Umut'tan;
Bir süre düşündükten sonra Rıdvan'ın peşinden çıktım odadan. Merdivenleri hızlıca inip kapıya doğru yürüdüm.
Yaren karşıma geçip durdurdu beni.
"Çekilir misin önümden?"
"Kusura bakma, çekilemem."
"Yaren çekil önümden! Rıdvana yetişmem lazım."
"Tam da bu yüzden çekilemem. Şuan peşinden gitmen durumu daha da kötüye götürür."
"Yaşadığınız evlilikten yola çıkarak tavsiyeler vereceksen eğer, şuan hiç sırası değil."
"Tavsiye vermiyorum. Rıdvan'ı tanıdığım için şuan peşinden gitme diyorum sadece. Belli kavga etmişsiniz bir ara sesiniz yükseldi biz de duymuş olduk. Hadi gel oturalım biraz şöyle. İkiniz de fokur fokur kaynıyorsunuz. Rıdvan da bir hışımla çekti gitti zaten."
Bakışlarım kapıda kalsa da Yaren'in söylediklerini biranlık mantıklı bularak salona doğru ilerledim onunla. Beraber kanepeye oturduğumuzda sordu.
"Neden tartıştınız?"
Ciddi misin? Der gibi baktım yüzüne.
"Tamam, sormuyorum birşey. Ben sadece şaşırdım. Ne yalan söyleyeyim bu kadar çabuk başlamasını beklemiyordum kavgalarınızın."
"Yine başlayacaksan kalkıyorum ben."
"Tamam tamam demedik birşey otur."
İyi miydi kötü müydü gerçekten çözemediğim biriydi. Rıdvan'ın Yaren hakkında söylediklerine tabii ki inanıyordum ama yinede bu Yaren'i kötü yapar mıydı? Sonuçta her evlilikte her insan hatalar yapabilirdi.
Tıpkı bugün ikimizin de yaptığı gibi.
Ama bu yinede Yaren ve söylediklerine sorgusuz sualsiz inanacağım anlamına gelmiyordu.
"Biz kavga ederken de çıkardı böyle. Sakinleştiğinde geri dönecektir."
"Ben de temelli gittiğini düşünmüyordum zaten. Tabii ki geri gelecek."
"Gelir gelmesine de bu son olur mu bilmiyorum. Ayrıca ne oldu onu da bilmiyorum ama şundan adım kadar eminim, tartışmanın başlamasına neden olan kişi sen değilsin."
"............"
"Yine de dilerim bizim evliliğimizde yaşadığımız sorunları yaşamazsınız. Daha fazla birşey söyleyip sıkmayacağım canını."
Sema anne geldi yanımıza. Benimle baş başa konuşmak istediğini söyleyince Yaren kalkıp çıktı salondan.
"Anlat bakayım neler oluyor böyle?"
"............"
"Evliliklerinin ilk ayları, olur böyle şeyler eşler arasında dedim ama bir ara sesiniz yükselmeye başladı. Elinde ceketiyle çıktı Rıdvan evden öylece. Üzdü mü seni yoksa bak bana doğruyu söyle tamam mı oğlum? Biliyorsun, senin de annenim ben artık."
Olup biten her şeyi en başından anlattım Sema anneye.
"Öyle şiddet eğilimli biri değildir Rıdvan ama..Sabah siz çıkarken Yaren'in söylediklerine sinirlendi ondan mı böyle oldu acaba? Seni de çok seviyor, çok değerlisin onun için üstüne tuz biber oldu belki de. Yine de tabii bu yaptığını haklı çıkarmıyor orası ayrı da.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umut - Gay
General Fiction[TAMAMLANDI] "Düşmanın Oğlu" serisinin 2.Kitabıdır Bu kitap'ta Umut'un hikayesini ve aşkı bulma yolculuğunu okuyacağız 🖤 Bu kitap'ın geçtiği evrende eşcinsel evlilikler yasaladır✨ Başlangıç: 06.06.23 Bitiş: 10.11.23