Biraz geçiş bölümü gibi..
Medya: Umut🤍
Keyifli okumalar :)
_Umut'tan;
"O ne demek öyle dede? Ne yani zorla mı evleneceğim?"
"Yok evladım niye zorla evlenesin ki. İstemezsen evlenmezsin tabii. Ben sadece şartımı sundum. İster kabul et, ister aynen devam et hayatına. Ben gider yine koltuğumu devralarım. Artık stresten ikinci bir kalp krizi mi gelir, inme mi iner bilmiyorum."
"Anladım ben, size afiyet olsun." Herhangi birşey söylemelerini beklemeden odamın yolunu tuttum. Bunca zamandır biriyle görüşmem, evlenip yuva kurmam için baskı yapıyorlardı her seferinde ancak bu bardağı taşıran son damla olmuştu artık.
Sırf şirkette ki görevimi bırakmamak için evlenecek değildim çünkü şirket işleri umrumda bile değildi. Fakat dedemin sağlığı umrumdaydı ve ne kadar sinirlenirsem sinirleneyim dediğini yapıp, o koltuğa tekrar oturacağını da çok iyi biliyordum herkes gibi.
Bu sefer iyi bir yerden yakalanmıştım.
"Of!"
Sıkıntılı bir nefes verip ayağa kalktım. Tam o sırada odamın kapısı çaldı. Gir! Dememe karşılık içeri adımladı babamlar.
Çocukluğumu hatlarladım,
Ergenliğimi..Ne zaman canımı sıkacak bir olay olsa bugün olduğu gibi ben odama geçip düşüncelere dalarken, kısa bir süre sonra gelirlerdi yanıma.
Yatağın ucuna doğru adımlayıp orta kısmına oturduğumda bir yanıma babam, diğer yanıma diğer babam oturdu.
"Sizde mi bu evlendirme operasyonunun içindesiniz yoksa?"
Sırayla ikisinin de yüzüne baktım. Gerçekten her şey evlenmek miydi?
"Duydun ya oğlum bizde şaşırdık. Babamın böyle bir konuşma yapacağından haberimiz bile yoktu."
"Aziz haklı, bu sefer gerçekten haberimiz yoktu. Tamam babaannen seni o çocukla tanıştırmak istediğinde biz de destek olmuştuk fikrine ama oturup plan yapacakta değiliz bunun için."
"Dedemin dediğini yapmazsam önünde kimse duramaz biliyorsunuz değil mi? Şirkete dönerse iş stresini kaldıramaz bedeni. Ama sırf dönmesin diye de evlenemem ki. Her şey evlenmek mi ayrıca?"
"Dedeni biliyorsun işte. İlerde bir yabancıya değil, çocuklarına kalsın istiyor sana kalacak olanlar. Ayrıca tek amacı bu da değil."
".............."
"Banaannen de deden de sen mutlu ol istiyor. Tamam her şey evlenmek değil, mutlu olmak için illa hayatında birinin olmasına da gerek yok. Ama onlar yaşlı ve eski düşünceliler bunu anlaman gerekiyor. Yıllardır hayatında kimse yok, her zaman kalbini kapattığını dile getirdin, hayatına girenler de sende pek iyi bir iz bırakmadılar. Haliyle onlar da üzülüyorlar bu duruma. Dediğim gibi her şey tabii ki birini bulup evlenmek değil ama insan yanında biri varken daha başka bakıyor hayata."
Dedemin yaptığına anlam veremeyen yanım babamın söylediklerinden sonra sakinlemiş, onun kurduğu mantıklı cümlelere inanmıştı.
"Kim ki bu adam? Yani babaannemin tanışmamı istediği adam. Kimlerden?"
"Hani senin okulun arkasında bir fabrika vardı ya."
"Evet hatırladım. Hala var orası çalışıyor. Dur neydi ismi-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umut - Gay
Aktuelle Literatur[TAMAMLANDI] "Düşmanın Oğlu" serisinin 2.Kitabıdır Bu kitap'ta Umut'un hikayesini ve aşkı bulma yolculuğunu okuyacağız 🖤 Bu kitap'ın geçtiği evrende eşcinsel evlilikler yasaladır✨ Başlangıç: 06.06.23 Bitiş: 10.11.23