That's impossible

109 18 5
                                    

Kejt P.O.V
Moram da se osvetim Piteru,pokušao je da me ubije,ali me je napravio još moćnijom.Dakle...koliko znam oni su sada svi kod Pitera i Dereka,a ja znam tačno gde Piter živi.Odjednom sam naletela na...Dereka?
Derek:Kejt?Ti...ti si stvarna.
Da,stvarna sam.
Ja:Da,Derek.I ako si iznenađen zbog toga što me vidiš...
Derek P.O.V
Krenuo sam da spasim Alison,ali sam naleteo na Kejt.Odjednom su joj oči postale žute,ne moguće!Piter joj je pokidao grlo nije ju ugrizao!!!
Kejt:Iznenađenje!I da ako si krenuo po moju ćerku čisto sumnjam da ćeš je spasiti.Nisam glupa da je ostavim samu.
U pravu je,znao sam da nije sama.Ali ipak,ja sam Alfa mogu da pobedim lisicu.
Ja:Veruj mi itekako mogu,a i nisam sam.
Ostala je bez teksta.Nije to očekivala?
Kejt:Poveo si još vukodlaka?
Piter je došao i stao pored mene.
Piter:Poveli smo Alfu.Pravog Alfu.
Alison P.O.V
Krenuo je da me opet poljubi,ali je stao i bio je još besniji.Šta mu je sada?
Nogitsune:Stvarno,Alison?Na njihovoj si strani?
O čemu priča?Ne razumem...
Ja:O čemu pričaš?
Krenuo je da me uhvati za ruku,brzo sam je izmakla.Znam šta ĆE se desiti opet ćemo nestati u onom crnom dimu.
Ja:Ne želim više da bežim,sve što radimo jeste da bežimo.Želim da ostanem ovde,gde su mi prijatelji!
Prevrnuo je očima,kraj mene su se pojavili Skot i Lidija.Šta će oni ovde?Kunem se nemam ništa sa tim!
Aha...
Ne veruješ mi?!Znaš šta?!Nosi se!Toliko misliš da sam na njihovoj strani,e pa onda ću biti!
Misliš da možeš da me pobediš u mojoj igri?
Ne,ali sigurna sam da mogu da pokušam!
Kejt je na mojoj strani,neće joj se svideti to.
Baš me briga!Ne volim da budem na lošoj strani i nikada neću biti!
Ali već si na lošoj strani,Alison.I nema više vraćanja nazad.
Šta?Moja je odluka...!
Ti ne trebaš da praviš odluke više!
Kada sam ja ikada napravila odluku?!SVI to rade umesto mene!!Ali ovo...OVO je moja odluka!!!Ja biram na čijoj ću biti strani,a ja želim da budem na njihovoj strani.
ŠTA TI ŽELIŠ TRENUTNO NIJE VAŽNO!!!!
Kejt se pojavila iza njega,šta?
Skot:Kejt...Tebe su trebali da zadržavaju...
Sve su isplanirali?Wow,samo wow.Kejt ga je prekinula.
Kejt:Derek i Piter?Nisu jači od mene.Alison dođi.
Napravila sam jedan korak,ali sam onda stala i vratila se korak unazad.Ma baš me briga za njih,oni su loši!Odmahnula sam glavom.Kejt i Nogitsune su se pogledali i klimnuli glavom.
Nogitsune:Trebali ste da znate da ja uvek imam trik u rukavu...
Kakav trik?!
Nogitsune:Uvek imam još par skrivenih poteza,a vi nemate više nijedan,zar ne Skote?
Možda oni nemaju,ali ja...Ja imam,baš kao i on.Imam par skrivenih poteza.
Ja:Oni nemaju,ali ja?Ja ih imam.
Skot i Lidija su me pogledali,a Nogitsune i Kejt su odmakli glavom.Nisi to očekivao?
Ustvari...jesam.
Šta?Jesi?
Naravno,Alison.Ali imaš jedan problem,nemožeš ništa da uradiš...
Naravno da mogu!Kako misliš da nemogu?
Nogitsune:Alison,ljubavi...Ubi Lidiju.
Šta?!Ne!Nema šanse!Ni za milion godina!Nogitsune je došao do mene i dao mi pištolj.Pogrešna odluka...
Ustvari nije,pošto ćeš se sada okrenuti i uperiti taj pištolj u Lidiju.
Hahahah,samo u...Okrenula sam se i uperila pištolj u Lidiju.Šta si uradio?!
Kontrolišem te,ljubavi.Sećaš se?Pričali smo o tome?Mogao sam da te kontrolišem još od dana kada sam te onesvetio i zavezao za onaj stub.Samo nisam,zato što...
To je bio tvoj skriveni potez...
Bravo!
Ja:Hej Lidija,zbogom Lidija.
Povukla sam okidač i upucala je u stomak.Zatim sam otišla do Kejt i njega.Skot je uzeo Lidiju i brzo otrčao.Šta sam uradila?I odakle mi ta reč u glavi 'Hej Lidija,zbogom Lidija"?
Nogitsune:Sviđa mi se ova verzija tebe.
Skot P.O.V
Očekivali smo da će Lidiju napasti Nogitsune,pa smo već imali plan.Justin joj da svoje krvi i njoj bude dobro,ali ne razumem.Zašto je Alison to uradila?Niko to nije očekivao...Čak ni Lidija.Doveo sam je do onog hotela,Justin je brzo došao do Lidije i dao joj bočicu sa svojom krvlju,ona je brzo popila.Rana joj je nestala i prestala je da krvari.
Justin:Nogitsune?
Odmahnuo sam glavom,Piter je došao do nas dvojice.Ajoj,poludeće kada sazna da mu je ćerka na njegovoj strani.
Piter:Gde mi je ćerka?I molim te reci da si ubio onu kučku.
Lidija i Justin su mi uputili pogled "Reci mu istinu,ali na najbolji način".
Ja:Pa ne baš...Alison je sa njima.I ona je upucala Lidiju.
Alison P.O.V
Ja:Šta si to uradio?!Naterao si me da ubijem svoju najbolju drugaricu!!!
Udarila sam ga iz sve snage i pao je na pod.Tako mu i treba!
Kejt:Alison!Idi u svoju sobu!Odmah!
Zarežala sam na nju i otrčala gore,šta?!Nisam ja kriva!On me je naterao da ubijem Lidiju...On je upropastio sve!Sada može da me kontroliše kada god hoće,mrzim to!!!
Kejt P.O.V
Baš ga je dobro udarila!
Ja:Šta ovo bi?Mislim znam da si je naterao da ubije Lidiju,čak i ako ona ZNA da Lidija nije mrtva.Gleda te kao da si joj pregazio kuče.
Ustao je sa poda,šta se desilo?Baš ga je dobro udarila,pao je na pod!
Nogitsune:Rekla mi je da me voli...
Ona?Voli njega?Daj bre,koga on zajebava?Ali sa druge strane deluje prilično ozbiljno...
Ja:To je ne moguće,ona ne zna kako da voli!
Znam da to zvuči kao uvreda,ali realno to je istina.Uvek je imala nešto protiv nekog njenog dečka...
Konačno nastavak!Nemojte da me ubijete,pls!Objavila bi ga ranije,ili bar ne u pola jedan...Ali išla sam sa drugaricom u bioskop da gledamo "The Maze Runner:The Sorch Trials",ne znam da li se tako piše.Ali film je bio strava!Obadve volimo Dylana!Ustvari na neki način smo opsednute sa njim xD Ako je neko isto opsednut ili je gledao film neka mi se javi u inbox!Moram sa nekim da pričam o njemu ili o filmu!
PS:Ako niste pogledali film,obavezno pogledajte.
Okej dosta o filmu i Dylanu...
Nadam se da vam se sviđa nastavak!I...whell...yeah.Imam jedno pitanje!Da li da Alison postane zla?Hvala svima što čitaju priču!I da ne mogu da verujem da je ova priča #1 u Adventure!Vrištala sam po sobi kada sam to videla...

Bieber Family [Slow Updating] [Rewritting]Where stories live. Discover now