Who run the world?(Girls)

278 30 4
                                    

Otišla sam do Arije.
Arija:Hej.
Ja:Hej!Rekla sam ti da ako uradim ono sa Dejmonom......
Prekinula mi je.
Arija:Jeste?!
Ja:Da.
Arija:I kako je bilo?
Ja:Strava.Nešto najbolje na celom svetu!
Arija P.O.V
Ja:Okej ajd sad ja moram da učim.
Ne moram da učim treba da pozovem Dejmona.
Ketrin:Okej.Bye.
Ja:Bye.
Zatvorila sam vrata.Odmah sam uzela fon.
Dejmon:Da?
Ja:Čula sam nove vesti....
Dejmon:Rekla ti je?
Ja:Da.Mislim ona mi je BFF.A ja kao njena BFF treba da ti kažem nešto.
Dejmon:Reci.
Ja:Samo sa znaš ako povrediš nju polomiću ti sve kosti u telu.
Dejmon:Usrao sam se.
Ja:I treba.
Ja:Samo nemoj da budeš prema njoj kao kakav si bio prema meni.
Dejmon:A ma jel?
Ja:Aha.Znaš izrečicu.Povredi me jednom,sram te bilo.Povredi moju najbolju drugaricu i ti si mrtav čovek.
Dejmon:Ne boj se.Ja Ketrin volim.A tebe nisam.
Ja:Jej.I evo nas svi u gradu gde si morao da opčiniš Amaru da joj se sviđaš.
Dejmon:Vrlo smešno.Ketrin je drugačija od Amare.
Ja:Sigurna sam ;)
Prekinula sam mu.Inače Amara je Ketrinin döplganger.To je neko ko izgleda isto kao neko drugi.Jesam rekla XD.Svejedno ako Dejmon povredi Ketrin platiće za to svojim životom.
Ketrin P.O.V
Došla sam kući.Jao sad će Justin da bude ljut,pa ćemo da se svađamo...
Justin:Ti si upropastila našu porodicu!
Derao se na Elenu.
Justin:Ti si ih ubila!
Ušla sam u dnevnu sobu.Elena je delovala jako preplašeno,Justin je u ruci ima kolac.Hoće da je ubije?!
Ja:Nije lepo vikati na damu.
Okrenuo se prema meni.Oči su mu bile crvene,a vene su mu bukvalno iskakale.Wow,stvarno je ljut.
Justin:Dobar savet,jesi videla jednu?
Ja sam mu slomila vrat.Onesvetio se.Prvi put da sam nekom slomila vrat,ali ne bojim se ja za njega.Zaceliće se,ali Elena deluje stvarno preplašeno.
Ja:Elena idi do Stefana pozvaću te kada se stvari reše.
Zagrlila me je.Ne mogu ni da zamislim kako je to kada brat hoće da te ubije,mene nikad nije hteo da ubije.Bez obzira koliko sranja napravila,nikad nebi ni pomislio na to.Elena mora da je nešto jako loše uradila...
Elena:Hvala ti.Dugujem ti.
Otišla je.Nakon pola sata Justin je počeo da se mrda.Ja sam sedela na kauču i lakirala nokte.Mislim morala sam nešto da radim,zar ne?Ja nikad ne sedim bezposlena.
Ja:Konačno trebalo ti je dugo.
Malo se nakašljao i polako ustao sa poda.Sada će da viče na mene što sam mu slomila vrat,ali me baš briga.Ne bojim ga se,kao ni smrti.
Justin:Ketrin....
Sada njegov govor...
Ja:Koje god sranje od govora starijeg brata misliš.Sačuvaj za sebe.Ništa što kažeš ne znači meni.
Gledao je svuda po sobi,garant se pita gde je kolac.Ali neću mu reći.
Justin:Vidim.
Ne mislim baš tako.Mislim,hteo je da ubije svoju sopstvenu sestru!
Justin:Gde je moj kolac?
Rekla sam!Traži kolac!!Ali on je na bezbednom,kao i Elena.
Ja:Arija ga ima tako da možeš da zaboraviš svoje planove da ga iskoristiš na meni.
To bi 100% uradio,ipak sam mu slomila vrat.
Justin:Nikad ne bi sebi to dozvolio.
Da,ali dozvolio bi sebi da ubije Elenu?!Ona je naša sestra!
Ja:Elena je moja porodica ako juriš nju,juriš i mene.
Jeste da se nas dve nekad svađamo,ali nikad ne bih dozvolila da joj se nešto loše desi.Sestra mi je,volim je.
Justin:Prevarila te je Ketrin.Ubila je naše roditelje.
Ona?Moguće,ali...Neko je bio na putu.
Ja:Znam šta je uradila i platiće to svojim životom.
Ustala sam i prišla sam mu.Krenuo je da me zagrli,ali sam ga gurnula od sebe.Šta misli ko sam ja?!On pokuša da mi ubije sestru,a ja ga zagrlim?!Očigledno me ne poznaješ dragi brate.
Ja:Ali Elena nije rođena ubica,niko od nas nije.Ti si to uradio kada si nas pretvorio u vampire......
Ja:Ti si uništio našu porodicu.Ne ona.

Bieber Family [Slow Updating] [Rewritting]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora