreti?" upitala me je,hm dubokoumno...Krenula sam da joj odgovorim,ali neko je upao u moju sobu.Okrenula sam glavu da vidim ko je i imala sam šta da vidim,naravno Damon...Ko bi drugi bio?
"Kath.....smetam?"upitao me je i po glasu sam odmah shvatila da nije sav svoj,pogledao je Ariu i njenu krvavu ruku zatim u mene.
"Ne,baš sam krenula." rekla je sa osmehom i namignula mi je,odmah je otišla.Poprilično je brza za nekog kome ruka krvari...
"Šta hoćeš?" upitala sam ga i prevrnula očima,on se nasmejao i napravio tužan izraz lica.
"Zar treba da hoću nešto?" upitao je kroz smeh,da definitivno mu je nešto.
"Da li si pijan?" upitala sam ga i on je prvo odmahnuo glavom zatim malo i polako klimnuo,šta to treba da znači koji đavo?
"Samo malo,popio sam dve-tri...flaše." rekao je i slegao ramenima,apsolutno sjajno.
"Sjajno,baš mi je to trebalo." rekla sam mu sarkastično i nasmejala se.
"Stvarno?" upitao me je i oči su mu se zacaklile,prevrnula sam očima.
"Znaš od kada sam te upoznao znao sam da ćemo biti zajedno,ali tek sada primećujem koliko si seksi." rekao je i krenuo da peva nešto,on je baš pijan...
"Šta kažeš da ti lepo legneš da se odmoriš?" upitala sam ga u nadi da će pristati i zaspati nakon pet minuta.
"Jedino ako ti legneš sa mnom." rekao je i nasmejao se,prevrnula sam očima i bacila se na krevet,on je brzo legao pored mene i zaspali smo za 15 minuta.
*Ujutru*
Probudila sam se,Damon je još uvek spavao.Upalila sam telefon i pogledala na sat,protrljala sam oči polako i vrisnula kada sam shvatila koliko je sati,škola je počela pre dva sata!Damon se probudio i stavio ruku na moj struk,to ne pomaže činjenici da kasnimo.
"Bilo bi mnogo zabavnije da smo goli." rekao je i sklonio ruku sa mog struka na šta sam ja brzo skočila sa kreveta i krenula da tražim po ormanu šta sa obučem.
"Trebalo bi da smo u školi pre dva sata,da idemo uopšte danas?" upitala sam ga,biću u nekoj nevolji zbog toga ali ipak već kasnimo...Zašto uopšte dolaziti?
"Ma ko jebe školu,hajde da ostanemo ovde." rekao je i potapšao na moju stranu kreveta kao znak da se vratim,samo sam se nasmejala i sela na krevet.
"U pravu si,jedan dan bez škole nije nikog ubio." rekla sam i poljubila ga,nakon dve minute se odmakao i nasmejao na njegov poseban način,to znači loše vesti..
"Šta kažeš na malo jutarnje akcije?Sami smo." šapnuo mi je na uvo,oh ne znam...Prevrnuo se tako da je sada bio iznad mene tj na meni.
"Ajde,Kath,neće škoditi." rekao je i krenuo da mi ljubi vrat,nisam sigurna.Ako Justin sazna neko će završiti sa kolcem u srcu...
"Pa ne znam baš,ako moj brat sazna..." krenula sam da pričam ali me je on prekinuo poljupce,nasmejao se kroz poljubac i zatim odmakao.
"U krevetu smo,ne želim trenutno da razmišljam o tvom bratu veruj mi na reč.A što se tiče njega,on ne mora da zna." rekao je i krenuo da mi otkopčava pidžamu,premišljala sam se...
"Nema nikog sada da te spasi." šapnuo mi je na uvo i opet krenuo da mi ljubi vrat,oh idem u pakao.
Eto ga nastavak,možda danas bude još jedan ali još uvek nisam sigurna da li ću stići da napišem :)

Bieber Family [Slow Updating] [Rewritting]Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ