They found Allison's body

91 21 2
                                    

MOŽDA je ovo KRAJ,dajte mi mišljenja.Da li da ovo bude kraj ili nastavim?
Derek P.O.V
Kada smo se osvestili,njega već nije bilo.Ajzak je došao,Alison nije iza njega.
Piter:Ajzak,gde je Alison?!
Ustao je sa poda.Ako je oteo Alison to će mu biti zadnja stvar koju je uradio.Piter će ga zakopati živog.
Ajzak:O-oteo je.
Da,mrtav je.I on i Ajzak.Ali možda znam gde su.
Ja:Možda su u onoj kući gde ste svi bili prošli put.
Ne verujem da je toliko glup,ali ajde.Barem da Ajzak preživi,znam da ga Alison voli.
Justin:Moguće,ali Alison ga je prošli put ubila i svi znamo šta se desilo.A i sada ima Onije,šanse da pobedimo su jedan prema hiljadu.Treba nam plan.Savršen plan,da imamo svaki detalj.
U pravu je,treba nam plan.I to neki dobar,ali za dobar plan treba puno vremena.A Alison će dotad biti mrtva.
Kira:On je prevarant,sećate se?Nogitsune,on obožava da igra igrice.U suštini ovo je njegova igra.Moramo da naučimo da je igramo.
Igra?Igra?!
Ja:Ovo nije igra,Kira.Ovo je stvarnost!A on je oteo Alison!
Svi smo stojali,kako je uspeo da je otme?Alison bi se otimala,znam je!Nešto je čudno,zašto ju je uopšte oteo?Mogao je samo da je ubije,ovde.Ako želi da nas sve povredi,trebao je da ubije Alison pred našim očima.Šta on uopšte želi?
Lidija:Ona je i moja drugarica,znaš?Ti i Piter niste jedini koji se brinu!Svi smo zabributi!Upravu si,možda ovo nama nije igra.Ali jeste njemu,a ako želimo da ga pobedimo...Moramo da igramo igru.
Kako da igramo igru ako ne znamo pravila?
Alison P.O.V
Svi su se verovatno do sad već osvestili.Verovatno su zabrinuti,a Piter će sto posto okriviti Ajzaka za sve.Verovatno misle da sam mrtva!
Nogitsune:Da,verovatno.I uverićemo ih u to.
Neće me valjda ubiti?
Elena P.O.V
Otišla sam u park u šetnju.Treba da razmislim o svemu,i o tome kako da ga pobedimo i o tome zašto je ubio....ALISON!!!Nj-njeno telo!Mrtva je!Pozvala sam policiju i hitnu,došli su veoma brzo.Policija je ispitivala sve prisutne,ubrzo je došao čopor (od sada pišem čopor kada hoću da navedem sve likove,mrzi me da pišem sva njihova imena).
Piter:Šta se desilo?Zašto su policajci u onom žbunju?
Traže zeca!Šta misli?!Naravno sigurno neće pomisliti 'Hej,tamo mora da je moja ćerka,mrtva',ali ipak!
Ja:Našli su Alisonino telo.
Svi su razrogačili oči i zinuli.
Piter:Elena,ako si me sada slagala...!
Stao je sa ostatkom govora kada je video da iznose Alisonino telo iz žbuna.
Lidija je došla i videla Alisonino telo.
Lidija:Ne,ne!To nije moguće!Možda su je samo pomešali sa nekim!To nije ona!To nije moja najbolja drugarica!!!
Počela je da plače,Ajzak ju je zagrlio.
Lidija P.O.V
Ne!NE!Nemoguće!ALISON NE MOŽE BITI MRTVA!ONA JE ALISON ARGENT!!!Više puta se vratila iz mrtvih!Sigurno će i ovaj put!
Ajzak:Lidija...znam kako se osećaš.Prva najbolja drugarica?
Klimnula sam glavom i odvojila se od njega.
Ajzak:Meni je bila prva ljubav.Znaš kako je to bilo?Prva ljubav...
Klimnula sam glavom i pogledala u Justina,grlio je Elenu.Napredovao je,nekad je nije baš voleo.Ali sada,sada počinje da je tretira kao Ketrin.Pa tako i treba,ona mu je jedina sestra.A Piter?Piter...pola života nije znao da ima ćerku.I kada je saznao,onda ju je i za par dana ili meseci ne znam koliko su se poznavali,onda ju je i izgubio.Derek?Alison mi je pričala kako je uvek tretira kao pravu sestru.Skot?On je pravi Alfa!Moći će on to.Hrabar je,snažan.Stajls?On je samo stajao kao ukočen i gledao u Ambulantna kola koja odnose Alisonino telo.Ne znam kako će Stajls to podneti...
Stajls P.O.V
Alison....Ubio ju je.Alison je mrtva i sve zbog mene!Skot me je potapšao po ramenu.
Ja:Za sve sam ja kriv.Zašto sam verovao Kendal?!Zašto?!
Šutnuo sam točak od svog džipa sa kim smo svi došli.
Skot:Nisi ti kriv.Proćiće te to.Gledaj na to kao na neku fazu.U početku...
Pričao je nešto,ali ga nisam slušao.Faza?!Da gledam na sve ovo kao na fazu?!
Skot:To nije tvoja greška,Stajls.
Ne može me ubediti da nije,kada ja znam da jeste!Ja sam ubio Alison!
Ja:Nismo svi prave Alfe,Skote.Ne možemo svi da ne pravimo greške.Ja znam!Da sam ja kriv zbog ovoga što se desilo Alison!
Svi su se okrenuli i gledali u nas.
Malija:Pa...malčice i jesi.
Eto!Ona zna!Niko drugi ne zna!
Ja:Neki od nas moraju da prave greške!Neki od nas su ljudi!
To jest samo ja...Ja sam bezpomoćan,ne mogu im pomoći...Nikad neću moći...Zato što sam slab,čovek!
Kira:Društvo,mrak polako dolazi.Idemo...gde ćemo uopšte da odemo?Internat se ruši.
Na ulicu?U zatvor?Tamo svejedno ja pripadam!
Dejmon:Znam jedan napušten hotel.Možemo tamo.
Svi smo klimnuli glavama i krenuli za Dejmonom.Ništa neće biti isto bez nje.

Bieber Family [Slow Updating] [Rewritting]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang