Čekala sam Ariu da dođe po mene pa idemo u neki novi klub van grada,bacila sam pogled na sebe preko ogledala i malo prošla rukom kroz kosu da je još malo raščešljam,rešila sam da ću je čekati napolje.Zgrabila sam torbicu i sišla dole,Justin je gledao televiziju bez ijedne brige.
"Idem ja." javila sam mu se čisto da me ne bi posle zvao i dosađivao.
"Gde?" upitao je ne skidajući pogled sa televizije,shvatila sam da sam lako mogla samo da izađem i on ne bi ni primetio.
"Sa Ariom u neki novi klub izvan grada." brzo sam mu objasnila da ne bi pitao previše pitanja,bacio je pogled na mene i brzo se vratio gledanju televizije.
"Mhm,lepo se provedi." rekao je i krenuo da lista programe na televiziji,po prvi put nije napadan čudo.
"Nemoj da me čekaš." viknula sam mu kada sam već bila na vratima,on se kratko smejao zatim pogledao u mene.
"Nisam ni planirao." rekao je i nastavio da teroriše televiziju,sjajno onda ne moram da žurim kući.Izašla sam napolje i ugledala limuzinu,Aria je bila naslonjena na nju i pričala sa nekim unutra.Nisam znala da ćemo imati društvo,Aria se okrenula ka meni i zagrlila me.
"Nije loše,princezo." rekla sam i ona se nasmejala,otvorila je vrata i pokazala mi rukom da uđem unutra.Sranje,ovo je kao da san već u klubu.Na sedištu preko puta je sedeo jedan čovek,možda 5-6 godina stariji od nas dve.Aria je ušla i sela pored mene,uzela je dve flaše belog vina i dala meni jednu.
"Oh,zamalo da zaboravim.Ovo je James,moj dečko." rekla je i počela da pije vino iz flaše,čekaj šta?Mislim moram priznati,izgleda dobro.
"Ja sam Katherine." predstavila sam mu se iz pristojnosti i on se nasmejao i klimnuo glavom.
"Znam,čuo sam puno stvari o tobi." rekao je ,volela bi da kažem istu stvar za njega ali Aria ga uopšte nije spominjala.
"Nadam se ništa loše." rekla sam nervozno i on je počeo da se smeje i pogledao me je u oči,bože zgodan je.
"Šta bi moglo da bude loše u vezi tebe,Katherine?" upitao me je i nasmejao se.
"Inače šta vas dve planirate da radite večeras?" upitao nas je,ali je gledao samo u mene.Da se napijemo pa da se kresnemo sa nekim tipom,nadam se sa tobom.
"Da se napijemo i pravimo sranja." Aria je odgovorila konačno spuštajući flašu dole,imam osećaj da njoj neće trebati dugo za ono prvo.
"Draga,ti si već na pola puta toga." rekao je i uzeo joj flašu iz ruku,Aria se samo nasmejala i prevrnula očima.Limuzina je konačno stala,Aria je vrisnula i brzo otvorila vrata.Red je predugačak,trebaće nam samo dva sata da uđemo i da se proguramo kroz sve te ljude.James me je uzeo za podlakticu,a ja Ariu za ruku.Prošli smo ceo red i obezbeđenje je pogledalo mene i Ariu i odmahnulo glavom,James se nakašljao i obezbeđenje je pogledalou njega.Oči su im bile kao da su videli duha,odmah su digli traku i pustili nas da prođemo.Otišli smo gore uz neke stepenice i tamo je bio jedan poseban veliki separe,kada bi pogledao dole video bi oko 900 ljudi.Svo troje smo seli za taj separe i konobar je došao do nas,Aria i ja smo naručile četiri flaše piva dok je James samo jednu flašu nekog vina.
"James idemo nas dve dole da vidimo koga sve ima." Aria je viknula kako bi je čuo,samo je klimnuo glavom i ona je otrčala niz stepenice.
"Pazite šta radite." rekao mi je na uvo,zašto to nije rekao njoj?Samo sam klimnula glavom i sišla dole,Aria se izgubila negde pa sam otišla do šanka i sela.Krenula sam da pijem pivo i za manje od 5 minuta sam popila obadve flaše,neko je stavio ruke oko mog struka.
"Nikad nisam video da jedna devojka pije tako." rekao je i odmah sam prepoznala taj glas,okrenula sam se i videla Damona.Mislila sam da on mora da radi neke porodične stvari sa Stefanom.
"Damone?" upitala sam ga iznenađeno i on je seo na stolicu do moje,naručio je jedan viski i nasmejao se.
"Iznenađena?" upitao me je i krenuo da ispija svoje piće,uhoda.
"Apsolutno.Šta ćeš ti ovde?" upitala sam ga sumnjičavo,ne volim kada me ljudi prate.
'Zvao sam tvog brata da pitam gde si i on mi je rekao da si otišla u neki novi klub van grada sa Ariom,naravno znajući Ariu i tebe rešio sam da dođem u najnoviji klub i da vas nađem." rekao je i ustao sa stolice,znači ipak me je uhodio.
Damon P.O.V.
"UHODO!" viknula je na mene kroz smeh,okej već je pijana...Odvešću je gore u neku sobu,bolje da to uradim ja nego neki paćenik.
"Hajde zamnom." rekao sam joj i pružio sam ruku,uhvatila me je za ruku i krenuli smo gore.Prošli smo kraj nekog lika koji je sedeo sam u separeu i gledao me je ko da sam mu poubijao celu porodicu,možda i jesam.Ušli smo u jednu sobu i ona je počela da se vrti po njoj,nakon dve minute je stala i pogledala okolo.
"Zašto smo ovde?" upitala me je i uhvatila se za glavu,čudilo bi me da joj se ne vrti u glavi nakon toliko vrtenja po sobi.
"Hoću napolje,zvaću Jamesaa."rekla je pevajući,James?Ko je taj?
"Ostaješ ovde." rekao sam i izašao,zatim brzo zaključao sobu.Čuo sam kako je nečim lupila o vrata,verovatno glavom...
Ketrin P.O.V
Čim sam čula da je sišao niz stepenice,vrisnula sam.Kako da izađem?Ovo nije fer od njega,on je dole i zabavlja se a ja ovde moram da sedim i razmišljam o životu.Čula sam kako se vrata otključavaju,odmah sam otvorila oči i ustala iz kreveta.James je sa osmehom stajao naslonjen na ram vrata,ušao je i zatvorio vrata za sobom.
-----------------------------------
*Ujutru*
Probudila sam se i protrljala oči.Sranje,ovo nije moja soba,ovo nije moj krevet i ovo čak nije ni moja kuća!I još kao dodatak na sve probudila sam se sa Jamesom u krevetu!Šta sam uradila kog đavola?Krenula sam da ustanem,ali čim sam se okrenula James je stavio ruke oko mog struka i približio me je sebi.
"Kladim se u 10 godina života da si pomislila da smo uradili nešto što nismo smeli." rekao je i bacio prekrivač sa nas,hvala Bogu imali smo odeću!Ali ko se još kladi u godine života?Nema veze,važno je da nisam ništa uradila.
"Ajde sada idemo." rekao je i ustao iz kreveta,nije imao majicu.Savršen je,kosa mu je razbarušena i na sebi je jedino imao farmerice.
"Slikaj,duže će trajati" rekao je i namignuo mi,o bože buljila sam u njega...Nakon pet minuta smo sišli i ušli u limuzinu,koja je očigledno njegova.
"Dakle,nismo ništa uradili?" upitala sam ga sa podignutom obrvom i on se nasmejao,moram da znam!
"Ništa zbog čega se kajem." rekao je i limuzina je stala,zar već?Izašla sam iz limuzine i krenula ka vratima kuće,James je podigao prozor.
"Prenesi svojoj drugarici moje pozdrave i reci joj da mi je žao." rekao je i limuzina je krenula,da mu je žao?Zbog čega,zar nije rekao da se ne kaje?Pokucala sam na vrata i Justin je u istoj sekundi otvorio,izgledao je besno i zabrinuto u isto vreme.
"Gde si bila?" viknuo je i ugurao me u kuću,Elena je bila na stepenicama sa osmehom na licu.
"Rekla sam ti da me ne čekaš." rekla sam mu i krenula gore,on me je uzeo za ruku i zamalo sam pala.
"Kada si to rekla očekivao sam da ćeš se vratiti u pet ujutru a ne pet popodne!" nastavio je da viče ali sam ja samo izvukla svoju ruku iz njegove i nastavila tamo gde sam krenula.
"Pusti je,Justine.Kladim se da je imala ruke pune posla,zar ne?" upitala me je i nasmejala se,odma sam shvatila da nije tu da bi mi pomogla već samo da bi me još više pokopala.
"Nisam kao neki." rekla sam joj namignula,ona je zinula i pogledala u Justina.