24.Fal

1K 99 28
                                    

Keyifli okumalar ;)


_


Umut'tan;

Söylediklerinin ardından arabayı tekrar çalıştırdı. O sırada sözlerinin üzerine herhangi birşey söylememeye karar verdiğim için yol boyunca bir daha konuşmadık.

Mahalleye vardığımızda tam kapımızın önünde beni arabadan indirdi. İnmeden önce Neriman teyzenin görüp görmediğini anlamak için arabadan kafamı eğip evimizin camını kontrol ettim.

"Ne o, benimle görünmekten rahatsız mı oldun? Yoldayken neden samimi değiliz diye neredeyse ağlıyordun."

Dediğinde trip emojisi şeklini aldı yüzüm.

"Ben senin için bakıyorum bir kere etrafıma. Babanlar duyar, sonra ceza keserler falan evden çıkamazsın."

Söylediğim şeye karşılık başını iki yana doğru sallayarak bıyık altı güldü. Gülerken iyice belirginleşen keskin yüz hatları nefes kesiciydi..

"Ben gidiyorum."

"Rica ederim."

"Hı hı oldu birde teşekkür edecektim."

Deyip arabadan indim. Kapıyı kapatmadan önce yüzünde gördüğüm keyifli ifade sinirlerimi fazlasıyla bozmuştu.

Adamı kendime aşık edeyim derken kendisinden nefret edecek duruma gelmiştim neredeyse. Kapıyı sertçe vurduğumda beklemeden yol boyunca ilerleyip ara sokaklara girerek gözden kayboldu.

O sırada tam eve girecekken birkaç ev uzaktan gelen ıslık sesinin olduğu yöne baktım. Camdan bakan Rıdvan, onu farkettiğimi gördüğünde elini havada sallayıp gel işareti yaptı.

Elimde ki çözülmüş buz torbasını çöpe fırlatarak Rıdvanlara yürüdüm. Beni kapıda karşılayıp annesine çaktırmadan odasına soktu.

Beraber yatağına oturduk, meraklı bakışları üzerimdeydi.

"Ne?"

Dedim kafamı sallayarak.

"Anlat."

"Sana artık gerçekten yuh diyorum! Lan bu halde bile hala dedikodu peşindesin be şerefsiz puşt."

Ayağa kalkmaya yeltendiğimde kolumdan tutup geri oturttu.

"Lan dur birtek onun için çağırmadım."

Komidinin çekmecesinden çıkardığı küçük mor renkli çantayı açtı.

"Be ne böyle?"

"Melike'nin makyaj çantası. Şimdi biz çilt tonunu bilmediğimiz için direkt makyaj çantasını verdi. Kapatıcıları deneyeceğiz, bu halde eve girmeyi düşünmüyordun herhalde."

Söylediklerinin ardından demin sert çıkıştığım için bir miktar utanırken düşündüm..

Yoo baya baya bu şekilde girecektim eve. Rıdvan iyi ki son anda yetişmişti yoksa Karan efendi ayarlarımı bozduğu için eve bu halde girip birde Neriman teyzeyi boş yere üzecektim.

Rıdvan ile karşı karşıya bir pozisyona geldiğimizde bana doğru biraz daha yakınlaştı. Ardından elimde denediğimiz kapatıcılardan cilt rengime uygun olanını seçip, yüzümde ki kızarıklığı sünger yardımı ile olabildiğinde kapatmaya çalıştı.

Kapatmadan önce aynaya baktığım zaman baya kızardığını gördüm. Dağ ayısı herif, yüzüme sanat eseri çizmişti resmen.

"Merhaba arkadaşlar, kanalıma hoşgeldiniz. Bugün sizler ile birlikte yüzünde güller açan en yakın arkadaşımı ilk randevusuna hazırlıyorum."

Umut - Gay Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin