Medya/Savaş ⚡
_
Umut'dan;
Sınavdan çıktığımda Savaş dışarıda hala beni bekliyordu.
Sınav kağıdımı erken verip çıktığım için binanın önünde pek insan yoktu. Bu yüzden rahatça elini tuttum Savaş'ın ve arabaya kadar bu şekilde yürüdük.
Elimi tutuşu bile hızlı hızlı nefesler vermeme neden oluyor ve arada bana baktığı zamanlar sırıtmama engel olamıyordum.
Ön koltuğa geçtiğimde kendisi de şoför koltuğuna geçip kapattı kapıyı. Bir birimizin yüzüne bakarken özlediğini belli ederek beni kendine doğru çektiğinde öne doğru uzanıp dudaklarını öptüm.
Ayrıldığımızda daha fazlasını ister gibi beni kendine tekrar bastırıp tekrar öpmeye devam etti.
Uzun ve sakince,
İncitmeden...
Ayrıldığımızda gözlerimin içine bakarak sordu.
"Sınavın nasıl geçti güzelim?"
"Beklediğimden daha iyi geçti sanırım."
"Erken çıkmandan farkettim ama yinede bir sorayım istedim."
"Sonuçlara da daha var biliyorsun. O yüzden şimdilik kapatıyoruz bu konuyu. Söyle bakalım ne yapalım?"
"Önce bana gidelim. Sınavın güzel geçişini kutlayalım, ben sana en sevdiğin yemekten yapayım şöyle ellerimle."
"Hmmm kulağa güzel bir fikir olarak geliyor. Ya sonra?"
"Sonra kucağıma alıp yemeğini yedireceğim bebekler gibi. Ve sonra sen kucağımdan hiç inmeden uykuya dalırken ben de o güzel kokunu derince içime çekeceğim."
"Düşüncesi bile çok güzel, hadi gerçekleştirelim."
"Yalnız önce babanları araman gerek, sınavdan çıktığını haber vermek için."
"Ha doğru ya unuttum. Sonra da arkadaşlarla toplanıp sınav ve ders stresinden kurtulma şerefine bir yerlere gideceğimizi söylerim."
Dediğimde yüzünü yola çevirerek bakışlarını kaçırdı benden.
Babamlara her buluşmamızda yalan söylememden memnun değildi biliyordum. Aslında ben de değildim, fakat bir süre böyle idare etmek zorundaydık.
Deniz abiyi arayıp gelişmelerden haberdar ettikten sonra aynı şekilde babamı da arayıp haber verdikten sonra Savaş'ın evine doğru yola çıktık.
Söylediği gibi en sevdiğim yemeği yapıp birde beni kendi elleriyle besledikten sonra koltukta kucağından hiç indirmeyerek beraber film izlemiştik.
Yorgun geçen günün ardından onun kucağındayken yavaştan mayışmaya başladığımda beni kucağında yatak odasına taşıyıp, yatağın üzerine bırakarak kendi bedenini de sakince üzerime bırakıp dudaklarımızı buluşturdu.
Bir yandan orta bir ritimde öpüşerken diğer yandan ellerimiz de birbirimizin bedeninde dans eder gibi kayıyordu.
Elimi siyah t-shirt'ünün içine doğru sokup ilk kez sıcak teni ile temas ettirdim. Ardından gelen cesaret ile yukarı doğru çekiştirip üzerini çıkarmaya çalıştığımda elimi tutup kararlı bir bakış ile durdurdu beni.
Bunu istemediğini anladığımda ne kadar saçma bir hareket yaptığımın farkına varıp kıpırdayarak üzerimden kalkmasını sağladıktan sonra ayağa kalktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umut - Gay
General Fiction[TAMAMLANDI] "Düşmanın Oğlu" serisinin 2.Kitabıdır Bu kitap'ta Umut'un hikayesini ve aşkı bulma yolculuğunu okuyacağız 🖤 Bu kitap'ın geçtiği evrende eşcinsel evlilikler yasaladır✨ Başlangıç: 06.06.23 Bitiş: 10.11.23