You win!or not...

91 21 2
                                    

"Heroes aren't always the one who win
They're the one's who lose sometimes
But they keep fighting
They keep coming back
They don't give up"
Izašla sam iz Ajzakove sobe,a on je samo tako stojao.Ušla sam moju i Lidijinu sobu,nje nije bilo.Čudno,ali okej.Bacila sam se na krevet,i ubrzo zaspala.
*San*
Opet ona bela prostorija.Zar mora da bude bela?Može zelena,moja omiljena boja.Mislim ovo je ipak moj san.A gde je on?
Ja:Stajls?!Stajls?!!!
Odjednom se pojavio ispred mene,prošli put nisam mogla da ga vidim.Sada je bolje.
Nogitsune:Vidi,vidi.Zar to nije gospođica 'ne trebaš mi'?
Prevrnula sa očima.Slušao me je,nešto što niko ne radi.Čak ni Piter,moj otac.
Ja:Da li ponuda još uvek važi?Mogu li da ti se pridružim?
Bio je veoma iznenađen.Možda nije očekivao da ga to pitam.
Nogitsune:Naravno.Bilo bi lepo imati malog čoveka na mojoj strani.
Čoveka?Ne zna da sam vukodlak.Mislila sam da zna,ali dobro ovako je bolje.
Ja:Jel još uvek možeš da mi čuješ misli?
Mrdao je glavom levo-desno.Dobro je,mogu da zadržim svoje misli za sebe.
Nogitsune:Idemo li?
Pa ne može da me odvede u snu,zar ne?To zvuči ne moguće,ali takođe zvuči nemoguće da mi najboljeg druga zaposedne demon.
Ja:Možeš sa me odvedeš u snu?
Klimnuo je glavom.Da je želeo da pođem toliko sa njim mogo je juče da me kidnapuje u snu,ali nije.Hm...možda mu se sviđam.
Naravno da mu se sviđaš,izgledaš kao njegova ljubav života!
Dobro je,tu si?Već sam pomislila da su i ti nestao (sarkazam).Sarkazam....i Stajls je voleo sarkazam.O MOJ BOŽE!Šta mi je?!Non-stop razmišljam o njemu!Pre nije bilo tako!
Uvek je bilo tako,sećaš se?Zbog koga si došla?Ko je jedini čovek u čoporu?Ko je bespomoćan?
Stajls,Stajls.Uvek je bio Stajls.Uvek i zauvek.
Stajls je tvoja srodna duša.Voliš ga.
Ne!Ja volim Ajzaka!Čekaj malo,demon koji je zaposeo Stajlsa je lisica.Lisice su prevaranti,prevare te.Prevare sve!Igra se sa mojim umom!Ne!Snažnija sam od toga!Mogu da se opirem.
Nogitsune:Ne nemožeš.Zato što si slaba,krhki čovek.Lomiš se.Zato i mogu da manipulišem tobom.
Neee!Čekaj,ovo je san.A iz sna možeš da se probudiš,uvek se probudiš.
Nogitsune:Ali neki snovi postanu stvarnost.Pazi svoj čopor,Alison.
Počela sam da hodam unazad,a on je hodao prema meni.Bojim se...Čekaj,ovo je moj san!Odjednom smo se pojavili na velikom mostu,tankom.Jedva stojim na njemu,oči su mu iskočile.
Ja:Stajls se boji visine,to što si ti glavni ne znači da možeš da kontrolišeš njegove strahove.Bojiš se.
Stojao je ko ukočen na mostu.Pogledala sam dole,dug je put ako padneš dole.Ne vidim kraj.
Nogitsune:Da li ova provalija uopšte ima kraj?
Sada sam se i ja malo uplašila.
Nogitsune:I ti se bojiš.Zar ne,Alison?
Pogledala sam u njega,ima je onaj zao osmeh na licu.Dokazaću mu pogrešno.
Ja:Ne.Ja sam Argentova ili Hejlova,kako hoćeš.Ali obadve porodice su moćne i neustrašive,zaboravljaš to?
Skočila sam,padala sam.Osećaj je kao da letim.Raširila sam ruke i mislila o tome kako hoću da poletim i da se vratim gore.Zažmurila sam i kada sam otvorila oči,skontala sam da letim.Ja letim!Vratila sam se gore,Nogitsune me je gledao u čudu.
Ja:Moj je san.
Čega se Stajls još boji?Znam!Da izgubi one do kojih mu je stalo!Zatvorila sam oči i kada sam ih otvorila (opet) bili smo u praznoj crnoj sobi.Tamo je bio i Stajls,pravi Stajls!I Nogitsune u Stajlsovom telu.
Ja:Stajls!
Zatrčala sam mu se u zagrljaj,zagrlio me je i zavrteo,zatim spustio.Kada sam ga pustila iz zagrljalja videla sam da ima pištolj u ruci.
Stajls:Alison,šta radiš?
Mučio se sa rukom,podigao je pištolj na moje čelo.Videla sam da se trudi da spusti ruku ili da baci pištolj
Ja:J-ja ne radim ovo.
Nogitsune se pojavio pored nas.On!
Nogitsune:Ne,ne radiš ti to.Ja radim to.Upucaj je.
Stavio je prst na okidač,ali je oklevao.
Nogitsune:Upucaj je!
Stajls me je pogledao sa tugom u očima.
Ja:U redu je....U redu je.Volim te...U redu je,Stajls.
Nasmejao se i očima mi je rekao da može da se sam kontroliše.Klimnula sam glavom.Okrenuo je pištolj prema Nogitsunu.
Nogitsune:Nećeš me upucati.Zato što sam u stvarnosti još uvek deo tebe,Stajls.Ako ja umrem,umireš i ti.
Razmislio je o svemu!Lukav je,pa takve su lisice.
Ja:U pravu si,ali ako si još uvek deo njega znači i da ti možeš da osetiš ono što on oseća,baš kao što on može da oseti ono što ti osećaš.
Nakrivio je glavu i pogledao me je upitnim pogledom.
Nogitsune:Šta hoćeš time da kažeš.
Uzela sam Stajlsovu ruku i pomerila je ka meni,pištolj sam uperila u mene.
Ja:Stajls,upucaj me.
Odmahnuo je glavom.Zar ne konta da ovo....
Ja:Čekaj malo,ovo nije stvarno.
Uzela sam mu pištolj iz ruke i sama sebi stavila na glavu.
Stajls:Alison!

Bieber Family [Slow Updating] [Rewritting]Where stories live. Discover now