Evet arkadaşlar Rıdvan ve Umut olacak! Bunun spoiler'ını 24.Bölümde çiçekçi abla, Umut'un falına bakarken vermiştim zaten. O bölüm bunu çok dikkatlice okuyan bir okuyucum anlamıştı sadece :) (Kim olduğunu unuttum, kendini yorumlarda belli ederse sevinirim)
Umut ile beraber siz de Karan'a aşık olduğunuz için o kişiyi Karan sandınız hep QSDSGWHLSĞFD
Keyifli okumalar 💙
_Umut'tan;
"R-Rıd-Rıdvan?" Dedim şaşırarak! İsmi dudaklarımdan güçlükle dökülmüştü.
"Ta kendisi!"
Oturması için boş sandalyeyi gösterdiğimde yüzünde ki gülümseme silindi biran.
Toplantıyı bir bitirelim de alacağım ben senin ifadeni!
Toplantı sırasındayken defalarca kesişti bakışlarımız. Zaten zor da olsa tanıdığım tek şey bakışları olmuştu..
Boyu, kilosu, yüz tipi, huyu bile değişirmiş insanın..
Bakışları hiç değişmezmiş.Bir saatin sonunda toplantıyı bitirdiğimizde haftaya anlaşmaya oturmak için tekrar sözleştik. Anlaştığımızda projenin ülkemizde ki temsilcisi Rıdvan olacak ve bizim şirkette işe başlayacaktı.
Herkes çıktığında Rıdvan hala odadaydı.
Diğerlerini geçirdikten sonra kapıyı kapatıp toplantı odasına geri döndüm.
"Çok kızdın mı?"
Ağzının ortasına bir tane geçirmek istesem de kendime engel oldum. Hayvan gibi kas yapmıştı birde alçak!
"İnsan insanın karşısına böyle mi çıkar lan şerefsiz köpek."
Masanın üzerinde ki dosyayı alıp fırlattığımda havada yakaladı. Ardından ayağa kalkıp yanıma geldi.
Karşı karşıya duruyorduk.
"Aramadım diye kızmayacaksın değil mi? Kabul et, istesen beni bulman hiç zor olmazdı."
"Tabii ki kızmayacağım. Sadece böyle birden görünce elim ayağım boşaldı."
"Başka nerelerin boşaldı?"
Piç gülümsemesine karşı ittirdim omuzlarından.
"Defol git, hıyar herif."
"Gitmem. Gidemem ki, senin için döndüm."
"Toplantı için burdaydın az önce benim için dönmüş olsan şuan toplantı odasında olmazdık. Ayrıca Amerika ne alaka? Sen Almanyada değil miydin?"
"Öyleydim. İş için bilgilerimi Amerikada ki şirketlerden birine gönderince kabul ettiler. Annem dayımın yanında kaldı, ben çalışmak için gittim. Aslında dönmeyecektim ama şu proje için teklif yapmak istedikleri şirketin ismini duyunca, ayaklarım beni buraya getirdi işte."
".............."
"Aramadım, hattımı değiştirdim çünkü ilk zamanlar baya bok gibi hissediyordum kendimi. Her şeyi salmış durumdaydım. Baya da kilo almışım.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umut - Gay
General Fiction[TAMAMLANDI] "Düşmanın Oğlu" serisinin 2.Kitabıdır Bu kitap'ta Umut'un hikayesini ve aşkı bulma yolculuğunu okuyacağız 🖤 Bu kitap'ın geçtiği evrende eşcinsel evlilikler yasaladır✨ Başlangıç: 06.06.23 Bitiş: 10.11.23