Bir süredir hem yoğun, hem fiziksel olarak rahatsız olduğum için bölüm yayınlayamadım.
Tabii ilahımımın bu kadar düşük olmasında okunma sayısının yüksek olup oy sayısının düşük olmasının da etkisi oldu.
Bölüm atmadığım günleri telafi edebilmek adına uzun bir bölüm ile geldim. Sizler de oylarınızı eksik etmezseniz sevirim.
Keyifli okumalar :)
_
Umut'dan;
"Günaydın."
Yer yatağımı toplarken Savaş'ın banyodan çıkıp söylediği şeye hiçbir cevap vermedim.
O akşam Halime hanımın dışarı çıkmamıza engel oluşunun üzerinden bir hafta geçmişti.
Bir hafta boyunca zorunda kalmadıkça Savaş ile hiçbir şekilde iletişim kurmamış, Halime hanımın söylediklerine uyarak dışarı çıkmama izin vermeyişinin ne kadar yanlış olduğunu anlaması için kendi ile baş başa bırakmıştım.
"Daha ne kadar devam edeceksin susmaya?"
Alaycı bir şekilde güldüm.
"Ben sadece daha fazla tatsızlık çıkmasın diye uğraşıyorum."
Dediğinde bakışlarımı yüzüne çıkarıp cevap verdim.
"Bir gün sevdiğim adamın anasının sözünden çıkmayıp her dediğini yapan korkak bir herife dönüşeceğini söyleseler her halde güler geçerdim."
"Sence de biraz ağır olmuyor mu?"
"Ah, pardon! Biz gerçekten evli değildik demi..
Ben bazen unutuyorum, kaptırıyorum kendimi biliyorsun.""............."
"Tek bir an..
Bazen sadece biran düşünüyorum. O hala benim sevdiğim, beni çok seven adam diyorum ama sen ne zaman böyle düşünsem, buna inanmak istesem içine etmenin bir yolunu buluyorsun.""Ben sadece-"
"Sen sadece korkaksın. Hiç kusura bakma ama öyle! Nefretinin hissettiklerinin önüne geçmesine engel olamayacak kadar korkak hemde. Ama tabii sen beni hiç sevmiyordun ben bunu da unutmuşum kusura bakma."
Hiçbir şey söylemesine fırsat vermeden banyoya geçip elimi yüzümü yıkadıktan sonra odaya geri döndüğümde kahvaltıya oturmak için hazırlanıp çıktık.
Masaya oturacağımız sırada Halime hanımın söylediklerine karşı bakışlarımızı ona yönelttik.
"Kahvaltıya geçmeden önce size bir sürprizim var. Size dediysem daha doğrusu Leyla'ya"
"Ne sürprizi bu Halime hanım? Bakın zaten dün şirkette stresli bir gün geçirdim. Sizin saçma sapan işleriniz ile uğraşamam hiç."
"Aşk olsun ben hiç kötülüğünü ister miyim senin? Hele sen bir gel benimle, çok sevineceksin emin ol."
Hepimiz salondan çıkıp avluya doğru ilerlerdik.
Konağın avlusuna vardığımızda kapının açılması ile korumalar eşliğinde altı yaşlarında ki kız çocuğu Leyla'ya doğru koşup beline sarıldı sıkıca.
"Anne!"
Gördüğüm manzara beni biraz şaşırtsa da kısa süre içerisinde şaşkınlığımı üzerimden atmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umut - Gay
General Fiction[TAMAMLANDI] "Düşmanın Oğlu" serisinin 2.Kitabıdır Bu kitap'ta Umut'un hikayesini ve aşkı bulma yolculuğunu okuyacağız 🖤 Bu kitap'ın geçtiği evrende eşcinsel evlilikler yasaladır✨ Başlangıç: 06.06.23 Bitiş: 10.11.23