"Naravno da znam,ti si Dejmon i ja te volim." rekla sam mu i njemu se videla mu se sreća u očima,uhvatila sam ga za ruku i nasmešila se.
"Živi se samo jednom zar ne?" upitala sam ga i on je slegnuo ramenima,to uvek kažem pre nego što napravim neku glupost.
"Jednom ili dvaput." rekao je i ja sam se nasmejala,istina.Umrla sam i vratila se kao vampir,to je dvaput.Iskreno me zanima da li postoji triput,hah.
"Ajde skočićemo i idemo kod mene." rekao je i krenuo da skoči,ali sam ga je povukla za ruku ka nazad.
"Što?" upitala sam ga nesigurno i on je počeo da se smeje,ne vidim šta je smešno.
"Pa danas ti je rođendan ludice. " odgovorio mi je,zar već?Mislila sam da je taj jadan izgovor za poklone prošao,mrzim rođendane i uvek sam ih mrzela.
"Nije mi baš do slavljenja." rekla sam mu iskreno i on je prevrnuo očima,naravno Damon uvek mora da ima drugačije mišljenje od mene.
"Ne puniš svaki dan 18." rekao je,to je istina.Ali ja imam svoje razloge,jedna važna i značajna stvar kod rođendana je starenje.A pošto sam vampir,to više nije mogućem
"Da,meni je bilo važno šta ide posle 18 i starenje,ali sada sam vampir." rekla sam mu i on je klimnuo glavom,znam da misli da je ovo glupo.
"Pa onda ćemo da ti priredimo sahranu." rekao je i počeo da se smeje,neko se oseća duhovito danas.
"Vrlo duhovito." rekla sam mu i skočila sa zvona,on je odmah posle mene.
"Znam." rekao je i namignuo mi,otišli smo do njega.Elena,Justin i Stefan su bili u dnevnoj sobi,ja i Dejmon smo se sakrili da nas ne vide.Hajde da vidimo šta ove tračare planiraju.
"Ne sviđa mi se ovo,kad tad će imati svoje sećanje nazad.I šta onda?" Elena je upitala,i ona je umešana u ovu prevaru?Eh pa draga sestro,onda ste svi sjebani.
"Ti si samo ljubomorna.Nemoj da se bojis ne volim tvoju sestru više nego tebe." Stefan joj je rekao,čekaj šta?Kada se to dogodilo?Njih dvoje su u vezi,ovo je eočekivano.Ali okej,primamo polako sve više i više novih informacija.
"Okej dosta,prvo moramo da se otarasimo Damona." Justin je rekao,a
ja i Damon smo se pogledali.Dobar plan,brate.Samo što ima jednu manu,nema šanse da to uradiš.
"Ne mogu da verujem." rekla sam tiho i Damon je klimnuo glavom,konačno se slažemo oko nečega.Polako sam ustala i uhodala u dnevnu sobu,svi pogledi su bili uprti u mene.
"Rešićete se koga?" upitala sam ih sa smeškom i stavila ruke na struk,Stefan je ustao sa kauča i krenuo da objašnjava ili da kažem krenuo je da gomila laži.
"Ketrin ljubavi mi..." krenuo je,ali sam ga prekinula.Jednostavno ne volim da slušam nečije laži,muka mi je od toga.
"Nemoj ti meni ljubavi." rekla sam i blago zarežala sam na njega,okej šta je to bilo?Nisam prokleti vuk,ja sam vampir!Zašto koji đavo režim?
"Katherine,šta je to bilo?" Damon me je upitao,oh i on je konačno izašao iz zasede.
"Javim ti kada saznam?" rekla sa,ali je više zvučalo kao pitanje.Odjednom smo se pojavili u hotelskoj sobi ja mislim.
"Šta hoćeš da uradiš?" upitala sam ga sa podignutom obrvom,poljubila sam ga i počela da se smejem.
"Prvo ćemo da otkrijemo šta je ono bilo dođavola,a onda ćemo se vratiti na ono malopre." rekao je i gurnuo me na krevet,izvadio je laptop iz fioke i stavio ga na krevet.
"Onda bolje da požurimo sa istraživanjem,Doro." rekla sam mu kroz smeh i on je nabacio je poznati njegov vragolasti smešak,poljubio me je na blic i krenuo da kuca.
Dalje u sledećem nastavku.Komentarišite molim vas.