Ketrin P.O.V.
Sve se desilo tako brzo,još uvek ne mogu da verujem da je Nogitsune mrtav.Ali mislim zaslužio je,zar ne?Radio je užasne stvari i zbog toga je platio,ali priznaću da mi nekako nedostaje.Mislim još uvek mi je u glavi,tako da nije skroz mrtav.Za to još niko ne zna,a ni neće saznati.Jer ako saznaju rećiće Ariji i Chucku da bace neku čin tako da više ne bude unutra.Svi ostali su bili dole u dnevnoj sobi dok sam ja još uvek bila u sobi i ležala u krevetu,sada svi živimo zajedno.Kao jedna velika porodica,koliko je to dobro baš i ne znam.Mogla sam da čujem šta pričaju,iskreno me nije zanimalo dok nisam čula moje ime.
"Ne znam šta joj je,od kada smo ubili "znate već koga" ona ne izlazi iz sobe." čula sam da je Justin rekao."Znate već koga" šta je on?!Voldemort?
Izgleda da za njih jesam.
Izgleda,mislim da je to sve za njih još uvek čudno.I da samo da znaš još uvek ti nisam oprostila,zbog onog što si uradio Damonu.
Previše dramiš,sada je dobro zar ne?
Da,ali sećaš se da me je zamalo ubio?Naravno da se ne sećaš,zato što nisi bio tu!
Kada?Kada ja nisam bio tu?!
To ću samo ignorisati.Ustala sam iz kreveta i obukla sam se,sela sam pred ogledalo.Ugh,ne znam šta da uradim sa kosom.
Ništa?Lepa si i bez toga da se sređuješ.
Hvala,valjda...Neko je pokucao na vrata moje sobe,to mora da je Chuck.
Šta bi on tražio u tvojoj sobi?
A šta tebe zanima?Ustala sam i otvorila vrata,stojao je ispred sa cvećem.
"Dobro jutro,dušo." rekao je i poljubio me je u obraz.Dao mi je cveće,ja sam se pomerila tako da može da uđe u sobu.Pomirisala sam cveće i stavila ih u vazu do ogledala.Primetila sam sam da je držao jednu poprilično veliku kutiju.Šta bi to moglo biti?Chuck mi je pokazao da sednem opet na stolicu ispred ogledala.Sela sam,neća valjda on da mi pravi frizuru?Wow,ne bi ispalo nimalo dobro.
"Znaš bio sam razmišljao kako da se izvinim...I iskupiću ti se za sve greške koje sam ikada napravio." rekao je i otvorio kutiju,unutra je bila jedna prelepa dijamantska ogrlica.Wow,nije trebao.
Za šta da se iskupi?Šta je uradio?
Ma ništa...Mislim jeste nešto,ali neću da se nerviraš.Mislim uradio je nešto,ali neću da se nerviraš.
Ketrin,reci.Odmah!
"Chuck,nisi trebao.Stvarno..." rekla sam dok mi je on stavljao ogrlicu.Okej,rećiću ti...Spavao je sa Brooke i malo je falilo da isto uradi sa Melody...
Šta?!Našom Melody?!
Da,ali nemoj da se nerviraš.
"Prelepa je...Ali izgleda da si je mnogo..." prekinuo me je,uvek to radi.
"Nešto tako lepo zaslužuje da ga nosi neko vredan njegove lepote." rekao je i prošao prstima kroz moju kosu.Aww,baš je romantičan...Veoma slatko.
Chuck P.O.V.
Nasmejala se i dodirnula ogrlicu.Veoma joj lepo stoji,nadam se da je ovo dovoljno da se iskupim.Ali takođe znam da ne mogu kupiti njeno poverenje dijamanatima i ogrlicama.Neće lako zaboravit da sam spavao sa Brooke i zamalo sa njenom ćerkom....
#Flashback
Šetali smo po parku,već je polako padao mrak tako da je bilo romantično.Rešio sam da ću danas da uradim to...
"Ova noć je savršena." rekla je sa radošću,jeste baš je savršena.Ali mislim da može da bude još bolja...
"Ima jedna stvar koja može da je učini još savršenijom." rekao sam i pustio joj ruku,stao sam pored nje.Ona se okrenula ka meni,polako sam izvadio kutiju sa prstenom iz džepa.Okej,mogu ja to.Ja sam Chuck Smith!
"Uhhh...Tako mi je žao,zbog bola kog sam ti uzrokovao.Znam da ga me mogu uzeti nazad,ali mogu da probam da ti se odužim.Čak i ako mi za to bude trebao ceo život.Ketrin,da li ćeš se ti..." krenuo sam da završim rečenicu,ali se Justin pojavio i udario me.Pao sam na pod,šta radi?!Pored njega je bila Brooke,ne neću dozvoliti da mi mala Davisova pokvari ovo!
"Justine!Da li si izgubio svoj razum?!Šta kog đavola radiš?!" uzviknula je,ja sam polako ustajao.
"Reci joj!" Justin je rekao pokazivajući na mene.Stvarno,Brooke?!Da li je morala da to kaže Justinu ili bilo kome?!
"Da mi kaže šta?Šta se dešava?" Ketrin je rekla gledajući u mene pa u Justina.Primetila je da je Brooke bila razmazana maskara,ne sada će saznati...
"Nisi valjda?" upitala me je sa tugom u glasu.Nesme da im poveruje!Da to je istina,ali Brooke je sama htela!
"Ketrin..." rekao sam gledajući u nju i u Brooke.Ketrin je odmahnula glavom u razočarenju,gotovo je.
"Jesi." rekla je sa suzama u očima,ali ubrzo su nestale.Nikada sebi je dozvoljava da plače pred drugima,kaže da ima ponos.To je ono što mi se sviđa kod nje.Okrenula se prema Brooke.
"Ti.Odlazi odavde odmah,ne samo iz ovog parka već i iz ove države.Zato što ako ikad opet kročiš u Ravenswood,ja ću znati.I ja ću te uništiti!" uzviknula je.Wow,stvarno je besna.Nikada je nisam video toliko besnu.
"Ketrin,žao mi je..." Brooke je rekla,mogao sam da vidim da je na ivici suza.Izigrava nevinašce!Nisam je terao ni našta!Sama je htela!
"Nemaš razloga da ti bude žao.Ovo počinje i završava se sa Chuckom!" Justin je rekao držeći Brooke za rame.Naravno,zato što sam ja uvek zlikovac u svakoj priči...Odjednom je došao Adam,otac od Brooke i njena maćeha.Divno,još više drame!
"Hej,ko je gladan?Kupio sam dovoljno da nahranim...." krenuo je da završi dok nije primetio da su i Brooke i Ketrin tužne.
"U šta sam upravo uhodao?" upitao je zbunjeno.Hajde,sada neka me i on napadne i kunem se da ću ubiti nekoga!
"Tata..." Brooke je rekla i naslonila se na njenog oca.Adam i Emma (maćeha od Brooke) su se pogledali.
"Hajde,dođi ovamo." Adam je rekao i on,Emma i Brooke su otišli.Dobro je...Odjednom je i Arija došla,sjajno!Hajde sada neka svi Ketrinini prijatelji dođu!
"Da li si dobro?" Arija je zabrinuo pitala Ketrin.Ketrin se samo osmehnula i gledala u mene.
"Arija,hajde idemo." Justin je rekao i otišao je sa Arijom.Sada smo ostali samo ja i Ketrin.Moram nešto da kažem,možda mi i oprosti...
"Ketrin,mislio sam da me više nisi volela.Da te je bilo briga da li ću da živim ili da umrem,Brooke Davis je..." krenuo sam da završim rečenicu,ali Ketrin mi nije dozvolila.
"Nemoj da mi govoriš njeno ime!!!Ili bilo šta,ikad više!Ova noć se nije desila." rekla je i otišla u istom pravcu gde su otišli Justin i Arija.Ja sam samo stojao i gledao u prazno.
#TheEndOfFlashBack
Mislim da ću danas stvarno da uradim to!Danas joj je rođendan,ali sam prilično siguran da je zaboravila na to.
"Šta kažeš na to da danas idemo na večeru u neki fancy restoran?Ja plaćam." ponudio sam joj.Tamo ću je zaprositi, može li biti savršenije od toga?Ketrin je prevrnula očima,ona mrzi kada je stalno plaćam.
"Dobro onda,ali imamo nekoliko problema.Pod broj jedan,ne znam šta da uradim sa kosom.I pod broj dva,ne znam šta da obučem." rekla je i uzdahnula posle toga.Već sam se pobrinuo za to...
"Oh,ne zamaraj tvoju lepu glavu sa time.Već sam sredio sve,dušo." rekao sam i namignuo joj.Podigla je jednu obrvu,došao sam do vrata njene sobe i otvorio ih.Ispred njih je stajala jedna devojka,ona će od danas da joj služi.I takođe sam ispred vrata ostavio još jednu kutiju veoma veliku.
"Ovo je Vanessa,ona će ti od danas služiti.A ovo..." rekao sam uzimajući kutiju.Ona se okrenula zajedno sa stolicom,dao sam joj kutiju.
"Znam da sam ja princ u ovoj bajci,ali takođe volim da izgiravam dobru vilu" rekao sam kada je ona otvorila kutiju.Širom je otvorila oči,vrisnula je,ustala sa stolice i zagrlila me je.
Damon P.O.V.
Odjednom smo čuli vrisak koji dolazi iz Ketrinine sobe,šta je sada?Popeo sam se gore i ušao u sobu,Chuck?Šta će on ovde?!Koliko se ja sećam on i Ketrin su završili.
"Ketrin?Chuck?Šta se dešava" upitao sam gledajući u nju i njega kako se grle.Ketrin ga je pustila iz zagrljala i malo ss odmakla.
"Ketrin,ja idem da sve spremim.Dolazim po tebe u osam,okej?" Chuck je upitao držeći je za ruku,ona je samo klimnula glavom i poljubila ga.Chuck je izašao i ostavio vrata otvorena.
"Vanessa,možeš li molim te da izađeš na kratko?" Ketrin je upitala neku devojku,ona je klimnula glavom,izašla u zatvorila vrata za sobom.Ko je Vanessa?
"To si uradila namerno!" rekao sam besno gledajući u nju.Ketrin je samo prevrnula očima i izvadila haljinu iz kutije,to mora da je od Chucka.Stavila je haljinu na sebe i gledala se u ogledalo,ignoriše me!Primetio sam da nosi novu dijamantsku ogrlicu,wow Chuck joj se baš ulizuje.
"Znaš šta,Ketrin?" upitao sam je polako joj se približavajući.Okrenula se ka meni i podigla jednu obrvu,barem me više ne ignoriše.
"Šta je,Damone?" upitala je sa sarkazmom.Očigledno je da ju nije briga,jako me nervira bez emocija.
"Možda Chuck može da ti da dijamantske ogrlice,haljine i poklone.Ali zaboravljaš jednu veoma važnu stvar,Kath..." rekao sam gledajući u njene prelepe braon oči,čak joj se ni u očima ne vidi nikakva emocija.Nogitsune ju je totalno sjebao...
"A ma jel?Predpostavljam da ćeš mi reći koja je to stvar,zar ne?" upitala je dok je stavljala haljinu na krevet.Kada ju je stavila posvetila je svu svoju pažnju meni,to se davno nije desilo.
"Sreća se ne može kupiti!" blago sam viknuo na nju,ona se samo osmehnula i klimnula glavom.Osmeh je isto izgledao prazno bez emocija,sve je drugačije.
"Ko god da je rekao da se sreća ne može kupiti,očigledno nije znao gde kupuje." Ketrin je rekla iznervirano.Nerviram je?Dobro je!Znam da je namerno poljubila Chucka predamnom,hoće da me napravi ljubomornim.
"Ketrin,daj molim te.Kako možešda voliš,Chucka?Nama je suđeno da budemo zajedno,mi smo slični!" rekao sam dok sam je držao za ramena,ona je samo odmahnula glavom.Ona ne misli tako?
"U pravu si,Damone.Ali postoji nešto što ti nikada nisam rekla,niti sam mislila da ću.Svaka sličnost sa tobom je ono što sam mrzela kod sebe same!!!" uzviknula je.Šta?Verovatno je zbunjena,još uvek je pod šokom.Znam šta joj može malo osvežiti pamćenje,povukao sam je ka meni i poljubio.Ona se brzo odmakla i lupila mi šamar,šta je njoj?!
"Šta koji đavo,Damone?!Slušaj,ja volim Chucka,okej?Uvek će biti Chuck,eto ti!A sada ću te lepo zamoliti da izađeš iz moje sobe...Neću ti dozvoliti da mi upropastiš ovo,jasno?" rekla je gledajući ka vratima.Da joj upropastim šta?!Ona i Chuck nemaju ništa!Chuck je monstrum baš kao i što je Nogitsune bio!
"Šta?Ti i Chuck nemate ništa!Trebalo bi da budeš samnom,ne sa njim!!!" uzviknuo sam i izašao iz njene sobe,jako sam zalupio vrata.
Ketrin P.O.V.
Stvarno to misli?Da ja i Chuck nemamo ništa?Pogledala sam na sat,pet sati je!Imam još tri sata da se spremim za večeru.
"Vanessa!!!" uzviknula sam.Možda će ovo biti dobro,nikada nisam volela sluge...Vanessa je brzo ušla,wow stvarno je brza.
"Da,gospođice Ketrin?" upitala je,sviđa mi se kako to zvuči "gospođice Ketrin".
"Možeš li da mi pomogneš oko frizure?" ljubazno sam je upitala.Teško je biti ljubazan bez emocija,ali neću da budem nepristojna.
Odkada se to desilo?
Odkada sam zaljubljena u Chucka,a ne u tebe.
"Naravno,gospođice Ketrin.Sedite." rekla je i izvukla malo stolicu koja je stojala ispred ogledala tako da mogu da sednem.Sela sam na stolicu,Vanessa je baš ljubazna...Za razliku od nekih,ona ima manire!
Hahaha,baš smešno.I samo da znaš mislim da je Damon upravu,ti i Chuck?Nema šanse,mislim vi ste totalno različiti.Kao Venera i Mars...
Različite zvezde?Zaboravljaš šta kažu,Nogitsune...Suprotnosti se privlače.Chuck i ja,ja i Chuck...Tako je uvek trebalo da bude i tako će uvek biti,savršeno...
Jao daj molim te,ljubavi.Sada već počinješ da zvučiš patetično...
Ja?Patetična?!Izvini,ali koliko se ja sećam ti si onaj koji je bio očajan za mnom!Ti si toliko patetičan da...
Da šta,ljubavi?Ponestalo ti je uvreda?Tragično!
Znaš šta?!Dosta mi te je,sada idem dole i rećiću im sve!Iii,tražiću od Arije da te istera iz moje glave!ZAUVEK!Ustala sam sa stolice i krenula da izađem iz sobe,odjednom mi se smračilo pred očima i pala sam na pod.Poslednje što sam čula jeste Vanessin vrisak...
*San*
Odjednom sam se probudila u nekom podrumu,zavezana za stolicu.Mora da me zajebavaš!Ali još uvek sam vampir,krenula sam da jednostavno ustanem i polomim lance.Ali nisam mogla,šta se dešava?!
"Zanimljivo,zar ne?Kada sam ti u glavi,mogu da ti kontrolišem snove..." rekao je meni vrlo poznat glas.Nogitsune...Ali dobro da je ovo samo san,sve što treba da uradim jeste da se probudim.
"Što može,ali ne mora da se desi..." Nogitsune je rekao smireno.Gde je on?!Čujem da je u prostoriji,ali ga ne vidim.
"Ja sam tačno iza tebe ljubavi..." rekao je i stavio ruke na moja ramena.Jeza me je prošla,zašto ovo mora da bude tako jezivo?!
"Oh,nemoj da se bojiš,ljubavi.Nema razloga da se bojiš,mi smo isti..." rekao je i došao ispred mene.Isti?!Ne,mi smo sasvim drugačiji!
*Kraj sna*
Odjednom sam se probudila svi su bili oko mene,okej san je bio jeziv...
"Oh,hvala Bogu da si dobro!Šta se kog đavola desilo?!" upitao je jedan poznat glas.Chuck,šta će on ovde?Još nije osam,tako?!Krenula sam da ustanem,ali me je Chuck sprečio magijom.Okej,sada bi mu tako lupila šamar!
What do you mean,Guys?Nova Godina,Nova Knjiga,Nova Sezona i Novi Stil Pisanja.PS.Srećna Nova Godina!Šta mislite o svemu?Kako vam se sviđa moj novi stil pisanja?Šta mislite o svemu ovome?Chuck je bio zamalo zaprosio Ketrin,Damon je ljubomoran i sve to.Znam da sam malo poranila,ali ne smeta vam,zar ne?
XOXO
-Mistery Girl