21.Karan

1.3K 105 36
                                    

Bu bölüm Karan'ı daha yakından tanıyacağız.

Herkese keyifli okumalar ❤️

_

Yazar'dan;

Z

aten aşk ne zaman, doğru zaman, kollar hiç bi zaman
Dağ gibi duranı, istemez ah sever kalp kardan adam
O erir üstüme, erisin ben çoktan sırılsıklam
Olmuşum, ölmüşüm, bitmişim budur aşkta en cazip olan 🎶

"Sen bana sabır ver Allah'ım."

Diyerek çayından bir yudum alıp bardağı sertçe masaya bıraktı Karan.

"Ne oldu oğlum niye sabır diledin öyle?"

Meraklı bakışlar ile oğlunun yüzüne baktı Sönmez hanım.

"Şu veledin her sabah mahalleyi şarkıları ile inletmesine birtek ben mi uyuz oluyorum acaba? Nereden çıktı da geldi anlamıyorum. Ne güzel yaşıyorduk sakin sakin."

"Aman oğlum boşver, bitince kapatır zaten."

"Ben onu birgün bir güzel boşvereceğim annem sen hiç merak etme."

"O ne demek öyle? Bak biliyorsun baban ile Rıfat yıllardır konuşmuyorlar. Konuşmayı geç, yolda biri diğerini görse yolunu değiştiriyor. Şimdi gidip çocuğa birşey söyleyipte babanla o adamı tekrar karşı karşıya getirme gözünü seveyim."

"Tamam anne sakin ol, demeyeceğim birşey. Ama ne kadar daha tahammül edebilirim bilmiyorum."

Zaten aşk ne zaman, doğru zaman, kollar hiç bi zaman
Dağ gibi duranı, istemez ah sever kalp kardan adam
O erir üstüme, erisin ben çoktan sırılsıklam
Olmuşum, ölmüşüm, bitmişim budur aşkta en cazip olan.🎶

"Kimse artık şu kardan adamı..getirip verseler de sussa sonsuza kadar."

Deyip annesi Sönmez hanımın duymayacağı bir şekilde ekledi..

"Bu arada kahvaltıdan sonra çıkarken bir babana uğra olur mu oğlum?"

"Anne bugün ev taşıyacağız birazdan çıkmam lazım Haluk beni bekliyor biliyorsun. Hem ne yapacakmış ki babam beni?"

"Biliyorum oğlum ama birşey söyleyecek herhalde bir git bakalım. Hem bayadır uğramıyorsun camîye."

"Uğramıyorum anne çünkü çok yoğunum."

"Farkındayım oğlum ama babanı da biliyorsun-"

"Biliyorum anne. Babam yanında kalıp çalışmadığım için bana hala tavırlı. Ama kusura bakma, babamın zamanında isteğine ses çıkarmayıp üniversite okumadığım gibi sonrasında yanında müezzinlik de yapamazdım. Her söylediğimize gereksiz masraf demesi, benim okumama izin vermemesi yetmiyormuş gibi, Kaya'nın da okumasını gereksiz buldu. Kaya'nın üniversite masrafları, onun ihtiyaçları evin geçimi derken ne kadar zorlandığımı sen görüyorsun. Yanlış anlama, şikayet etmiyorum ama tüm bunları babamın yanında kazanacağım üç kuruş ile yapamazdım! Babam düşünmüyor, gereksiz buluyor olabilir ama ben kardeşimin benim kaderimi yaşamasına izin vermeyeceğim."

"Keşke sağlığım, yaşım el verse de ben de alabilsem yükünü oğlum."

Annesinin elini avuçları arasına alarak sıkca öptü..

"Senin varlığın yeter. Geceleri ayrı gündüzleri ayrı çalışıyorum buda beni haliyle yoruyor biliyorsun. O yüzden bazen gergin olabiliyorum. Hem ben hayatta olduğum sürece ne senin, ne kardeşimin birşeye ihtiyacı olmayacak. Ben var olduğum sürece sizin böyle şeyleri dert etmenize gerek yok. Ben artık kalkıyorum, biraz daha oyalanırsam geç kalacağım."

Umut - Gay Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin