Umut bebeğimin hikayesi hız kesmeden devam ediyor..
Medya: Karan
Keyifli okumalar ❤️
_
Umut'dan;
Banyodan çıkıp ıslak saçlarımı kurutmak için odamın yolunu tuttum.
Saçlarımı kuruturken diğer yandan son zamanlarda dilime dolanan şarkıyı telefonumdan açıp yüksek bir ses ile söylemeye başladım.
"Sustuğuma bakma sen, kafam gökyüzü
Aşk dediğin iki nefes arası, öldümü ölüyor
Üstüme gelme sakın, gidişim yakın
Gönül dediğin kuş misali, uçtumu uçuyor
Sonunda kimse, umursamıyorBu aşk benim sonum değil
Biterse de sorun değil
Geceyi sabaha bağlarım
Sana da bi' şarkı yollarımYolun benim yolum değil
En önemli konum değil
Seni de tarihe yazarım
Arada belki hatırlarım"Bir yandan şarkı söylemeye devam ederken diğer yandan her sabah ve akşam yüzüme sürdüğüm bakım kremini sürmeyi de ihmal etmedim.
Bornozum üzerimde, tarağım elimde şarkı söyleyip dans etmeye devam ederken arkamı dönmem ile açık camdan karşı evde ki komşumuz ile karşılaşınca sertçe yutkunarak hızlı bir şekilde camı kapatıp perdeyi çektim.
Gelen bildirim sesi ile müziği kapatıp sosyal medya hesabıma girdim.
Ceren'in sosyal medya hesabında paylaştığı "canlarım❤️" başlıklı paylaşımına gülümseyerek baktım.
Fotoğrafta Ceren, Selim ve Selim'in geçen sene nişanlandığı kız vardı. Onun biseksual olduğunu biliyordum ve bir şekilde mutluluğu bulmuş olması da beni çok mutlu ediyordu.
Aradan geçen iki senede hepimiz kendi hayatlarımıza daldığımız için Selim'in mutlu haberlerini Ceren'den, Savaş ve Ömer'in güzel haberlerini ise Leyla ve Songül'den alıyordum.
Tek özlediğim ve daima konuştuğum kişiler ise ailemdi. Babam ve Deniz abiden uzakta geçirdiğim iki senede onları çokca özlüyordum ama kendimi güvende hissettiğim bir yerde olduğum için babamların da içi rahat ediyordu.
Kahvaltı için mutfağa indiğimde Neriman teyzenin ve Rıfat eniştenin yanağına her zaman ki günaydın öpücüğümü kondurdum.
Yabancı hissetmemem için her zaman ellerinden geleni yapmış bana babaannem ve dedemi aratmamışlardı.
Neriman teyzenin bana yavrumun yavrusu diye hitap etmesi ise içimi daha fazla sevgi ile dolduruyordu.
"Kuzum benim, sana da günaydın. Hadi geç otur şu yumurtalar hazır olsun başlayalım."
Dediğinde masada her zaman ki yerimi aldım.
"Ee okullar da tatil oldu. Ne yapmayı düşünüyorsun tatilde, gidecek misin babanların yanına?"
"Yok bu sene gitmeyeceğim çünkü babamlar yurt dışına tatile çıkacaklar o yüzden ara tatilde gitmiştim zaten herkesi görmeye. Hem ben iş buldum, çalışacağım."
"Oğlum neyin eksik bu evde, ne gerek var çalışmana? Hayır birşeye ihtiyacın varsa söyle halledelim."
"Rıfat haklı yavrum çalışmakta nereden çıktı. Tatilde otursana evinde dinlen bir güzel."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umut - Gay
General Fiction[TAMAMLANDI] "Düşmanın Oğlu" serisinin 2.Kitabıdır Bu kitap'ta Umut'un hikayesini ve aşkı bulma yolculuğunu okuyacağız 🖤 Bu kitap'ın geçtiği evrende eşcinsel evlilikler yasaladır✨ Başlangıç: 06.06.23 Bitiş: 10.11.23