Our lifes are great

75 16 0
                                    

Alison P.O.V
Svašta se desilo u par meseci,saznala sam da mi je Clara sestra...I da je veštica.Nogitsune se više nije vraćao,očigledno nije ni planirao da se vrati.Našla sam svoju ćerku,ima dvanaest godina zove se Melody.I da Clara je bacila čin na mene tako da ne mogu da starim,iskreno ne želim da izgledam kao neka baba.
Clara:Kada Melody dolazi iz škole?
Pogledala sam na sat,kasni...Ona NIKADA ne kasni!Šta ako joj se nešto desilo?
Ja:Um...trebala je da dodje pre jedno 20 minuta.
Clara je odmah bacila knjigu koju je čitala na sto i ustala sa fotelje.U tom trenutku je Melody ušla sa...Piterom?Šta će on ovde?!
Melody:Mama!
Dotrčala je do mene i zagrlila me je,Clara i Piter su gledali jedno u drugo kao da su videla duha.
Clara:Ti...
Oh,god!Sada će sto posto biti neka drama,ako stavite Claru i Pitera u jednu sobu neko definitivno neće izaći živ.
Ja:Melody,dušo.Možeš li da odeš gore?Samo da mama reši neki problem.
Reč problem sam posebno naglasila i pogledala u Pitera.On je problem!Melody je klimnula glavom i popela se gore,kada sam čula da je zalupila vrata od svoje sobe okrenula sam se prema Piteru.
Piter:Ja...
Clara ga je ubijala pogledom,wow!Stvarno je besna.
Piter:Clara,dušo...
Krenuo je da joj se približava,mislim da to nije pametna ideja.
Clara:Napravi još jedan korak i zapaliću te.
Podigao je ruke u vis i počeo da se smeje.Šta koji đavo?
Ja:Šta radiš ovde?
Ali ozbiljno,šta će on ovde?Ajoj,sada će garant pitati za Melody!God dammit!Ubiće me ako sazna da imam dete sa njim.Ali barem sam u braku sa Stajlsom,duga priča.
Piter:Došao sam da te posetim.I da,čije je ono dete?
I evo ga!Sada moj život počinje španska serija!
Xxx:Moje.
Neko iza mene je rekao to,okrenula sam se da vidim ko je to.Stajls!Ili ne?
Ne brini se,nije Nogitsune.Nema podočnjake i mračnu auru oko sebe.
Hvala,Clara.Stajls je došao do mene i stavio jednu ruku oko mog struk.
Piter:Ne nije,nešto je drugačije sa vazduhom oko nje.
A daa,on je vukodlak može da vidi takve stvari.
Vazduh?!Sve je uredu sa njom!I sa vazduhom oko nje.
Njegova čula su bolja od tvoje magije,Clara!Bez uvrede.
Ja:Okej,samo nemoj da me ubiješ.To je Nogitsunovo dete.
Razrogačio je oči,yup mrtva sam.
Sto posto!
Hvala na podršci,sestro!
Sorry,samo sam realistična.
E pa budi malo manje realistična i malo više optimična!
Piter:NOGITSUNOVO DETE?!!!!DA LI SI TI NORMALNA?!!
Clara ga je pogledala i on je pao na pod.Stvarno?
Šta?Zaslužio je.Melody misli da joj je Stajls otac i tako treba da ostane.
Znam.
Clara:Da li bi ti smetalo da budeš malo tiši?
Presekla ga je pogledom.Ja bih se pazila da sam na njegovom mestu,Clara je moćna.
Stajls:Njegovo ime ne spominjemo u ovoj kući.Clara,izbaci ga napolje.
Prvo su se otvorila vrata,a zatim je Piter izleteo iz kuće.Vrata su se opet zatvorila.Odjednom smo čuli kako neko trči niz stepenice,Melody...
Melody:Hej,tata!Tetka,možeš li da me vodiš u tržni centar?
Ona i Clara su jako bliske.Clara se nasmejala.
Clara:Naravno,sada?
Melody je srećno klimnula glavom.
Clara:Pa idemo mi,asta la vista!
Izašle su iz kuće.Hahaha,Melody nam svima zaista poboljšava život.Nije ništa kao Nogitsune,on samo zna da igra tu njegovu prokletu igru!
Stajls:Sada razmišljaš o njemu,zar ne?
Okrenula sam se prema njemu.Čita me kao otvorenu knjigu...
Ja:Da...Izvini...Zbog Pitera i svega ovoga.
Klimnuo je glavom i poljubio me.
Stajls:Što se izvinjavaš?Nisi ti kriva,Ali.
Ali...tako me je Nogitsune zvao...Daj bre!Neko ga spomene i ja odmah počinjem da se sećam svega!Neću dozvoliti da se nešto sada desi,naši životi su dobri sada.
Znam da ste dugo čekali i da je ovo pre pre kratko,ali tako je kako je.And yeah Melody zamišljam kao Kristinu Pimenovu.Nadam se da vam se svidja,i da...komentariši te!Jako mi znači vaš komentar,volim vas!

Bieber Family [Slow Updating] [Rewritting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin