54.İstanbul

1K 65 48
                                    

Yazarken salya sümük ağlamaktan acillik olduğum bir bölüm 🥺

Final'e son 1!
Keyifli okumalar ❤️

_


Umut'tan;

"Birşey unutmadık değil mi? Her şeyini koyduk?"

"Koyduk merak etme. Sanki uzak bir yere gidiyor."

"Ne bileyim ilk defa ayrılıyoruz kızımla iki günlükte olsa. O yüzden bir şeye ihtiyacı olmasın istiyorum orada."

"Annesinin yanına üç sokak ilersine gidiyor sevgilim abartmasan mı acaba? Hem dediğim gibi çantasını özenle hazırladım. En sevdiği oyuncağını, tabletini, müzik dinlemek isterse kulaklığını falan koydum. Annesi yeni odasına yeni kıyafetler de aldığı için pek birşey koymadım, en sevdiği pembe pijaması dışında."

"En sevdiği ayıcıklı terlikleri?"

"O da tamam."

Kapı çaldığında ayağa kalktık. Mila da babaanesi ile beraber aşağı indi. O sırada kapıyı açtım, Yaren içeri adımladı.

"Anniş gelmiş!" Hemen kucağına atladı.

"Özledin mi bakayım anneyi?"

"Çok özledim."

"İki gün beraberiz artık, çılgınlar gibi eğleneceğiz."

"Yaşasın!"

"Birşeye ihtiyacın olursa hemen ara babacığım tamam mı? Ben çıkar gelirim hemen."

"Birşeye ihtiyacı olmaz Rıdvancığım merak etme sen. Hem evi, Mila'nın odasını kendiniz de gelip gördünüz, bir ihtiyacı olmayacak. Ayrıca Zeynep ablası da bizimle..biz bir güzel bakarız kızıma."

"Evet babiş biz çok eğleneceğiz. Hem sizi de ararım akşam uyumadan."

"Ben çok eğleneceğine emimim elmalı kurabiyem ama baban senden ilk kez ayrı kalacağı için haliyle biraz aklı kalıyor."

"Hiç aklın kalmasın. Bir kere ben bir bireyim artık." Güldük hepimiz bu dediğine.

"Birey falan değilsin. Sen benim küçücük yaramaz kızımsın tamam mı? Otuz yaşına da gelsen bu gerçek değişmeyecek." Yanağını sıkıca öptükten sonra Yaren Mila'yı arabaya götürdü.

O sırada Rıdvan ile dışarıda birşeyler konuşurlarken biz de Sema teyze ile salona geçtik.

"Aklın kalmasın, kızımız bana emanet. Güle güle gidiyoruz, güle güle de geri dönecek."

"İhmal edersen-"

"İhmal etmem Rıdvan! Geçmişten dolayı bunu söylüyor olmanı anlıyorum ama sen de gördün. Kızım için her şeyi tek tek hallettim. Evim, işim, bir düzenim var artık. Sağlık kontrollerinde de bir sorun çıkmadı. Alkölün ne kendisi, ne kendisine dair de tek bir şey yok evde. Artık rahatla biraz lütfen. Birşey olursa, kızım babalarını özlerse zaten getiririm. Hem pedagog söylemişti zaten, uzun süre annede veya babada kalan çocuklar genelde diğer ebeveyninin evine giderken düzenini özleyebiliyormuş. İki gün kalması şart değil anlayacağın. Özlerse yarın getiririm. Önemli olan benim evimde de bir düzeni, bir odası olduğuna alışması. Başlarda tabii ki zorlanabilir."

Umut - Gay Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin