Umut'dan;
Savaş ile okul konusunu konuştuktan sonra akşam yemeği için salona geçtim.
Çok geçmeden Savaş da masaya geldiğinde her zaman ki yerine değil, yanımda ki boş sandalyeye oturdu.
Bu duruma Halime hanım ve Songül'ün garip bakışlarını farketsem de hiç oralı olmayarak kendi tabağıma aldığım yemeklerden Savaş'ın tabağına koymak için sordum.
"Hangisinden istersin? Bak bu en sevdiğinden ve sevdiğin gibi soğansız yapılmış."
Halime hanım ve Songül kendi aralarında tuhafça bakışırlarken Leyla da gülmemek için kendini zor tutuyor gibiydi.
"Ben alırım sen zahmet etme."
"Peki."
Diyerek yerime geçtim.
Herkes tabağında ki yemeklere daldığında Savaş ile arada bakışlarımız kesişmiş ve her seferinde yüzüme kondurduğum samimi bir gülümseme ile karşılık vermiştim.
Yemekten sonra herkes odasına dağılırken biz de kendi odamıza geçtik.
"Neydi masada ki o hallerin?"
Peşimden odaya girip kapıyı kapattı.
"Ne hali anlamadım?"
"Yemek servisi yapmaya çalışmalar falan?"
"Ha sen onu diyorsun. Yani sen bana bir iyilik yaptın, ben de sana teşekkür etmek istedim."
"Gitmeden odada ettin ya teşekkürünü. Öperek birde.."
"Yoo onu teşekkür etmek için yapmadım."
"Ya ne için yaptın?"
"Ne için yaptıysam yaptım. Senin için böyle şeylerin bir anlamı yok sonuçta. Ben sadece bazen ne kadar alçak bir insan olduğunu unutuyorum kusura bakmayacaksın artık. Hala seni-"
"Durma devam et. Hala beni ne?"
"Seni hala beni çok seven, beni incitmekten korkan, üzerime titreyen o adam olarak görüyorum. Biliyorum bana yaptıklarından sonra hala böyle düşünmemem gerek ama elimde değil."
"............."
"Sence ben aciz miyim?"
"O nereden çıktı şimdi?"
"Bilmem. Bana bunca eziyeti eden birini hala düşünüyor ve seviyor olmam acizlik değil de ne?"
Dediğimde gözlerinin içinde ki o ışıltı farkedilmeyecek gibi değildi.
"Sen beni mi düşünüyorsun?"
"Yani düşünüyorum dediysem öyle gece gündüz değil. Hem ne oldu niye öyle baktın? Tabii hoşuna gitti değil mi söylediklerim? Senin de istediğin buydu en başından..
Ben aşkından sürünürken beni karşıdan keyifle izlemek.""............."
"Ama istediğini sana vermeyeceğim. Sana karşı hala bir takım duygularım olmuş olabilir ama bununla başa çıkmasını bilirim ben."
Ayağa kalkıp odadan çıkarken arkamdan defalarca ismimi seslenişini, ve onu yanlış anladığımı söylemesini duymazdan geldim.
***
Yazar'dan;
Halime hanım Songül ile beraber çarşıya çıktığında Umut'un babaannesi Beyhan hanım da gelinleri ile beraber alışveriş yapmaktalardı.
Beraber aynı elbiseye uzandıklarında birbirlerini farketip duraksadılar.
"Müsade ederseniz elbiseye bakacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umut - Gay
General Fiction[TAMAMLANDI] "Düşmanın Oğlu" serisinin 2.Kitabıdır Bu kitap'ta Umut'un hikayesini ve aşkı bulma yolculuğunu okuyacağız 🖤 Bu kitap'ın geçtiği evrende eşcinsel evlilikler yasaladır✨ Başlangıç: 06.06.23 Bitiş: 10.11.23