14.Şeytan

1.4K 108 30
                                    

Medya: Selim ✨

Keyifli okumalar :)

_

Yazar'dan;

Leyla'nın söylediklerinden sonra sinirli bir şekilde üzerine yürüyüp omuzlarını sıkıca tuttu Songül.

"Bana bak şeytan! Teyzemin de eniştemin de adını ağzına alma tamam mı? Foyan ortaya çıkacak diye eteklerin tutuştu değil mi? Ama bu kez kaçış yok. Herkese her şeyi anlatacağım."

"Eğer bir ömürü söylediklerimin doğru olup olmadığını düşünerek acabalar içinde geçirmek istiyorsan buyur, meydan senin. Unutma ki bana hiçbir şey olmaz aksine sen söylediğin saçmalıklar ile kalırsın ve buradan geri dönüş olmaz."

"Geri dönüş yok zaten. Nasıl başladıysa öyle bitti aramızda ki şey."

"Ok, aramızda ki şey bitmiş olabilir. Karşısında ki insana güvenmek istemeyip hemen kafasında birşeyler kuran biri ile işim olmaz zaten. Ama beni suçlamayı keser de bir kere dinlersen-"

"Seni dinlemek mi? Asla!"

"Oldu. O zaman gitte Yağmur'un babasını hiç tanımadığını, Abdullah'ın da kızını hiç görmediğini herkese söyle. Benim eniştenin ölümü ile bir alakam çıkmayacak nasılsa. Ama teyzen ve eniştenin annenle babana yaptıklarını öğrenip yıkılan sen olacaksın. O çok kıymetli teyzen hapisi boylayacak, Savaş nasıl olsa senden ayrılacak ve ben de beni dinlemeyip bana güvenmeyen birinin yanında olmayacağım."

"Nasıl bu kadar bencil olmayı başarıyorsun?"

"Hayatta kalabilmek için. Evet bencilim, belki sana ve diğerlerine göre kötüyüm. Ama en azından senin gibi evden ayrılır ayrılmaz arkadan iş çevirmiyorum. Zamanla ben sana zaten bilmen gereken her şeyi anlatacaktım, çünkü sana gerçekten değer veriyordum. Daha ilk günden senin Savaş'ı sevmediğini, teyzenin etkisi altında olduğunu, Savaşla da sırf teyzene olan vefa borcunu ödemek için evlendiğini anlamıştım."

"..........."

"Sustuğuna göre beni dinleyecek misin?"

"Sana neden inanayım?"

"Bana değil, kanıtlara inanacaksın. Herhalde boş konuşacağımı düşünmüyorsun. Önce sana olanları anlatacağım ardından söylediklerimi kanıtları ile ispat edeceğim. Sonrası için ise karar senin."

"............"

"Ne annen ne de baban eceli ile ölmedi."

"Annem ile babam kaza yaparak öldüler."

"Bu sana anlatılmış klasik bir senaryo maalesef. Gerçek şu ki, baban ve Abdullah; Karadağ İnşaat'ı beraber kurdular. O zamanlar şirketin marka isminin yanında Alaca soyadı da vardı tabii. Ama o çok kıymet verdiğin enişten, gözünü babanın hisselerine de dikerek şirkette tek söz sahibi olmak istediği için babanın işini bitirdi. Kendisi inşaat denetimi sırasında bir kazaya kurban giderken tüm hisseleri de annene kalmış oldu. Tabii zavallı anneciğin de şirket işlerinden anlamayan bilgisiz biri olduğu için hisseleri eniştene devretmiş. Halime şeytanı da annene acıyormuş numarası yaparak anneni ve seni konağa almış."

"............"

"Artık arada ne oldu, ne geçti bilinmiyor. Bilinen tek birşey var o da bir gece yarısı annen ve teyzenin babanın ölümü ile ilgili tartıştığı, annenin hisseleri geri alacağını söylemesi ve teyzenin de onu susturmak için terastan aşağı ittiği."

"Sırf kendini kurtarmak için uyduruyorsun değil mi bunları? Teyzem ile aramı bozmak için, kimseye yaptıklarını anlatmamam için söylüyorsun. Ya teyzem bana gözü gibi baktı! Tamam aksi ve sinirli olabiliyor bazen ama bana sahip çıktı. O da, Abdullah amca da."

Umut - Gay Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin