Alison P.O.V
Čula sam da je izašla,uh dobro je!
Ja:Hajde,sada možeš da izađeš!Šta je tako važno,Lucase?
Lucas je dečko koga sam upoznala u ovoj kući.Ima nas nekoliko i svi pokušavamo da skontamo šta se desilo u ovoj kući.Lucas se pojavio ispred mene,on mi je rekao da oteram Ariju.
Lucas:Ona nije obična smrtnica.Vazduh oko nje je drugačiji.
Oh,da!Možda sam zaboravila da spomenem...Lucas misli da je sin Posejdona,naravno niko mu ne veruje.
Ja:Ona je veštica.Vrlo je uporna...
Klimnuo je glavom,verovatno je već skontao to.
Lucas:To sam već shvatio.A šta ćemo ako pronađe čin koja može da te vrati u život?
Dobro pitanje,ne znam...Verovatno ću pustiti da me oživi,a onda ću ja da oživim Lucasa.Peyton je sišla i podrum,ona me veoma nervira.Stalno se mota oko Lucasa i što je najgore čini mi se da se njemu to dopada!Primetila sam da ga je veoma čudno gledala,pogledala sam u Lucasa pa u nju.
Ja:Lucase,mogu li da popričam sa tobom?Nasamo.
Klimnuo je glavom,izašli smo iz podruma i ušli u 'njegovu' sobu.
Lucas:Šta je sada,Ali?
Tako me zove samo kada hoće da me iznervira...
Ja:Zašto te Peyton gleda onako?
Slegnuo je ramenima.Da,da kao ne zna.Sto posto zna!
Lucas:Nije ništa ozbiljno,netreba da se zamaraš sa tim.Okej?
Pa...valjda.Dobro,zaboraviću na to.
Lucas:Peyton je nebitna,okej?
Ne izgleda baš tako...Inače nisam zabrinuta kada su u pitanju druge devojke,ali Peyton i Lucas imaju prošlost.Ali ipak nije da mi se Lucas sviđa...on je kreten.
Lucas:Alison,slušaj me.Ti si mi najbolja drugarica,ne želim da te izgubim...posebno ne zbog Peyton.Ne želim da izgubim ono što mi imamo.
Iii evo ga!On me smatra najboljom drugaricom...Zar je to sve što ćemo uvek biti?Samo najbolji drugari?
Ja:Okej,ni ja ne bih htela da izgubim mog najboljeg druga.
Nasmejala sam se i zagrlila ga.
Lucas P.O.V
Naravno!Ona ne bi htela da izgubi svog najboljeg druga.Samo najboljeg druga...Ali dobro i to je napredak.Ne želim nigde da žurim,već sam smislio tromesečni plan kako da je nateram da se zaljubi u mene.
Alison:Mislim da treba da idem...Čula sam da je Brooke napravila neki nered,koji se neće sam počistiti.A svi znamo da je ona previše razmažena da to sama uradi.
Rekla je,zatim krenula da izađe iz moje sobe.
Ja:Alison.
Okrenula se prema meni i podigla jednu obrvu.Tako je lepa...Šta sam ono hteo da uradim?Aaa da,da je poljubim.Da li imam hrabosti za to?Nema šanse.
Ja:Srećno!Poznajući Brooke verovatno je napravila žešće sranje.
Klimnula je glavom,namignula mi i izašla.Da li mi je upravo namignula?Možda se isto oseća!Nema šanse,ona je ipak Alison Argent.I Clara mi je rekla da ne smem da je pipnem,ona pripada njemu.Ali ne kontam nešto.Ako je Clara zaljubljena u njega,zašto onda štiti Alison?Mislim ona joj čak nije ni sestra,ubila je Pitera zato što je hteo da kaže Alison istinu.Sada samo da ona Arija skonta čin,Alison će ponovo biti među živima kao i Nogitsune...
Znaam,jako dugo mi je trebalo da objavim ovo.Ali nekad imam baš puno inspiracije,a nekad nimalo..Svejedno,sada imam ekstra puno ispiracije!Očekujte nastavak sutra!E i da,imam jedno pitanje za vas.Da li da Alison bude sa Lucasom,Damonom ili Nogitsunom?