44.Feda Etmek

1.1K 87 39
                                    

55.Final bölümü olacak muhtemelen!
Herkese keyifli okumalar ❤️


_



Yazar'dan;

Söylediklerinin ardından eski eşi Yaren'in kolundan tutup dışarı çıkardı Rıdvan. Bu sırada annesi Sema da peşlerinden çıktı, yaşananlardan ötürü diğerlerinden özür dileyerek.

"Bırak beni, bırak!!!"

"Bana bak kendime zor hakim oluyorum kes sesini artık tamam mı?" Dişlerinin arasından sıkıntı ile çıkardı cümlelere karşı kahkaha attı Yaren.

"Ne o döver misin yoksa? Hadi döv! Vur hadi ne bekliyorsun zaten yapmadığın bir o kaldı."

"Anne al götür şunu eve. Kahve mi içiriyorsun duşa mı sokuyorsun ne yapıyorsan yap, ben gelinceyedek sakın Mila'yla da görüştürme tamam mı?"

"Sen- sen gelmiyor musun oğlum?"

"Gelmiyorum anne. Az önce söylediklerimden sonra Umut'u orada bir başına mı bırakacağım? Benim onun yanında olmam lazım. Hadi geldi taksi götür sen şunu eve."

"Ay ne bileyim oğlum akıl mı kaldı bende. Doğru, haklısın senin Umut'un yanında kalman daha iyi olur. Hadi Yaren gidelim bizde."

"Bırak beni Sema anne bırak! Beni kızımdan ayıramayacaksın anladın mı beni, anladın mı?"

"Kes sesini be! Bin şu arabaya artık."

Sesini yükselterek söylediklerinden sonra konağın kapısından tekrar girdi Rıdvan.

Bu sırada Beyhan hanımın da sesi yankı yapmaktaydı avluda.

"Ben de düşünüyorum iki gündür. Bu çocuk Umut'un fotoğrafını görüp beğendi, görüşmeyi kabul etti ama neden birden vazgeçti diye..
Nedeni şimdi belli oldu."

Deyip bakışları Rıdvan'ı bulunca devam etti.

"Hah geldi Umut beyimizin de arkadaşı! Pardon sevgilisi mi demeliydim yoksa?"

"Bakın Beyhan hanım anlıyorum sizi. Masanıza Umut'un arkadaşı olarak oturup sevgilisi olarak kalkmış olmam hoş bir durum gibi gözükmeyebilir. Ama kendimi ifade edebilmem için izin verin."

"Neyi ifade edeceksin evladım? Az önce fotoğrafı hepimiz görmedik mi? Dudak dudağa değil miydiniz siz?"

Tekrar elini tuttu Umut'un.

"Evet öyleydik bunu zaten inkar etmiyoruz. Ama dinlerseniz size her şeyi en başından anlatmak isteriz."

"Hadi anne yukarı çıkalım bu mevzular avlunun ortasında konuşulacak mevzular değil." Aziz'in söylediklerinin ardından hep beraber tekrar çıktılar üst kata.

Rıdvan ve Umut yan yana otururken karşılarında oturan diğer aile fertleri de söyleyecekleri şeyleri merak ediyorlardı.

"Biz Umut ile İzmirde iken çok yakın arkadaştık. Arkadaştık ama birlikte çok uzun bir zaman dilimi geçirmedik. Sadece iki yıl sürdü bu arkadaşlığımız. İki yılda tabii ki çok şey yaşadık ama sonrasında sekiz yıl birbirimizden haber almadık. Almak istemedik belki de..
Çünkü ikimizin de atlatmamız gereken yaraları, sorunları vardı. Sonra tekrar karşılaştık, ben Umut'un karşısına tekrar çıktım. Ben aramızda ki arkadaşlığın hala devam edebileceğini düşünmüştüm ama Umut'a karşı birşeyler hissetmeye başladım kısa sürede. Söylemedik size çünkü her şey o kadar yeniydi ki daha ne olup biteceğini biz de bilmiyorduk. "

Umut - Gay Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin