"Koja je priča?"
"Ravenswood je zasnovan na čemu?Prokletstvu?Maštom?Magijom?"
"Odakle to sve dolazi?Mora da dođe od nekud."
"Ja sam Katherine Bieber,pre sam živela u New Yorku.Bila sam najgora i na neki način najbolja tamo,sada sam heroj.Rođena sam u Ravenswoodu,moji roditelji su Peter i Kate."
"To dete je naša jedini neprijatelj."
"I poslali su me u običan svet,kako bi mogli da savršeno vladaju na ovom svetu.Bila sam Allison Argent na kratko vreme,ummm Melody je moja ćerka.Šta još?"
"Dete će se vratiti na 18 rođendan."
"Nije važno da li veruješ u ovo ili ne,ovo je stvarno."
"Svi te trebaju."
"!Ne želim da me trebaju!"
"Ti si heroj,Bieberova."
"Nisam tražila to,ne želim da budem heroj."
"Sve je ovde!Tvoji roditelji,porodica,prijatelji,ja!Molim te,Katherine!"
"Tvoja porodica je u nevolji.Zaustavi ga i možeš da živiš srećno."
"Čak i ako ne možeš da garantuješ ni 1% da će ovaj grad biti miran?"
"Uvek postoji kriza,trebalo bi da razmisliš da malo budeš sa svojom porodicom tokom njih inače ćeš ih sve izgubiti.Svaki dragoceni momenat."
"Ja sam...heroj.Ne dobijam dan slobodno."
"Ništa nije opasnije od ne ispričane priče."
"Kako se ova priča završava?"
"Postoje ljudi koji me žele da im priče budu ispričane,ljudi kao tvoji roditelji."
"Ovo je stvarno tužan dan,ljubavi."
"Ne znaš da razlikuješ stvarnost od mašte i halucinacija."
"Šta dolazi i kako da ga zaustavimo?"
"Čak iako si sada heroj,uvek će postojati neko ko će hteti da te uništi."
"Ti si naša jedina nada."
"Sudbina je odlučena."
"Tvoj srećan kraj...Šta je to?"
"To si ti."
"U ovoj priči nema 'i živeli su sretno do kraja života'.Umrećeš,i onda ste svi sjebani."
Yaas konačno sam uspela da smislim savršeni kraj,šta mislite o sneak peaku?