Scott P.O.V
"Koji je ovo potez Katherine!?" viknuo sam na nju,ali je ona idalje nastavila da me gleda belo.Došao sam ranije iz šetnje i video je u Melodyinoj sobi,nije sigurno došla da razgleda ćerkinu sobu to je sigurno.
"Ovo nije nikakav potez,Scotte!" viknula je i ja sam digao ruke u vazduh kao znak predaje.
"Nije bitno zato što ja svejedno gubim." rekao sam joj i ona me je pogledala sa upitnim pogledom.
"Ne mogu da te volim i ne mogu da te mrzim zato što mi to uništava život." rekao sam joj pokušavajući da je ne gledam u oči.
"Samo...treba mi da ne osećam ništa prema tebi!Treba mi da ne mislim o tebi,da se ne brinem uopšte za tebe." nadodao sam,ali naravno nju to ništa ne zanima.Jedina stvar do koje je njoj stalo jeste njen dragi...Nogitsune.Ona je jedina koja ne primećuje da je on samo koristi!
"Umrla si mi u naručju,jebeno si mi umrla u naručju!I onda si mi ostavila poruku kako ne smem da ti spasim život." rekao sam i ona se samo nasmejala,šta nije u redu sa njom?Nogitsune ju je izludeo!
"Čega se toliko bojiš,Scotte?" upitala me je,ona je fina?Ne pokušava da igra igre.
"Želiš da znaš čega se bojim?Bojim se svega!Bojim se da se pomerim,bojim se da te dodirnem." viknuo sam i ona se naježila,ježi se od mene?Nogitsune je onaj od koga treba da ježi,on je čudovište.
"Ali ja se ne bojim." čuo sam kako je neko rekao i kada sam se okrenuo Nogitsune je bio kod police sa knjigama,on nije bio tu kada sam ušao."Ustvari ja obožavam to da radim,zar ne Kath?" upitao ju je tražeći nešto kod knjiga,odjednom smo čuli kako je nešto palo dole u kuhinji.Katherine se trgla i Nogitsune je pucnuo prstima tako da su se pored njega pojavili Oniji,koja kukavica...Svo troje smo krenuli polako dole.
"Gde je James?" Katherine je upitala njenog dragog i brzo sišla niz stepenice,sledeci prizor nas je sve iznenadio.Aria i James?Kada se to dogodilo?
Melody P.O.V
Sedela sam na klupi sa Alexandrom,skoro pa sam zaboravila da mi je ona bila jedna od najboljih drugarica...Saznali smo da Aria ima nešto sa Jamesom,svi unutar grilla pokušavaju da shvate to.Justin ima teoriju da je Aria sa njima od početka i da im govori sve što čuje od nas,ali...jednostavno ne.Elena misli da sam se promenila,da sam depresivna...I svima je to sada uvukla u glavu,zato sam i izašla napolje.
"Sta se upravo desilo tamo?" Alexandra je konačno progovorila,desilo se to da će me Elenin dug jezik uvaliti u mnoga sranja
"Zaboravi to moramo da shvatimo ovu stvar sa Arijom." rekla sam joj i ona je samo odmahnula glavom,pogledala me je i uzdahnula.
"Zaboravi to moramo sa shvatimo ovu stvar sa Melody." rekla je i ja sam odmahnula glavom,kakva stvar samnom?Sve je kao što je uvek bilo,nista se nije promenilo.Osim Lucasa,u zadnje vreme kao izlazi sa Alexandrom.Ali svi znamo da je on moja prava i prva ljubav,on je moj.
"Šta?Kakva stvar sa Melody?Ne postoji stvar sa Melody,ja sam ista Melody kao i uvek." rekla sam joj i nasmejala se na kratko,ona je podigla ruke uvis i ustala sa klupe.
"Moja je krivica." rekla je i prošla rukama kroz kosu,naravno uvek sve mora da ima rec 'ja' ili 'moja'...Ona je u svemu!
"Izdala si moje poverenje,ovo nije o tebi." rekla sam brzo,ona se polako okrenula ka meni i smejala se na par sekundi.
"O meni?Izvini,ti si centar univerzuma!A ja?JA BI TREBALO DA BUDEM KRALJICA!" viknula je,opet 'ja'...Misli da se ceo svet vrti oko nje,ali ne vrti se.Kraljica?Ona očajno želi da vlada nad nekim/nečim,ali tu nastaje problem.Kako bi vladao nad nekim drugim,moras da budeš neko i nešto.
"Ovo nije o tebi..." ponovila sam joj tiho i ona se samo nasmejala i bacila klupu na drugi kraj grada,ona nije kraljica.Postoji razlog zašto su je proglasili zlom kraljicom,uvek sam ga ignorisala i pretvarila se da ne postoji.Samo sam odmahnula glavom i nestala,to je porodični običaj.Zato što svi u ovom gradu i porodici imaju naviku da nestanu,pojavila sam se u školi.Cara moja najbolja prijateljica iz škole me je zgrabila pod ruku,skola?Čula sam zvono.
"Jej,škola je gotova." rekla sam i krenula da je guram ka izlazu,ali me je zaustavila.
"Ne,imamo čas likovnog." rekla je i nasmejala se,ona je uvek srećna.Zato smo i najbolje drugarice,ona je sunce a ja mesec.Mesec ne može da sija bez sunca.
"To je onaj koji volim,koji je onaj koji ne volim?" upitala sam je kroz smeh i on je prevrnula očima.
"Svi ostali." viknula je i nasmejala se.
"To je taj."
Dakle prvo da se izvinim sto nisam dugo pisala i uopste bila na Wattpadu,a drugo jako bi želela da čujem šta mislite o ovom delu i o priči generalno (ako neko uopšte još uvek čita)