Bölüm bittikten sonra bölüm sonuna bıraktığım açıklamaya göz atarsanız çok sevinirim👇
Keyifli okumalar :)
_
Umur'tan;
Aynanın karşısında hazırlanırken telefonumun çalışı ile bakışlarım telefonuma kaydı.
Arama ekranında gördüğüm resim ile büyük bir tebessüm ettim. Ekranda, iki yıl önce gittiğimiz ödül törenine hazırlandıkları sırada Derin'in gizlice fotoğrafladığı babamların resmi vardı.
Fazla bekletmeden görüntülü aramayı açtım.
"Sana o telefon ikinci çalışta açılacak demedik mi biz?"
Dakika bir gol bir babam hemen başlamıştı.
"Bana sardığınıza göre keyfiniz baya yerinde olmuş olmalı ha?"
"Baktık sen aramıyorsun oğlumuzu bir arayıp soralım dedik."
Deniz abinin sözleri sonrası gülümsedim.
"İyi yaptınız. Ee nasıl gidiyor tatil?"
"Derin hastalanınca vazgeçmiştik ama annem ve Beyhan anne biz ilgileniriz, siz tatilinizi yapın deyince geldik işte. Ama benim aklım evde sürekli."
"Hiç aklın kalmasın babacığım ben Derinle daha dün gece konuştum uyumadan. Üstelik görüntülü konuştum ve gayet iyi görünüyordu."
"Sanki Deniz'i bilmiyorsun. Birşey olmasa bile endişelenecek birşey mutlaka bulur."
"Sen yaş aldıkça iyice gamsız birşeye dönüştün farkında mısın? Endişeleniyor diye bahsettiğin bizim kızımız."
"Ha ben yaş alıyorumda sen yerinde mi sayıyorsun? Buda kendini hala on sekizlik genç sanıyor. Ayrıca ben kızımıza gayet ilgili, genç ve dinamik bir babayım. Daha bir saat önce konuştuk ve ateşi de normale dönmüş. Senin gibi en ufak bir meselede endişe çanları çalmıyorum."
"Doktorum ben bir kere. Endişelenecek birşey yoksa bile endişelenecek birşeyler mutlaka vardır tamam mı? Gerçi sen ne anlarsın genç ve dinemik baba..."
Guya benim halimi hatrımı sormak için aramışlardı ama didişmeye başlamışlardı hemen. Aslında normalde çok iyi anlaşırlardı ama kardeşim Derin tam tatile çıkacaklarken son anda hasta olunca Deniz abinin aklı kalıyordu haklı olarak. Gerçi babamın da ondan geri kalır bir yanı yoktu ama Deniz abiyi rahatlatmaya çalışayım derken tatilin tadını çıkarma fikri birazcık sinirlendiriyordu Deniz abiyi.
Canım babam!
Son yıllarda olaylardan fırsat bulup sevdiceği ile şöyle doya doya birkaç ay geçirememişti ki. Ve şuan bu tatil çok iyi gelmişti ikisine de.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umut - Gay
General Fiction[TAMAMLANDI] "Düşmanın Oğlu" serisinin 2.Kitabıdır Bu kitap'ta Umut'un hikayesini ve aşkı bulma yolculuğunu okuyacağız 🖤 Bu kitap'ın geçtiği evrende eşcinsel evlilikler yasaladır✨ Başlangıç: 06.06.23 Bitiş: 10.11.23