Okuyucularıma🤍

846 40 48
                                    

Son iki bölümü çok yoğun duygular ile yazdığım için kitap'a veda konuşması yapacak ve ağlayacak enerjim kalmamıştı açıkcası.

Evet sulugöz bir yazarınız var..

Umut ile çıktığımız "Gerçek aşkı bulma" yolculuğunda hem onun, hem benim yanımda olup verdiğiniz desteklerden, oy ve yorumlarınızdan dolayı çok teşekkür ederim.

Ben yazarken sıfırdan bir kurgu olmadığı için üzerine çok düşünerek yazmamıştım açıkcası. Birde genelde kitap'ın başrol karakterleri kim olursa finali de onlar ile yaparım ama Umut ve aşkları değişik bir deneyim oldu benim için de. Ana kitap'tan çocukluğunu, ergenliğini bildiğimiz bir karakterin değişimini, gelişimini hayata tutuşunu aktarmak istedim sizlere.

Aktarırken çok bağlanmışım meğerse..
Final bölümünü yazarken, sanki iki yakın tanıdığıma veda ediyormuş gibi üzüldüm. Ama tabii ki iki kitaba da özel bölümler yazacağım❤️

Ha birde 70 bölüm ana kitap 55 bölüm yan kitap derken bir hayli anam ağladığını da söylemeden geçemeyeceğim QKHLGGSHHADF.
Bu yüzden önümüzde ki bir iki ay içinde dinlenmek istiyorum artık. Yeniden dönecek miyim? Elbette!

Bu süreçte beni ve kalemimi özleyecek olanlara DM kutum zaten her zaman açık biliyorsunuz. Düşmanın Oğlu ile başlayan sürüvenimizde kocaman bir aile olduk bence. Ama bunu klişe bir laf olsun diye söylemiyorum, yorumlaştığım ve güzel enerjilerini bana geçiren her okuyucumda hissettim bu söylediğimi.

Uzun lafın kısası,

Umut ve Rıdvan bebeklerim sizlere emanet 💙
Hoş kalın, yeni kitaplarda, yeni karakterlerin yeni hikayelerinde tekrar buluşuncayadek...

-tutkunbiryazar ✨

Umut - Gay Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin