35.Hoşçakal Sevgilim

1K 86 46
                                    

Sezon finali tadında bir bölüm..

Herkese keyifli okumalar 🕊️

-

Umut'tan;

"O yatakta öylece uzanmaya devam mı edeceksin?"

Elinde ki cips paketiyle odaya girdi Rıdvan.

"Daha iyi bir fikrin varsa söyle onu yapayım." Yastığa gömdüm kafamı bıkkın bir şekilde.

"Karan'a git." Doğruldum yataktan.

"Nasıl yani?"

"Baya."

"Yok cesaret edemem ben. Çıkamam ki karşısına."

"İyi o zaman bir ömür boyu bu yatakta böylece uzanmaya devam et. Zaten ıslattın yatağımı da gözyaşların ile. Hem sen değil miydin bir ışık görsem Karan ile beraber olabilmek için her şeyi yaparım diyen? Işığı geç adamla neler neler yaşadın. Adım at, cesaretli ol. Kaybetsen bile en azından adım attım dersin."

"Onurunla kaybet diyorsun.."

"Öyle diyorum."

"Mesaj mı atayım o zaman?"

"Mesajla aramayla olmaz bu saatden sonra. Kapısına git ve konuş bu durum yüzünden ayrılmanın saçmalık olduğunu izah et."

"Sen ne yapacaksın?"

"Melike ile buluşacağım eğer evden çıkabilirse."

"Kendi derdime düştüm, seni unuttum. Olayı baştan anlatsana bir."

"Ya işte şu yangın zamanı yaralandım diye ağlamış ya benim için. Annesi de delirmiş tabii niye ağlıyorsun o senin neyin ki diye. Dayanamamış söylemiş Melike de sevgili olduğumuzu. İşte şimdi de zengin bir kısmetin çıktı evleneceksin, bizi bu hayattan kurtaracaksın diye baskı yapıp duruyor. Tamam şuan evlilik düşünmüyor olabilirim ama bu kadın bu şekilde kızı sıkıştırıp duracaksa artık kaç bana diyeceğim."

"Bu çok ciddi bir karar biliyorsun değil mi? Sonra geri dönüşü olmaz."

"Niye geri dönüşü olsun oğlum zaten. Seviyorum diyorum, aşığım. Onunla evlenmeyeceğim de kiminle evleneceğim? Zaten elbet bir gün olacaktı okul falan bittiğinde."

"İkimizin de hakkında hayırlısı neyse o olur inşallah Rıdom."

"İnşallah Umut'um inşallah."

"Sema teyze ne dedi peki?"

"Şaşırdı. Bizi hep en yakın arkadaş olarak bildiği için şaşırdı tabii. Ama çokta sevindi, mutlu oldu. Hatta istersen Melahat teyzen ile konuşayım dedi de ben istemedim."

Konuştuğumuz sırada aşağıdan gelen bağırış seslerine karşı birbirimize anlamaz bakışlar attık.

Ardından odadan hızla çıkıp alt kata indik.

"Hah geldi oğlun da."

"Ne oluyor burada?"

"Bana bak! Benim kızımdan uzak duracaksın tamam mı?"

Umut - Gay Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin