29.Sevgili

1.2K 105 27
                                    

Günlerdir geçmeyen illet bir grip ile uğraşıyorum..
Hala da tam olarak kendime gelebildiğim söylenemez.

Tam mevsim geçişinin olduğu bir dönemdeyiz kendinize çok dikkat edin.

Keyifli okumalar :)


_

Umut'dan;

Karan'ın beni öptüğü gecenin ve onunla ilgili duyduğum şok edici gerçeklerin üzerinden tam bir hafta geçmişti.

Neriman teyzenin kucağıma bir bomba bırakması yetmiyormuş gibi, birde bunu kimseye söylememem gerektiğine dair söz almıştı benden.

Zaten hayatı ile ilgili böyle bir gerçeği daha aramızda ne olacağını bile bilmeyen benden öğrenmesi de uygun olmazdı.

Gerçi sadece ben değil, Karan ve kardeşi dışında tüm mahalle konuya hakimdi ve işin şaşırtıcı yanı bu sırrı çok iyi bir şekilde saklamayı başarabilmişlerdi bunca yıl.

Belli ki bu saatden sonra kimse gerçekleri anlatmayacaktı ve ben de bu konunun sorumluluğunu tek başıma kaldıramayabilirdim. Zaten söz ağızdan çıkmıştı bir kere, Neriman teyzeye verdiğim sözü çiğneyemezdim. O yüzden duyduklarımı hiç duymamışım gibi devam etmem daha sağlıklı olacaktı.

Son müşteriyi de yolcu ettikten sonra yorgun bedenimi sandalyeye bıraktım.

Her gün normal düzen ile devam edip işe gidip gelmeme rağmen Karan ile çok fazla karşılaşamamıştık. Karşılaştığımız zamanlarda ise yanında ya Haluk ya Kaya yada annesi olurdu mutlaka.

Anneannesi....

"Eee şimdi ne olacak böyle kaçmaya devam mı?"

"Kaçmak mı? Ben kaçmıyorum ki."

Dedim yorgunluk çayımdan bir yudum alarak. Dalga geçer gibi güldü Rıdvan.

"E niye o zaman şuan Karan'ın yanında olmak yerine burada benimle çekirdek çitleyip çay içiyorsun?"

"Açık açık konuşsan?"

"Gerizekalı! Diyorum ki adam seni öpmüş lan, resmen vakumlamış seni. Ne zaman konuşacaksınız, ne zaman aksiyon alacaksınız?"

"Hah. Konuştu aşkını itiraf etmekten korkan çocuk. Sen benim aşk hayatımı didikleyeceğine gitte önce Melikeye açıl."

Aynı şekilde yüzüne alaycı bir gülüş ile baktığımda bakışlarını kaçırması çekti dikkatimi.

"Hayır olamaz."

"..............."

"Oha, söyledin mi yoksa?"

"Söylemedim çünkü buna fırsatım kalmadı."

"Nasıl yani?"

"Telefonumda resmine bakarken yakalandım."

Dediğinde alkışladım.

"Aferin gerizekalı."

"İki dakika siktiğim çeneni kapatırsan anlatacağım."

"Kes be götoş."

Diyerek çekirdiklerden birkaçını karşı sandalyede oturan Rıdvan'a attım.

"İyi hadi anlat."

Umut - Gay Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin