26.Arkadaş

1K 95 29
                                    

Medya: Rıdvan 💙
Keyifli okumalar :)

_


Umut'dan;

Karan lokantadan çıkıp arabaya doğru yol alırken ben de kapıdan öylece arkasından baktım.

Arabaya binmeden son kez arkasını döndüğünde onu izliyor olmamı yakalamış olması beni rahatsız etmedi.

Arabaya binmeden önce son kez birkaç saniyeliğine baktı, ardından baş selamı vererek arabaya binip gözden kayboldu.

Masanın üzerini hızla toparladıktan sonra yerleri erkenden gelip silerim diye düşünüp, sandalyeleri masaların üzerine yerleştirdim sadece.

Ardından heyecanlı bir şekilde kapıyı kapatıp lokantadan çıktım. Yoldan Rıdvan'a mesaj attım.

"Müsait misin?"

"Duştan az önce çıktım, baya terlemişim maçta. Tam sana yazacaktım yorgun değilsen gelde konuşalım diye."

"Tamam geliyorum dükkanı kapatıp çıktım."

"Daha şimdi mi kapatıyorsun?"

"Gelince anlatacağım."

"Tamam hadi gel bekliyorum. Dedikodu var belli."

Telefonu cebime koyarak fazla oyalanmadan Rıdvan'ların evinin yolunu tuttum. Kapının önüne varmadan önce Neriman teyzeye Rıdvan'a uğrayacağıma dair mesaj attım.

Kapıyı çaldığımda Sema teyze açtı.

"Şey Rıdvanla konuşacaktıkta biraz."

"Tabii oğlum geç içeri, açıklama yapmana gereke yok."

Elinde ki bez ile ellerini temizlerken bir yandan da samimice gülümsedi. Koridorda ayakkabılarımı çıkarırken yukarı çıkmadan durdurdu beni.

"Şşşt bana bak. Siz pek sık görüşüyorsunuz son zamanlarda. Kız meselesi falan mı yoksa?"

Dedi gülümseyerek.

"Şey, aslında-"

"Ay öyle ise söyle bana teyzeciğim tamam mı? Benim eşek oğlana kalsa hiçbir şeyini söylemiyor annesine. En azından böyle birşey varsa bileyim."

Rıdvan'ın hayatında birinin olması, birini sevmesinin ihtimali bile Sema teyzenin gözlerinin parlamasına neden olmuştu.

Babası bir operasyon sırasında iken şehit olmuş bir polis memuru idi. Onun ölümü sonrası Sema teyze tüm hayatını Rıdvan'a adamış ve onun bir ihtiyacı olmaması için çabalamıştı.

Rıdvan'ın anlattığına göre ise birkaç sene öncesine kadar hemşire olarak çalışıyordu Sema teyze. Üzerine atılan acımasızca bir iftira yüzünden yıllarca süren mahkemenin sonuçlanmasını beklerken mesleğini yapamadığı için lokanta fikrini bulmuşlardı.

Lokantanın boyasını badanasını ve birçok işini ise Rıdvan tek başına yapmış, kimseden yardım almamıştı söylediğine göre. Onun bu umursamaz ve dedikodu meraklısı görüntüsünün altında ki kişiyi tanıyan çok az sayıda insandan biri olduğum için ise çok mutlu hissediyordum kendimi.

"Yok Sema teyzeciğim biz öyle havadan sudan konuşuyoruz sadece. Aşağı mahallede ki çocuklar ile maç yapmıştı da Rıdvan..onunla ilgili konuşacaktık."

Benim yaşadıklarımı ve başıma gelenleri bilen sayılı kişilerden biri ise  Sema teyzeydi. Neriman teyzem ile abla kardeş gibi bir ilişkileri olduğundan eşcinsel oluşumu da, önceden yaptığım evliliği, hatta Neriman ve Rıfat'ın yeğenlerinin oğlu diye bildikleri benim aslında eşcinsel bir çiftin oğlu olduğumu da sadece Rıdvan ve Sema teyze biliyordu mahalleden.

Umut - Gay Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin