Son 5'e girdik..
Medya: Düğünden Rıdvan bebeğim🤍
Keyifli okumalar herkese :)_
1 ay sonra..
Umut'tan;
Tam bir ay geçmişti düğünümüzün üzerinden. Zaten zamanımız olduğunda bol bol tatil yaparız diyerek balayımızı mutlu yuvamızda huzur ile geçirmiştik.
Son bir hafta hariç tabii.
Yaren'in açtığı velayet davası canımızı sıkarken çözümü Mila'nın yıpranmaması açısından Yaren'in de bir müddet bizim ile kalmasında bulmuştuk. Daha doğrusu bu çözümü bulan ve bize sunan Sema anne olmuştu.
Bu ne benim ne Rıdvan'ın istediği birşey değildi ancak sinek küçükte olsa mide bulandırır diyerek göz yummuştuk işte.
Rıdvan duştayken komidinin üzerinde çalmakta olan telefonumu alıp açtım.
"Müsait olabildin demek sonunda."
Karşı taraftan gelen tavırlı ses tonuna karşı mahçup bir ses tonu ile konuştum.
"Kusura bakma. Biliyorsun evlendim ve yeni duruma alışmam zaman aldı biraz."
"Bizi ihmal edeceğini söylememiştin ama."
"Zeynep ne olursun anlamaya çalış beni. Birine aşık olmak, evlenmek planlarım arasında yoktu en iyi sen biliyorsun. Ayrıca görevlendirdiğim adam yardımcı olmuyor mu sana?"
"Oluyor sağolsun. Ama doktor kontrollerinde yanımda bebeğimin babası olsun isterdim. Amacım canını sıkmak veya mutluluğunu engellemek değil asla. Ama biz bu kararı beraber aldık biliyorsun o yüzden lütfen yanımda ol bu süreçte. Normal bir süreç olsa neyse ama riskli bir hamilelik yaşıyorum sen de biliyorsun ve bu kadar ağrılarım olması planladığımız birşey değildi."
"Farkındayım. İnan birebir ilgilenemesem bile bir elim hep üstünüzde. Dün attığın tahlil sonuçlarını da doktora göstereceğim bugün."
"Farklı birşey söylerse bana da haber ver tamam mı?"
"Tamam Zeynep haberdar ederim seni. Sen de ilaçlarını zamanında al ve stres olma lütfen. Sadece bebeğin değil, kendi sağlığın açısından da. Ayrıca evlendim diye değişen birşey olmadı inan. Biz bu kararı beraber verdik, üstesinden de birlikte geleceğiz."
"Biliyorum. Arkanı dönüp gidecek bir adam değilsin, farkındayım bunun. Ben sadece bu süreçte desteğini görmek istiyorum sadece. Eskiden olduğu gibi, bir dostun olarak."
"Desteğim her zaman her koşulda seninle biliyorsun. En kısa zamanda uğrayacağım yanına kapatmam lazım şimdi."
"Tamamdır görüşürüz."
Telefonu kapatıp cebime koyduğumda belinde ki havlusu ile duştan çıktı Rıdvan.
"Yavrum biriyle mi konuşuyordun?"
"Evet, bir arkadaşım ile konuşuyordum. Hadi sen de biran önce hazırlan da inelim kahvaltıya."
Üzerini giyindikten sonra aşağı indik. Kahvaltı masasının etrafında toplanırken Yaren de son bir haftadır olduğu gibi bizimleydi.
Mila ise kahvaltısını herkesten önce bitirip çıkmıştı çoktan.
"İnşaatı kontrole gidecektik bugün. Şirkete mi geçeceğiz direkt yoksa inşaat alanına mı?"
Ağzımda ki lokmayı hızlıca yutarak cevap verdim.
"Ben şirkete geçeceğim sen de uğrar gelirsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umut - Gay
General Fiction[TAMAMLANDI] "Düşmanın Oğlu" serisinin 2.Kitabıdır Bu kitap'ta Umut'un hikayesini ve aşkı bulma yolculuğunu okuyacağız 🖤 Bu kitap'ın geçtiği evrende eşcinsel evlilikler yasaladır✨ Başlangıç: 06.06.23 Bitiş: 10.11.23