53.Sevgisiz

924 70 21
                                    

Yazar'dan;

"Niye hala biri çıkıp bir haber vermiyor delireceğim ben artık!"

Ağlamaktan kıpkırmızı olmuş gözleri ile bağırması yankı yaptı koridorda. Herkes oturmuş Deniz'in ameliyatdan çıkıp Umut'a dair iyi bir haber vermesini beklerken, devamlı sağa sola dönüp duran tek kişi Rıdvandı.

Ayağa kalkıp Rıdvan'ın yanına geldi Aziz. Elini ensesine atıp yüzüne bakmasını sağladı.

"Bana bak!"

"............."

"Rıdvan bana bak!"

"............"

"Aksinin olacağını mı düşünüyorsun yoksa? Umut'un seni, bizi, herkesi bırakıp gideceğini mi? Bak ben ağlıyor muyum? Hayır! Çünkü ben oğlumu tanıyorum. Onun inadını da, umudunu da biliyorum! Ayrıca Umut şuan emin ellerde. Deniz onu kurtarır, oğlumuzun bizi bırakıp gitmemesi için, seni bırakıp gitmemesi için elinden geleni yapar."

"Yapar değil mi, gitmez Umut beni bırakıp? İhtimalini bile düşünmek parçalıyor ciğerimi baba."

Rıdvan'ın sözleri Aziz'i de duygulandırırken kendisine doğru çekip sardı sırtını sıkıca.

"Gitmez oğlum..gitmez ve emin ol gitmeyecek."

".............."

"Hadi çık biraz hava al."

"Ama o-"

"Deniz çıkarsa haber veririz sana. Baba sözü dinle, bir beş dakika da olsa hava al ki kendine gel. Umut kadar sen de bizim için önemlisin ve lazımsın."

Kafasını onaylar anlamda sallayıp hastanenin bahçesine çıktı Rıdvan. Banka otururken üzerinde hastanenin isminin yazması, her şeyin ona sevdiğini hatırlatması bir kez daha dolmasına neden olmuştu zaten hiç kurumayan göz pınlarlarının.

Birkaç saniye sonra yanına gelip oturan bedene doğru kaldırdı bakışlarını.

"Şuan değil Yaren. Kalbini çok fena kırabilirim en ufak bir lafında."

Anında kollarını Rıdvan'ın sırtına sardı...Rıdvan ise öylece tepkisiz dururken, ayrıldı Yaren kısa bir süre sonra.

"Sen niye ağlıyorsun?"

"Umut için olabilir mi acaba?"

"Onu bu kadar çok sevdiğini bilmiyordum."

"Şuan seninle tartışacak değilim bu konuyu. Sana sadece umudunu kaybetme demek için geldim. İnşallah birşey olmaz, sapasağlam çıkar ameliyatdan ama ne olursa olsun ben seni, kızımızı bırakacağını düşünmüyorum tamam mı? O ameliyatdan sakat bile çıksa, çıkacak buna inan!"

"............."

"Niye öyle bakıyorsun? Bunları gerçekten inanarak söylüyorum, sırf laf olsun diye değil. Onu ne kadar sevdiğini, ne kadar acı çektiğini de görebiliyorum. Bak ben o kadar duygusuz değilim tamam mı? Anlaşamıyor olabiliriz, kimi zaman tartışıyorda olabiliriz. Birbirimize uygun eşler olmadık evet. Ama bu senin kötülüğünü isteyeceğim, üzüntüne sevineceğim anlamına gelmiyor. Sen her şeye rağmen benim kızımın babasısın. Sana kızabilirim, kırılabilirim, kızgınlık ile nefret ettiğimi söyleyedebilirim. Ama başına gelecek en ufak şeyde bugün olduğu gibi koşa koşa gelirim hep. Neyse, çok konuştum. Diyeceğim o ki inan, Umut çok iyi olacak. Sen eskiden hep derdin ya o hayatta tanıdığım en güçlü insan diye. Şimdi o güce senin de tutunman lazım Rıdvan. Düşme, pes etme zamanı değil."

Söylediklerinden sonra ayağa kalktı.

"Hava soğuk, hadi içeri geçelim." Beraber tekrar ameliyathanenin olduğu kata doğru yürüdüler. Tam o sırada Deniz'in ameliyathaneden çıkması ile herkes etrafında toplandı.

Umut - Gay Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin