"Hoću da mi je ona prijatelj,a ne ljubav"

93 6 1
                                    

Ujutru sam otišao do podruma,sedeo sam neko vreme i onda je Katherine izašla.
"Vidi ko se vratio puzeći." rekla je sa osmehom,ustao sam sa stepenica i ona mi je prišla.Imam užasan osećaj da će me udariti,ali sam ja ipak onaj jači.
"Šta kažeš na ovo?Ti mene pustiš napolje to jest van ovog prokletog podruma,a ja ti oprostim to što si mi slomio rebra." dala mi je predlog i stavila ruke oko mog vrata.
"Ne treba mi tvoja oproštaj,draga." odgovorio sam joj na šta se ona nasmejala.
"U pravu si,tebi treba nešto drugo." rekla je i nasmejala se na onaj poseban način,krenuo sam da kažem nešto ali me je zaustavila poljupcem.Stavio sam ruke na njen struk i približio je bliže meni.
Prekinulo nas je nečije kašljanje,Katherine se odmakla od mene.
"James,nemoj samo da gledaš.Hoćeš da se pridružiš?"
Katherine P.O.V.
Kada sam to rekla Nogitsunu se naglo promenilo raspoloženja,ljubomoran je?Dobro.
"Nemaš pojma kako bi to voleo,ali ne ovde.Šta kažeš na to da malo izađeš iz ovog prokletog podruma?" upitao je i pružio mi je ruku,pravi džentlmen.Uhvatila sam ga za ruku i izveo me je iz tog podruma,Nogitsune je bio iza nas.Kada smo izašli odatle seli smo na kauč u dnevnoj,Alexandra je izašla iz njene sobe koja je na spratu.
"Oh,vidi ko je konačno na pravoj strani." rekla je i nasmejala se,iritira me.Lagala je pogrešnu osobu.Cela ona priča o Jamesu,laž.
"Dakle,hoce li mi neko reći sta cu vam ja u vašoj maloj samoubistvenoj ekipici?" upitala sam Jamesa i Nogitsuna sedajući na kauč,ne znam koji im je plan.Ali znam jedno,nema šanse da uspeju da ga izvedu.Tim dobrica je moćniji,mnogo.Imaju tri veštice,dva vampira i možda još par saveznika.Dobro što posto još jedno 20 do 30 saveznika,dakle ovo je zajebano.
"Sta ćeš nam ti?Vidiš sa tobom smo savršeni tim,možemo da osvojimo ceo grad.Da se rešimo briga i ne prijatelja,zauvek." James je rekao,sedajući pored mene.Zašto baš samnom?Ne trebaju me.
"U pravu si,ne trebamo te.Ne koliko ti trebaš nas,ljubavi." Nogitsune je rekao,još uvek može da mi čita misli...I ne ja vas ne trebam,mogu preživeti ovaj mali rat i bez vas.Bila bi na neutralnoj strani..
"Aleksandra i ja,obadvoje imamo čaroliju.A ti i Nogitsune,volite da igrate igre.Trebaš nam da bi ti i Nogitsune to sve isplanirali,a mi ćemo da ispunimo to." James je objasnio,Nogitsune i ja kao tim?Nije toga bilo dugo i nisam u 'formi' kao on,ali mogu da pokušam.
"Sviđa mi se deo gde radimo zajedno,ali...onaj sa igrom?Nisam sigurna baš u to." rekla sam i čula kako je neko počeo da se smeje.
"Daj molim te,ti si Katherine.Ti voliš da igraš igrice,i zavaravaće sebe ako misle da bi ikad mogli da otkriju šta smeraš." Damon se oglasio,pogledala sam na stepenice i videla da silazi sa Aleksandrom.Par dugmeta na košulji su mu bila otkopčana,a Aleksandra je bila raščupana.Kada se to dogodilo?Samo sam prevrnula očima i pogledala u Jamesa,on je klimnuo glavom razumevajući šta hoću da kažem.
"Alex,da li ti je stalo da objasniš?" upitao je Alexandru,Nogitsune i ja smo samo pažljivo posmatrali.
"Okej ovo deluje jako dramatično,što znači da ja ne želim da učestvujem u tome.Kath,ljubavi?Ideš?" Nogitsune mi se obratio,ja sam samo slegla ramenima.On je došao do mene i uzeo me za ruku,podigao me je sa kauča prebacivajući preko ramena.
"Hej!To nije feeer!Jamees,pomagaaj!" vikala sam i smejala se.Nogitsune me je podigao i tako vrteo u vazduhu,wow ne sećam se poslednjeg puta kada sam se ovako zabavljala.
Samo uživaj u prokletom trenutku,ljubavi.
Aleksandra je prevrnula očima i nestala u dimu,drama queen.
"Okej,ajde dosta.Sada si iznervirao Alexandru,možeš da je spustiš." James je rekao Nogitsunu i on me je spustio.Čekaj to je sve uradio samo da bi Alexandra otišla?
Nisi valjda mislila da sam to uradio zato što sam hteo,znaš da ne volim ta romantična sranja.
Debilu,ne znaš šta propuštaš.
"Dakle,ko želi da se napije?" James je upitao smejući se i držajući flašu viskija u ruci.
"Vidiš James,zna kako da se zabavlja." rekla sam Nogitsunu pokazujući na Jamesa.
"Naravno,on je oduvek bio onaj zabavniji." rekao je i nestao isto kao Alexandra.Onaj zabavniji?Moram da ispit...Ustvari ne,ne sada.Sada hoću samo da se zabavim.
"Onda ostajemo samo ja i ti,Katherine." James je rekao pružajući mi čašu,odmahnula sam glavom i uzela mu flašu iz ruke.Otvorila sam je i popila pola,on me je gledao začuđeno.
"Šta?Nikada nisi video devojku kako pije?" upitala sam ga,vraćajući mu flašu.On je odmah uzeo flašu i popio malo,možda jedno pet ili šest kapi.
"Nisi baš kao ostale devojke,Kath." rekao je,ja sam otišla do ormarića gde su pića.
"Vino ili viski?"
"Definitvno,viski." odgovorio je
*Nakon dva sata*
James P.O.V.
Alexandra nas je samo gledala,a Katherine me je grlila.Zato što ona 'dobro' podnosi alkohol.
"Alex,spasi me!Nogitsune će me ubiti." govorio sam joj ali je ona samo stojala i smejala se.
"Ne!Neću da nas spasiš!" Katherine je vikala još uvek su joj ruke visoke oko mog vrata.
"Alexandra,dođi molim te.Hoću da mi je ona veliki drug i prijatelj,a ne ljubav." pokušao sam da objasnim Alexandri,a i Katherine.Alexandra je samo prevrnula očima i otišla,Nogitsune treba uskoro da se vrati.
"Ali James ti se meni sviđaš." rekla je puštajući me iz zagrljaja,pokušavajući da me poljubi.Odmaknuo sam se od nje i ona je počela da me gura na zid.Uzeo sam je za ruke i tako držao dalje od mene,ali je nastavila da pokušava.
"Aaaa,Jamess.Poljubi mee."
"Ne,neću.Stani,ajde stani da ti kažem nešto." nastavili smo da se igramo po dnevnoj sobi.
"Ajde." rekla je,ali je nastavila da me vuče za kragnu od majice ga sebi.
"Ja hoću da imam tebe kao druga i..."
"Ja neću tebe." rekla je kroz smeh.
"I prijatelja,zato sto mislim da si kvalitetna osoba." nastavio sam da pričam u nadi da Nogitsune neće skoro ući kroz ova vrata.
"Neću,neću da slušam.Baš me briga." još jače me je vukla za kragnu.
"Stani!" pokušao sam da je odguram,ali se neda.
"Ti se menii sviđaaš."
"Stani,stani molim te." pokušao sam jače da je odgurujem od mene,ona je izvukla ruke iz mojih i udarila me je po jednoj ruci.
"James!"zagrlio sam je čvrsto tako da ne može da se pomeraa.

"James!"zagrlio sam je čvrsto tako da ne može da se pomeraa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Nemoj,molim te.Evo majke mi volim te kao brata,imam brata jednog jedinog i volim te kao njega." pokušao sam da razumno pričam sa njom.
"Poljubi mee."
"Necu... ustvari evo." rekao sam i poljubio je u obraz.
"Ne takoo!" rekla je i izvukla se iz mog zagrljaja.
"Nemooj,volim te kao brata moga!" opet sam je držao za ruke,gurajući je dalje od mene.
"Neću kao brata!" rekla je kroz smeh.Čuo sam kako su se glavna vrata otvorila,sranje!Došao je.
"Hoćeš." pokušao sam da je ubedim.Nogitsune je ušao u dnevnu sobu i pažljivo osmotrio situaciju,ne izgleda baš dobro kada ja nju držim za struk i guram dalje od mene a ona mene vuče ka sebi za kragnu.
"Nećuuu!Poljubi me,Jamees!" Katherine je vikala kao da Nogitsune nije tu,Nogitsune ju je podigao.
"Nemoj!" viknula je na njega i on ju je spustio iznervirano.Odjednom me je uzela za kragnu i poljubila,brzo sam je odgurnuo i opet uhvatio za ruke.Nogitsune ju je opet podigao i tako odneo na sprat gde su sobe,imam osećaj da se ovo neće lepo završiti.Ali nije moja stvar.
Nogitsune P.O.V.
Jedva sam je doneo gore sa obzirom koliko je vikala je otimala se.Spustio sam je kada smo ušli u njenu sobu i krenuo da izađem,ali su vrata bila zaključana.
"ALEXANDRA!!!OTKLJUČAVAJ JEBENA VRATA!!!!"
"Ne dok se ne vratiš u normalu,ona te je promenila.A to neće biti dobro za našu pobedu,okej?Ti je ne bi doneo u sobu i ušuškao u krevet,nakon što je poljubila Jamesa.Ti bi ga slomio." Alexandra je rekla sa druge strane vrata,samo sam se nasmejao na to i klimnuo glavom.Moguće je da je u pravu.
"Koga?Jamesa ili krevet?" upitao sam je i čuo kako je počela da se smeje.
Nije me bilo dugo,znam znam...Nego evo sada ovaj nastavak ima 1400 reči!Šta mislite o ovom nastavku?Šta mislite o ponašanju pijane Katherine?I kakav je James po vašem mišljenju?Jako me zanima vaše mišljenje ljudii.Volim vas!Sledeći nastavak će biti verovatno sledećeg meseca posto imam punoo inspiracije i već sam sve isplanirala.Verovatno ću otići malo u mali skok jedno 5 ili 4 meseci ništa veliko kao što može da bude.









Bieber Family [Slow Updating] [Rewritting]Where stories live. Discover now