The World Has Turned and Left Me Here

143 22 3
                                    

Ketrin P.O.V
Ja i Dejmon šetamo po šumi,a on zviždi.Stvarno?
Ja:Po prvi put u ovoj deceniji si lepo raspložen.
Dejmon:Zato što večeras imam sastanak sa svojom devojkom.
Ja:Da,pod predpostavkom sa Kaj govori istinu.
Dejmon:Razmišljam o večeri i filmu.Znaš šta?Jebeš večeru i film.Preći ćemo odmah na dobar deo.
Ja:Da.I pod uslovom da ću ja moći da odradim čin,to neću znati dok ne vidim.
Dejmon:Šta se desilo sa nadom,Ket?Sećaš se kada sam ja bio sav u fazonu "bu,grr",a ti si bila u fazonu "jupi,jupi.Odlazimo odavde".
Ja:Vidi,ja više od ičega želim da odem kući,ali Kaj je psihopata.Ko može da nam garantuje da nas neće zeznuti?
Dejmon:Ja.Ja to kažem zato što ću ubiti Kaja i bilo koga ko stane na put mog povratka kući.
Odjednom se Kaj pojavio ispred nas.
Kaj:Čuo sam moje ime.Nadam se da me ne ogovarate.Pomračenje će se desiti tačno ispod naših glava u savršenom ravanju sa sazveđem "Blizanci".Moraš da iskopaš put do tunela koji su ispod nas.Odradićemo čin tamo.
Ja:Zašto?
Kaj:Zar se nikad pre nisi prenela pomoću pomračenja?Ok.Vidi.Svetlost pomračenja će prodreti dole i aktivirati Ascendant.Ti odradi malo bajanja i onda puf!Svi koji stoje u krugu svetlosti u drže Ascendant idu kući.
Ja:Nadam se da pod bajanjem podrazumevaš čaroliju.Daj da vidim Ascendant.
Kaj:Kada bude došlo vreme za to.
Prošao je kraj nas.
Dejmon:Kuda si krenuo?
Kaj:U grad.Moram da nabavim neke bitne zalihe.
Otišao je.A Dejmon je počeo da kopa lopatom.
Elena P.O.V
Sada sam na žurci sa Justinom i Arijom.I Stefan treba da dođe,ali nije tu!Rešila sam da ga pozovem.Govorna pošta.
Ja:Stefane,hej.Ovo je treća poruka koja te upozorava da će tvoja devojka raskinuti sa tobom ako ne dođeš.
Ketrin P.O.V
Dejmonu dobro ide.Već je iskopao otprilike 2 metra.Ja sam mu publika.
Ja:Hej!Znaš li da postoji velika verovatnoća da iskopavaš sopstveni grob i...ne smeta ti.
Ovog puta je jako udario.Videla sam da se vidi nešto.Kaj se pojavio.
Kaj:Izgleda da sam se baš na vreme vratio.
Dejmon je izašao iz te rupe.Uzeo je Kajovu torbu.
Dejmon:Čvarci?To su bile važne zalihe koje si morao da nabaviš?
Kaj:Vidi,budućnost sjajno zvuči,u redu?Jako sam uzbuđen zbog interneta,ali 1994. je bila moj dom većinu mog života.Ne bih voleo da osetim nostalgiju.Dakle hajde da se spustimo dole.
Ja:Ne.
Ustala sam sa poda.
Ja:Ne idemo nikuda dok mi ne pokažeš čin.
Kaj:Ok.
Stavio je ruke u džepove i gledao me.
Dejmon:Je l' bukvalno ne idemo nikuda?
Ja:Dobro.Ako ne želiš da mi pokažeš čin,onda možeš to i san da odradiš.Želiš moju magiju.
Pružila sam ruku.
Ja:Uzmi je.
Kaj:Izigravaš hrabrost.
Ja:Ozbiljna sam,Kaj.Ovo je bila tvoja velika pretnja,zar ne?Ako ne budem odradila čin i izbavila nas odavde uzećeš mi magiju,ostaviti me da umrem i sam odraditi čin.Dakle,samo napred.Uzmi sve.
On i Dejmon su se gledali.
Kaj:Nadam se na nemaš ništa protiv.
Stavio je ruke na mene.Boli.Mislim da bi bila da me on ne drži.
Dejmon:Ketrin?
Ja:U redu je.Neće me ubiti.
Dejmon:Odavde baš i ne izgleda tako.
Vrisnula sam.
Dejmon:Hej,Ketrin.Hej,društvo.
Dejmon:Prekinite!
Kaj me je pustio.Oba dvoje smo bili zadihani.
Ja:On ne zna ti čin,to znači da nam ne treba.
Ja:Motus.
Odjednom se nož našao u njegovom stomaku.
Dejmon:Ne!Ne!
Kaj je pao.
Dejmon:Ketrin!
Potapšao me je po ramenu.
Dejmon:Sjajno odrađeno,Ketrin.
Ja sam izvadila knjigu magije iz Kajovog ranca.Dejmon je počeo da pije.
Ja:Možeš li prestati i dozvoliti mi da se koncentrišem?
Dejmon:Dobra strana ovoga je da ovo i nije loše.Voćkasto i gazirano.
Ja:Dejmone,radim na nečemu.
Ja:Znaš poslednje što mi je Arija rekla je da budem jaka.Šta ako je na taj način želela da mi kaže da imam moć da izađem odavde?Imam Ascendant,masivni nebeski događaj iz njega crpem snagu i plus i žarku želju da pobegnem od tebe.
Izgovarala sam neke reči i Ascendant je počeo da sija.
Ja:Zato Kaj nije hteo da me ubije.Bila sam mu potrebna.Ja sam mu bila jedini izlaz odavde.
Krenula sam u onu rupu.
Dejmon:Kuda si krenula?
Ja:Kući.Ideš?
Pogledao je u nebo.Pomračenje se bliži.Ušli smo unutra.Mesečeva svetlost je išla na Ascendant.Govorila sam neke reči.Počeo je da sija.
Ja:Vreme je Dejmone.
Dejmon:U redu.Hajde da stvorimo neprijatnu situaciju.
Stavio je ruku ispod moje,moramo obadvoja držimo Ascendant.
Dejmon:Siguran sam da postoji bilion ljudi sa kojima bi trenutno radije bila ovde.
Ja:Ne baš.
Ja:Idemo.
Odjednom me je neko upucao strelom.
Ja:AAAA!
Pala sam.Ascendant mi je ispao iz ruke i pao je na pod.Dejmon se okrenuo.
Dejmon P.O.V
Kaj!
Kaj:Zaboravljate nekoga?
Kaj:Zar si stvarno mislila da nikada nisam pokušao da se ubijem?Zato što jesam,mnogo puta,na mnogo načina.
Pogledao sam u tu spravu.
Kaj:Uzmi to i sledeća strela ide pravo u njeno srce.Izbor je tvoj.
Došao sam do Ketrin.
Ja:Imam te.
Izvukao je strelu.
Ketrin:Ne!
Zagrizao se za ruku i dao mi je svoju krv.Kaj je krenuo da uzme tu stvar.
Ketrin:Dejmone,ne!
Gurnuo sam Kaja.Ketrin je pokušala da dođe do te stvari.Uzela ga je.Kaj mi je zabo strelu.
Ja:Ketrin,beži odavde.
Ketrin:Neću uspeti.Ali ti hoćeš.
Ketrin:Motus.
Oduvala je Kaja čak na drugi kraj te pećine.Privukla me je magijom tačno na svetlost.
Kaj:Nemoj!
Bacila mi je to.
Ja:Ne.Ne!
Zasvetlelo je.
Ketrin P.O.V
Dejmon je nestao,a Ascendant je pao dole.U komadićima.
Kaj:Neeee!
Stefan P.O.V
Šetam šumu i ušao sam u grobnicu moje porodice.
Stefan:Pričaću naglas sa grobnicom punom moje porodice.Sa svima osim sa tobom,Dejmone.Zato što,gde kog da si,ovde nisi.Moram da kažem...nije baš sjajno bez tebe.Uporno pokušavam sa počnem ispočetka,ali..Ne stižem nikuda.Zato sam izgubljen,brate.Izgubljen sam.
Bacio sam flašu viskija,ali ju je neko uhvatio.Dejmon!
Dejmon:Pa šta?Nema me nekoliko meseci i misliš da je ok protraćiti savršeno dobru bocu viskija.
Ja:Dejmone?
Dejmon:Da.Glavom i bradom.
Ja:Kako sada mogu da te vidim?
Dejmon:Zato što nisam mrtav,Stefane.Priča je prokleto duga,brate,ali vratio sam se.Vratio sam se.
Stefan:Da.
Zagrlio sam ga.
--------------------------
Šta mislite?


Bieber Family [Slow Updating] [Rewritting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin