I DON'T KNOW,OKAY?!

89 17 1
                                    

Elena P.O.V
Alisoj nema već 2 nedelje.Naravno!Otišla je sa njim,mi svi kao čopor živimo zajedno i njegovo ime je zabranjeno da se izgovori.Ja sam se posvađala sa Justinom,što nije ništa novo.Ali mislim da je ovog puta stvarno ozbiljno...
#Flashback
Bili smo na krovu zatvora,a ja sam u ruci imala ključeve od stana čopora.Justinove ključeve...Jedan ključ sam držala i ruku sa ispružila tamo gde je bila lava.
Justin:Elena,smiri se.Diši...
Diši?DIŠI?!On mene zajebava?!Alison je nestala i ja treba da dišem?!Pa kako je mogla tek tako da ode sa njim?!On ju je smestio u zatvor!!!
Ja:Moramo da nađemo Alison!
Odmahnuo je glavom.Ne želi da je nađemo?On je uvek želeo da je nađemo,on i ostatak čopora naravno.Šta se desilo?
Justin:Ne.Ona je otišla i ovaj put mi neće nedostajati!
Ispustila sam ključ u lavu.Još dva su ostala.Uzela sam i druga dva i ruka mi je opet bila iznad lave.
Ja:Justine idemo!!!Moramo da je nađemo!!!Daj bre,ona nam je na neki način još uvek sestra!
Odmahnuo je glavom.Još uvek?Nije valjda...Ne moguće,to je uradio samo jednom.Ali onda ga je Ketrin vratila...A sada nema Ketrin.
Ja:Justine nisi valjda izbrisao osećanja?!
Klimnuo je glavom.ŠTA?!Pa dobro da li je on normalan?!Sada će ga biti briga za SVE!!!Bacila sam i zadnja dva ključa.I došla ispred njega.
Justin:ELENA!!!ZNAŠ DA TO NISU BILI SAMO MOJI KLJUČEVI!!!TAJ ZADNJI KLJUČ KOJI SI BACILA...on je bio glavni.A kada njega više nema ni kuće nema.
Čekaj,šta?Upravo sam uništila kuću?
Justin:Našu kuću,Elena.Nije kuća čopora.
Naša kuća?Ista ona kuća u kojoj smo proveli detinjstvo?
Ja:Ne,ne moguće!Tako mi je žao!!!
Odmahnuo je glavom i sišao merdevinama sa krova.Šta sam uradila?
#TheEndOfFlashBack
Došla sam u dnevnu sobu i stala nasred nje.Svi su tu...dobro je.
Ja:Treba mi vaša pomoć!Treba da nađemo Alison.
Justin je prevnuo očima,a Piter je klimnuo glavom.Dobro,barem se neko slaže samnom.
Justin:Dobro.
Čekaj malo...I on se slaže?!
Ja:Pomoćićeš mi?
Slegnuo je ramenima i klimnuo glavom.Wow,nisam to očekivala.Bila sam spremna na to da se izdere na mene i pokuša da me ubije...ali ovo...WOW
Justin:Pa..zašto ti ne bi pomogao?
Stvarno to pita?I sam zna,ne mora ceo čopor da zna.Svi su pogledali u mene.
Ja:Zbog toga šta sam uradila,ja sam...
Prekinuo me je i ustao sa kauča.
Justin:Izdala si me.Izdala si moje poverenje,izdala si naše prijateljstvo...IZNEVERILA SI ME!!!
E to sam očekivala!Da viče na mene!Nadam se da se oseća bolje...Ali ipak će mi pomoći?Whaat???
Ja:Zašto ćeš mi onda pomoći?
Lidija je sedela,gledala u nas i jela kokice.Hahaha,sada dođemo kao neka Španska serija XD
Justin:Zašto?Zar misliš da mi je tako malo stalo do tebe da će to izadajavanje napraviti razliku?
O bože...Nije ljut.Što znači..još uvek ima osećanja,ali kako je onda...
Ja:Čekaj,još uvek imaš osećanja?Ali kako si onda odradio ono na krovu?
Nasmejao se.Glumio je?Ma nee,ne zna on da glumi baš tako dobro
Justin:Hteo sam da vidim koliko daleko bi išla.
Hteo je da vidi...O moj bože!Znači ne mogu da verujem...Ali dobro,mislim ipak će mi pomoći.
Ja:Pa sada znaš.I gde idemo,sada
Svi su još uvek sedeli gledali.Okej...stvarno počinjem da mislim da im mi trenutno dođemo kao neka serija...
Justin:Idi do đavola.
To je bilo očekivano,nisam ni mislila da će mi tek tako oprostiti.Uništila sam našu kuću...
Ja:Okej,sasvim fer.
Došla sam do izlaznih vrata i krenula da izađem napolje.
Justin:Elena?Pitala si gde idemo i ja sam ti odgovorio "Idemo do pakla",ako hoćeš da nađemo Alison idemo u pakao.Pošto sam čuo da su neki vanzemaljci zarobili Nogitsune,a ona mora da je otišla da ga spasi...
Alison P.O.V
Ja i Kejt se trenutno šunjamo po mesecu...Meni se barem tako čini...Duga je priča...Vanzemaljci su oteli Nogitsune,Kejt i ja smo krenule da ga spasimo..To jest krenule smo na samoubilačku misiju.
Ja:Samo mi jedna stvar nije jasna,šta oni žele?
Mislim nisu ga oteli bez razloga.A nije baš neki tip za razgovore...
Kejt:Žele "Pandorinu Kutiju".
"Pandorinu Kutiju"?Čekaj malo...Nogitsune mi je pričao o tome...
#Flashback
Nogitsune je držao nešto u ruci.
Nogitsune:Ali,da li si ikad čula za "Pandorinu Kutiju".
Da li sam ikad čula za šta???Po prvi put u životu!Odmahnula sam glavom,on mi je stavio nešto oko vrata...Ogrlica,sa malom kutijicom.To mora da je ta tako zvana "Pandorina Kutija".
Nogitsune:Legenda kaže da ko poseduje "Pandorinu Kutiju" poseduje univerzum.A ja želim da ti ovo čuvaš,okej?
Posedujem univerzum?Aaaa da,samo legenda.
Ja:Zašto si baš meni dao?
Mislim nije baš da mi se sviđa,svakog trenutka bi mogla da pobegenem od njega i da se nikada nevratim.
Nogitsune:Tebi najviše verujem,Ali.
#EndOfFlashBack
Pogledala sam u ogrlicu,ma nee.Legende nisu istinite,zar ne?Nema šanse.
Ja:Um...Kejt?Da li je moguće da su neke legende istinite?
Ako je legenda istina,a čisto sumnjam da jeste.Oni hoće da poseduju univerzum i misle da je kod njega "Pandorina Kutija"...Zato mi ju je i dao,znao je da će se ovo desiti.Oh,pametno vrlo pametno!
Kejt:Ne baš sve,ali ako misliš za legendu o "Pandorinoj Kutiji" onda da,ona jeste istinita.
Šta?!

Bieber Family [Slow Updating] [Rewritting]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant