Još uvek ne mogu da verujem da je ovo stvarno uradio,znao je da mi je stalo do Lucasa!Ali naravno,njega nije briga.Ovo je garant sve bio deo njegovog plana,njegove 'igre'.Izašla sam i sišla dole,Nogitsune je izašao zamnom.Uzela sam vazu sa jednog malog stolčića i bacila je o zid.
Ja:Ne mogu da verujem!!!Ne mogu da verujem da sam pomislila da si se promenio!Mislila sam da ti je ipak barem malo stalo do mene!Da...
Prekinula sam,shvatila sam da me on uopšte i nesluša.Ovo objašnjava Damonovo ponašanje,sve mi se polako sklapa.Nogitsune je uradio nešto Damonu,znao je da ću ga zamrzeti.I znao je da ću u trenutku slabosti dođi kod njega,ovo je prokleto dobro isplanirao.
Ja:Ti...ti si odgovoran za Damonovo ponašanje.
Nogitsune P.O.V
Izgleda da je još uvek ista,a mislio sam da je isključila emocije.
Ja:Nisi ih isključila,zar ne?
Odmahnula je glavom,zašto je onda došla?Cela svrha plana je bila da postane kao ja!
Ketrin:Ja ih nikada ne isključujem,ja se suočim sa njima!
Kada se to desilo?Znam da je u početku,baš samom početku bila bez emocija.Ali onda se pojavio Damon i sve to...Da sam tada došao,bili bi smo savršeni par.Clara je došla i stala pored mene,baš me zanima šta sada Ketrin misli o njenoj dragoj sestri.Ali mogu da vidim mržnju u njenim očima,to je dobro.
Clara:Isključi ih.
Ketrin je podigla jednu obrvu,šta Clara pokušava?
Clara:Seti se kakav je to osećaj kada se ničega ne bojiš,kada te nije briga za nikoga...Seti se kako si tada bila moćna.Možeš da nam pomogneš,Ketrin.Zamisli,nas troje...vladamo svetom...
Delovala je prilično ubedljivo,čuo se neki zvuk.Ketrin je izvadila mobilni telefon iz džepa,video sam da piše 'Elena'.Javila se i stavila je na interfon,pogledao sam u Claru zatim u Ketrin.
Ketrin:Šta je bilo,sestrice?
To je zvučalo...drugačije.Nekako zlobnije nego pre.
Elena:Ketrin!Molim te nemoj mi reći da si isključila emocije.
Čekaj,isključila ih je?Kako Clara to radi?!Uvek uspe da je natera na sve,dobro je imati nju na mojoj strani.
Ketrin:Dobro,neću.
Pogledala je u mene i klimnula glavom,daje mi čast da im slomim svaku nadu.
Ja:Isključila ih je.
Prekinula je vezu i ugasila telefon,sjajno.Sada ću da budem još moćniji kada imam i nju na mojoj strani,samo još da Melody dovede i Chucka...Tada će sve biti savršeno i moguda uništim čopor jednom i zauvek!