"Ispij do dna,dušo"

39 2 0
                                    

Aria P.O.V.
Ušla sam u kuću gde su idioti i iznenadila sam se prijatnom tišinom,možda su pukli i pobili jedne druge?Zakoračila sam u dnevnu sobu i nikog nije bilo tamo,šta se ovde desilo?Obično su tu Katherine i James,dok je Nogitsune u svojoj sobi radeći Bog zna šta.
"Aria!" čula sam Katherinin glas kako dopire iz kuhinje,krenula sam ka kuhinji i zamahnula rukom tako da mi se u ruci pojavio viski koji smo ja i Alex napravile.To jest onaj napitak za večni san iz kog može da te probudi samo prava ljubav,dok sam hodala ka kuhinji sa tim u ruci samo mi je jedna reč prolazila kroz glavu 'Jednom je bila princeza prokleta na večni san,koji se može okončati samo sa poljupcem prave ljubavi.Ali princ nikad nije došao...'.Odlučno sam ušla u kuhinju i videla Kath kako leži preko šanka i priča sa Jamesom i nekim tamo likom sa riđom kosom.
"Ko hoće piće?" upitala sam prolazeći iza šanka i izvadila jednu čašu samo za Katherine,sipala sam 'viskija' unutra i pružila Katherine.Lik sa riđom kosom me je sumnjivo pogledao i oteo mi čašu iz ruke,pomirisao je 'viski' i nasmejao se odmahujući glavom levo-desno.
"Aria,Aria..." rekao je i Katherine se podigla tako da je sedela na šanku.
"Imamo neki problem ovde,Jerome?" Kath ga je upitala i skočila sa šanka,Jerome?Kada sam se zagledala u njega odmah sam ga prepoznala,videla sam njegov dosije u policijskoj stanici.On je među najznačajnijim i najtraženijim kriminalcima i serijskim ubicama,slika dosija mi se pojavila u glavi.
Jerome Velaska
Osamnaest godina
Ubio je svoju majku,bio u zatvoru par meseci zatim pobigao i opljačkao banku.Sada je poznatiji kao Joker.
"Ustvari da,lutko.Vidiš ova ovde tvoja draga prijateljica,Aria jel da?Je pokušala da ti da napitak ili ako ti je draži i lepši izraz otrov." rekao je svo vreme gledajući u mene sa tim smeškom na licu,Katherine me je pogledala pogledom punim razočarenja.
"Da li je to što on govori istina,Aria?" upitala me je i ja sam odmahnula glavom,ona je uzdahnula i uzela celu flašu sa stola.Šta radiš Katherine!?
"Pa...postoji samo jedan način da otkrijemo istinu,zar ne?" upitala nas je i popila par gutljaja napitka,raširla sam oči ne vjerujući onome što gledam.
"Aria,zar stvarno misliš da sam tako lakoverna?Znam miris i boju viskija kao i nekog napitka,a ovo je draga moja prijateljice napitak za večni san zar ne?" upitala me je sa osmehoom na licu.Nju nikada nisu zanimale takve stvari,uvek je to prepuštala meni.
"Iz koga može da te probudi samo poljubac prave ljubavi,a ja znam da je ljubav samo slabost tako da nemam takvu emociju u sebi.Ali ti...ti imaš,hoćeš malo Aria?Ima više nego dovoljno za jednu čašu."
Katherine P.O.V.
Dala sam Ariji flašu u ruke i nasmejala se.
"Mislim da je sada tvoj red,Aria.Ispij do dna,dušo." čula sam poznat glas i kada sam se okrenula videla sam Nogitsuna.
"Ti ovde ne možeš nikom da naređuješ,dragi."

Bieber Family [Slow Updating] [Rewritting]Where stories live. Discover now