Baya zamandır bölüm yazabilmek için ilham gelmesini bekliyorum :(
Şimdilik firarda olan ilham perilerim yuvaya dönüş yapmış gibi duruyor ama bir sonra ki bölüm ne zaman gelir bilmiyorum. Yine de çok bekletmemeye çalışacağım ✨
Keyifli okumalar o zamann:)
_
Umut'tan;
Sabah gözlerimi çalan müzik sesine açtım.
Uyku ile uyanıklık arasında ki o ince çizgide olduğumdan başta müziğin gerçekten çalıyor oluşunu algılayamadım.
Gözlerimi tam olarak açıp yataktan çıktığımda sesin çok yakından geldiğini anlayıp cama çıktım.
Karan,
Haluk'un arabasını yıkıyor ve aynı zamanda arbadan açtığı şarkıya eşlik ediyordu."Seni görmeyince fenadır halım
İntizarda koyma,
Gel gadan alım.Yandırdın kalbimi aman,
Ey kaşları keman.
Beni derde salan yar.
Sensiz yaşayabilmerem..
Ey sevgili canan,
Saf sevgime inan."Perdeyi çekip bir süre sessizce izledim.
İzlerken şaşırdım,
Gözlerimden akan bir damla mutluluk gözyaşını elimle hızla temizledim.
Karan'ı bu şekilde mutlu gördüğüm her an onu daha fazla mutlu etme isteği uyanıyordu içimde. O mutlu ise ben de mutluydum çünkü.
Sevdiğinin yüzünde ki en ufak tebessümün nedeni olduğunu bilmek seni dünyanın en mutlu insanı yapıyormuş gerçekten de.
Onu izlediğimi farkettiğinde şaşırdığı her halinden belliydi. Sanki roller değişmiş, sabah yüksek sesli müzik sesine uyanan ben, mahalleyi erkenden ayaklandıransa oydu..
Babası yüzünden yıllarca ertelediği mutluluğuna, hayallerine kavuşmuşcasına özgürdü şimdi, görebiliyordum bunu. Ve daha da mutlu hissetmesi için elimden gelen her şeyi yapmaya hazırdım.
Onu bu halde yakaladığım için şaşkın ve utangaç bakışları yerini büyük bir tebessüme bırakırken ben de gülümseyerek karşılık verdim.
Bakışlarım ile sokağı kısaca radarlarımdan geçirdikten sonra camdan bir öpücük gönderdim Karan'a.
Gözleri şaşkınlık ile açılırken o da etrafı kontrol etti.
Bu haline kıkırdadım kısaca..
Annesi kapıdan çıktığında ise perdeyi hızla çekip camın önünden çekildim. Fakat pencere hala açık olduğundan konuşmalarını gayet net bir şekilde duyabiliyordum.
"Hayırdır oğlum sabah sabah?"
"Hayırdır derken?"
"Ne bileyim bir şarkılar falan, pek bir keyiflisin. Baban da sordu ne oluyor bu oğlana diye."
"Tabii babama göre şarkı dinlemekte günahtı değil mi unutmuşum kusura bakmayın."
"Sana da laf söylenmez oldu. Evladımı mutlu görmüşüm, yanına gelmişim belki nedenini öğrenir ben de mutlu olurum diye. Niye tersliyorsun şimdi?"
"Canımın içi niye tersleyeyim ki? Mutluym işte illa bir nedeninin mi olması gerekiyor? Hayat güzel, kuşlar uçuyor, nefes alıyoruz."
Daha önce de söylemiştim değil mi?
İnsan aşık olduğu zaman önceleri dikkat etmediği bir sürü şeye dikkat ediyor, her şey daha bir anlamlı geliyordu gözüne.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umut - Gay
General Fiction[TAMAMLANDI] "Düşmanın Oğlu" serisinin 2.Kitabıdır Bu kitap'ta Umut'un hikayesini ve aşkı bulma yolculuğunu okuyacağız 🖤 Bu kitap'ın geçtiği evrende eşcinsel evlilikler yasaladır✨ Başlangıç: 06.06.23 Bitiş: 10.11.23