Pazar keyfi olsun bölüm..
Medya: Savaş'lı bölümleri yazarken Ömer'i hiç eklememiştim. Ben de bari yıllar sonra ki halini ekleyeyim dedim :)
Keyifli okumalar ❤️
_
Rıdvan'dan;
Telefonumu yatağımın kenarında ki komidinin üzerinden alıp kilidini açtım.
Umut'un yolladığı mesaja tıkladım hemen.
Umut: Günaydın uykucu, hala uyuyor musun? (10.08)✓✓
Rıdvan: Günaydın yavru. Yok uyandım, ama götümü yataktan kaldıramadım henüz. (10.09) ✓✓
Umut: Gerizekalı 😂 (10.10)✓✓
Rıdvan: Gerizekalı, ama Umut'un olanından🤤 (10.10)✓✓
Umut: Akşam ki yemeği unutma diye bir hatırlatayım dedim. (10.11)✓✓
Rıdvan: Tamam yavru aklımda. Hem seni göreceğim, nasıl unutabilirim ki? (10.11) ✓✓
Ardından kameraya tıklayıp fotoğrafımı çektim.
Umut: Niye öyle bakıyorsun? Üzgün gibi😕 (10.12) ✓✓
Rıdvan: Sabah uyandığımda çift kişilik yatağımın boş tarafında sen yoktun çünkü..
Kokun eksikti odamda Umut'um! //Ekrana kısa bir süre baktıktan sonra sil tuşuna uzunca basıp göndermeden sildim son mesajımı.
Rıdvan: Üzgün değilim yavru uyku mahmuruyum sadece 😊❤️ (10.14) ✓✓
Yazdığımda mesajıma aynı şekilde kalp bıraktı. Ben ise telefonu kapatıp yatakta biraz doğruldum. Oturur pozisyona geldiğimde avuçlarım ile yüzümü kapatıp düşündüm bir süre..
Kırk yıl değil, kırk asır bile düşünsem aklıma gelmeyen bir şey olmuş, öpüşümtük Umut ile. Bir kere değil, defalarca kez ve en son şirketteyken öpüşmekten bile daha fazlası olmuştu aramızda.
İzmirde geçen iki sene boyunca ona karşı asla böyle bir duygumun olmayıp, toplantı odasında ilk karşılaştığımızda içimden bir şeylerin baş kaldırmasına başta anlam veremesem de aynı duyguları aynı anda yaşadığımızı anladığım için kalbim akıp gitmişti işte!
Umut'u biliyordum! Asla birini üzücek veya gönül eğlendirecek biri değildi. Fakat bugüne kadar hayatına girenler de hep çok yakışıklı kişilerdi. Ya çok yakışıklı ya uzun boylu, ya fit ve kaslı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umut - Gay
General Fiction[TAMAMLANDI] "Düşmanın Oğlu" serisinin 2.Kitabıdır Bu kitap'ta Umut'un hikayesini ve aşkı bulma yolculuğunu okuyacağız 🖤 Bu kitap'ın geçtiği evrende eşcinsel evlilikler yasaladır✨ Başlangıç: 06.06.23 Bitiş: 10.11.23