Tanıtım ve ilk bölüm biraz geçiş tarzında olduğu için durgun ilerlemiş olabilir.
Hazırsanız, başlıyoruz 😎
Keyifli okumalar ❤️
_
Umut'dan;
Babam ile konuşmamızın üzerinden birkaç hafta geçmiş, bu sürede Savaş ile daha sık ve daha rahat bir şekilde görüşüyorduk artık
O gün babamın uzattığı elini öptüğümüzde bu ilişkiye onay verdiğini, ancak evlenmek için önce okulumun bitmesi gerektiğini söylemişti.
Aynı Deniz abimin söylediği gibi.
***
"Neredeyse bir ay olacak babanlarla konuşalı."
"Evet. Üzerimden büyük bir yük kalktı gibi. Artık kimseden saklanmak zorunda değiliz."
Dedim, Savaş'ın evinde kahvaltı yaparken, çayımdan bir yudum almak üzere fincanı ağzıma götürürken.
"Düğün işini de konuşsak mı acaba yavaştan?"
İçtiğim çay boğazıma kaçarken öksürmeye başladım.
"Düğün işi derken? Babam söyledi ya okul bitsin öyle diye."
"Ama biz tamam dedik diye hatırlamıyorum."
"Ama babam tamam olarak kabul etti sessizliğimizi."
"Sen benimle evlenmek istiyor musun?"
"Sürekli bunu sorup durman sence de çok sıkıcı olmadı mı artık? Sürekli isteyip istemediğimi sorguluyorsun! İstemesem burada ne işim var şuan?"
Dedim elimde ki fincanı sertçe masaya bırakarak.
Savaş ise oturduğu yerden kalkarak karşımda diz çöküp ellerimi tutarak konuştu.
"Sorgulamıyorum. Sadece artık bu eve gelip gitme, yerleş istiyorum. Burası benim değil, bizim evimiz yuvamız olsun istiyorum. Veya beğenebileceğin başka bir ev. Ha tabii öğretmen maaşı ile öyle lüks bir yerde yaşayamayız onu söyleyeyim şimdiden."
Diyerek güldüğünde beni de güldürmeye çalıştığını farkettim. Daha fazla karşı koyamayacağımı anladığımda ise lafı ben devraldım.
"Benim için nerede yaşayacağımızın bir önemi yok sevgilim. Sen ol yeter.."
"Konak yaşantısından sonra zor gelmesin? Sonra ben baba evini özledim dersen götürmem haberin olsun. Benim eşim benim yanımda kalır."
"Hmmm şimdiden yasaklar konmaya başlandı bakıyorum. Sen acaba küçük babacık mı olmayı deniyorsun şuan?"
Diye elim ile ağzımı kapatıp kıkırdadığımda beni hayranlık ile izliyordu.
Evet,
Komik bulduğum şeylere gülerken elimi ağzıma kapatmam da çocukluktan kalma bir alışkanlıktı."Ee ne diyorsun konuşalım mı babanlarla?"
"Bilmiyorum izin verirlermi ki?"
"Sevgilim sen on sekiz yaşındasın. Ayrıca kötü birşey yapmıyorsun ki evleniyorsun. Yakışıklı, boylu poslu, işi gücü yerinde en önemlisi öğretmen bir eşin olacak. Her babanın hayalinde ki damat adayıyım ben. Kızlar sırada bekliyor biliyorsun değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umut - Gay
General Fiction[TAMAMLANDI] "Düşmanın Oğlu" serisinin 2.Kitabıdır Bu kitap'ta Umut'un hikayesini ve aşkı bulma yolculuğunu okuyacağız 🖤 Bu kitap'ın geçtiği evrende eşcinsel evlilikler yasaladır✨ Başlangıç: 06.06.23 Bitiş: 10.11.23