Baby

78 15 1
                                    

Ketrin P.O.V
Ne znam zašto,ali mnogo bolje se osećam bez emocija.Snažnije,moćnije...Neverovatno je.Nogitsune je počeo da priča sa Clarom,a ja sam otišla u moju sobu.Kada se Melody vraća?Imam osećaj da će sa Clarom i njim biti veoma dosadno,a i plus moram da popričam sa Melody.Upalila sam telefon i nazvala Justina,hajde....javi se.
Justin:I?Da li sve ide po planu?Elena mi je rekla da si "isključila" emocije.
Da,sve ovo je naš plan.Samo je pitanje vremena kada će Nogitsune da mi opet skroz poveruje...
Ja:Pa i jesam,ali neboj se.Neću se priključiti njima.
Nisam toliko luda,samo sam dovoljno dobra glumica da ih nateram da pomisle da sam sa njima.
Justin:Ketrin...Da li si sto posto sigurna da hoćeš da uradiš ovo?Znaš da će biti posledica,velikih.
Kakvih posledica?Neću dozvoliti da se išta loše desi,nikome.A i ako Nogitsune ipak provali moj plan,neću da odem bez borbe!
Ja:Naravno da jesam,Nogitsune mora da plati za ono što je uradio.
Damon me mrzi zbog njega i on mora da plati,makar me to koštalo života.Nogitsune mora umreti.
Justin:Dobro,ali nemoj da se opet zaljubiš u njega.
Baš zato sam isključila emocije,pre sam bila slaba na njega.Ali sada me baš zabole za njega i za ono što će mu se desiti,on je ipak samo demon koji koristi telo mog druga.Kada smo već kod Stajlsa,gde je on?Nisam dugo ništa čula o njemu.
Ja:Čekaj!Nemoj još da prekineš!Želim da nešto uradite,okej?Treba mi da nađete Stajlsa.
Čula sam korake i brzo sam prekinula i stavila telefon u džep,Nogitsune je ušao u moju sobu.Šta mu je sada?Zar ne mogu da imam barem malo mira i privatnosti?
Ja:Šta sada želiš?
Seo je pored mene na krevet,samo me je gledao.Nekoliko minuta,ovo je jezivo čak i za njega!
Nogitsune:Znaš...meni se čini da je Melody nekako usamljena.
Kuda ovo vodi?Ako je usamljena kupićemo joj kućnog ljubimca,ne razumem šta hoće da kaže.
Ja:Kupi joj kuče.
Odmahnuo je glavom,zašto?Psi su veseli,čak sam i ja razmišljala da nabavim jednog.Veselje mi trenutno jako treba,ovaj život je previše dramatičan...
Nogitsune:Nisam mislio na to,možda...bi joj bilo bolje da ima brata ili sestru,ljubavi.
Okej,šta?!Nema potrebe za tim,nabaviću joj psa!Mislim da bi joj bilo čak i smorno sa bratom ili sestrom,sada ima Chucka.A Chuck je veoma zahtevan,tako da to dođe kao ista stvar.
Ja:Šta?Nema potrebe,sada ima Chucka.To bi joj bio samo još jedan problem.
Pogledao me je nekim nepročitljivim pogledom,ooh shvatila sam!Nije reč o tome šta njoj treba,već o tome šta njemu treba.Ali njemu je i Melody bila problem,koliko se ja sećam.I još onaj svemirski brod i spašavanje...
Nogitsune:Mislim da obadvoje znamo na šta sam mislio...
Oh,on ne želi više dece.Samo želi khm,khm...Ali hajde,malo ću ga zajebavati.
Ja:Dakle,želiš li da pričaš ili...
Približio mi se i nežno me poljubio,wow.Ovo je bilo...čudno,odkada je on nežan?Ne,neću ni da razmišljam o tome.Ako budem previše razmišljala,počeću da opet budem osećajna...A to bi bilo veoma opasno.
Nogitsune:Nema pričanja...
Oh,god...
Justin P.O.V
Sve ide po planu,za sada.Arija je sedela pored mene i zajedno smo gledali u prazno...
Ja:Šta radimo?Zar ćemo ozbiljno da samo sedimo i gledamo u prazno dok je Ketrin tamo sa njim?
Ustao sam i krenuo napolje,ali me je Arija zaustavila magijom.Nisam mogao da se pomerim.
Arija:Tako ćeš samo sve zajebati.Šta uopšte planiraš?Da samo uđeš tamo i ubiješ ga?!
Ustala je i stala ispred mene.Pa da!Moj način je veoma jednostavan,samo ga ubijem.I eto!Nema problema i nikakve drame!
Arija:Veruj mi sada nije dobro vreme da upadneš u kuću,nimalo dobro vreme...
Zašto?Kako ona može da zna da nije dobro vreme?Znam da je Jacksonova i sve to,ali ipak...
Ja:Šta?
Prevrnula je očima i izgovorila neku reč,sada sam mogao da se pomerim.Uzela je flašu viskija i otpila pola flaše,wow!Nikada nisam video da devojka tako pije.
Arija:Ja i Ketrin smo na neki način povezane,mogu da vidim sve što ona može.A sada itekako hoću da operem oči!
Da opere oči?Zašto baš oči?Ne razumem šta je to toliko skandalozno?
Arija:Ozbiljno?Još uvek ne kontaš?Okej,hajde rećiću ti.Ona i Nogitsune khm,khm...
Arija P.O.V
Izbečio se,znači sada je skontao...Uzeo mi je flašu iz viskija i otpio ostatak.Protrseao je glavu,možda od šoka?
Justin:Odvratno!Meni se povraća na samu pomisao toga,a ti još to moraš da gledaš...
Trudim se da se koncetrišem na Justina,tako da ne moram da gledam to.
Ja:Hoćeš da se zamenimo?
Brzo je odmahnuo glavom,tako sam i mislila.Uzeo je još dve flaše i jednu je dao meni,hahahah.Njegova faca je bila presmešna.
Justin:Za nas!Najnormalniji natprirodni par na svetu...
Hahahah,normalno i natprirodno baš i neide zajedno.Naši životi nikada neće biti normalni.
Ja:Volim te.
Poljubila sam ga na blic i odpila malo viskija.Wow,previše alkohola...
Justin:Volim i ja tebe,Arija.
Melody P.O.V
Ušla sam u Chuckovu kuću,okej pošto smo se nas dvoje posvađali moram da se pravim da tražim Lucasa.
Ja:Lucase?
Krenula sam ka dnevnoj sobi,neko je unutra.Chuck je upalio lampu,imao je čašu viskija u ruci.On pije?Kada se to desilo?
Ja:Chuck,šta radiš?
Pogledao je u mene,nekako se nisam navikla na ovu verziju njega.Izgleda tužno...
Chuck:Pokušavam da zaboravim.
Da zaboravi šta?Našu svađu ili....?On je nekada tako komplikovan,pitam se kako ga gospođa Smith razume.
Chuck:Sve dobre stvari koje sam mogao da smislim nisu upalile.
Dobre stvari?Od kada on radi dobre stvari?
Chuck:Nikada ni nisu mogle.
Ovo je depresivno,čak i za njega!On je Chuck Smith,on je oličenje zla.
Ja:Žao mi je.
Popio je još malo viskija,očigledno je da mu nije do priče.Tako da ću da odem.
Ja:Eh,pa pošto Lucas nije ovde.Trebala bi da pođem...
Mislim da ga nervira što spominjem njegovog brata,zato to i radim.
Chuck:Ostani ovde ako želiš,nije kao da to nisi radila pre.
Uvek sam bila ovde sa Lucasom,on mi je najbolji drug.Lucas i Chuck su totalno drugačiji,kao da nisu braća.Čak i ne liče...
Ja:Da,sećam se kada je Lucas ovde bio.Igrali smo igrice ili bi smo gledali filmove.
Pokazala sam ka televizoru,došla sam bliže trosedu gde je Chuck sedeo.
Chuck:Pa,ja ne gledam filmove.Ako hoćeš da ostaneš samnom,radiš ono što ja radim.
Pružio mi je čašu viskija.Sela sam pored njega i uzela je,otpila sam malo.Odvratno,kako može da pije ovo?!
Ja:I ja moram da zaboravim neke stvari.Mislila sam da će biti lakše kada budem u ovom svetu.
Otpila sam još malo,još uvek je odvratno ali ne želim da Chuck pomisli da sam slaba.
Chuck:To što tražiš je van ovog sveta.Jedini razlog zašto ja preživim ovde jeste zato što znam da je ovaj svet prazan.
Prazan?Kako?Mislim ovde ima milion natprirodnih bića i njega svi poštuju.Aaaa shvatila sam,prazan je...Nema nikoga ko bi se brinuo za njega,znam kako se oseća.
Ja:To sada i ja znam,jedan od načina da preživiš ovde je teži način.
Ovde je svakome život ugrožen,osim Chucku.On je ipak princ,svako ko bi ga i dotakao ostao bi bez glave.
Chuck:Teži način je jedini način.
Pogledala sam ga,wow on je ozbiljan...Počeo je da mi se približava,i ja sam počela njemu da se približavam.Poljubili smo se,izgleda da smo se sada pomirli...Odmakli smo se jedno od drugog.
Ja:Mislim da treba da odem...
Ustala sam i u tom trenutku je Lucas ušao,vratio se?
Lucas:Melody!
Potrčala sam mu u zagrljaj,nedostajao mi je!




Bieber Family [Slow Updating] [Rewritting]Onde histórias criam vida. Descubra agora