Ovaj deo će većinom biti o Eleni i Alison (Elison).Enjoy!
Elena P.O.V
Uplašena?!Alison nije uplašena!Ona je loša osoba!
Lidija:Da nije bilo nje,odbadve bi smo do sada već bile mrtve!Spasla nam je život!
To je verovano njihov plan!Ona nam spase život i pridobije naše poverenje!I onda nas Nogitsune sve ubije!
Alison:Misliš da je ovo sve njego a igra,zar ne Elena?
Klimnula sam glavom.Kako je znala šta mislim?
Alison:Radije bi umrela nego radila sa njim,misliš da je neću da ga pobedim?!Da sam sa njim ne bih vam spasla život!Ne bih rizikovala svoj život za vas!!!Da igram tu njegovu igru sa njim pomogla bih mu da vas ubije!!!
Ne verujem joj!PRAVILA SE DA JE MRTVA!!!
Ja:Rekli su da si mrtva!Kako to objašnjavaš,Alison?!
Zinula je da kaže nešto,ali je zatvorila usta.Tako sam i mislila...
Alison:Elena...To je sve on smislio!
Pribrližila mi se.Napolje je Piter u slučaju da me napadne.I stvarno?On?!Daj,bre!Očigledno je da se ona pravila da je mrtva!Nema dve Alison Argent!
Ja:On?!Koliko ja znam ne može da ima dve iste osobe!
Piter je ušao,što je ušao?Ne treba mi njegova pomoć!
Piter:Ustvari može.Veštica ili veštac može da napravi dvojnika.
Dvojnika?To ima smisla,ali joj ipak ne verujem.Nogitsune nema čarobne moći!
Ja:Nogitsune ne može da izvodi tu magiju.Zar ne?
Alison je odmahnula glavom i promrmljala nešto.Niko je nije razumeo.
Piter:Šta si rekla?
Pogledala je u Pitera,možda ipak govori istinu.
Alison:Kejt...
Piter je zinuo.Čekaj malo,nije moguće da je to ona Kejt...Zar ne?Mislim rekao je da ju je ubio!Pokidao joj je grlo!
Piter:Ne moguće...
Okej,sada sto posto verujem Alison.Ona je na našoj strani!
Lidija:Piter,idemo.Mislim da Elena ima nešto da kaže Alison...
Alison P.O.V
Njih dvoje su otišli.Zašto je Piter rekao da je to ne moguće?
Elena:Izvini...Što ti nisam verovarala.
Nema potrebe da se izvinjava,ne krivim je.Da je nju izabrao i ja bi se isto ponela prema njoj...Prirodno je.
Elena:Nisam ti zahvalila za ono što si uradila večeras.
Što sam joj spasla život?Nema potrebe za tim.I onako je moto moje porodice "Mi štitimo one koji ne mogu da zaštite sami".Kejt je Argent što znači da mi Argentovi i jesu porodica.
Ja:Nisam uradila ništa.
Nasmejala se i zagrlila me je.Dugo nismo imale ovakav momenat...
Elena:Rizikovala si svoj život za mene,Alison.Većina ljudi vidi opasnost i otrči u suprotnom pravcu najbrže što mogu.
Da li me je ikad videla da bežim?Ja nemam šta da izgubim.
Ja:Znam.To je sve divno,Elena.Ali sada moram da idem nazad.Šta kažeš da se vidimo sutra?
Klimnula je glavom.Krenula sam nazad,sada ću garant da nadrljam.Nisam ja kriva,Nogitsune je.Konačno sam stigla,svetla su upaljena.Polako sam ušla unutra.
Kejt:Alison!
Damn it!
Znam da je kratko,ali ovo sam napisala brzo.A i nisam imala baš inspiracije.