55.Umudun Rengi (Final)

1.4K 83 74
                                    

Umut'tan;

Karşısında durduğum mezara son bir kez bakarak elimde ki çiçekleri bıraktım toprağına. Gözlerimden akan yaşları temizledim..

Ve ardından evin yolunu tuttum.

Kapıdan içeri girdiğimde Mila koştu kacağıma.

"Babiş geldi!"

"Döndün mü sen elmalı kurabiyem." Yanaklarını öptüm kocaman. Mila ve Ada iki gündür annelerinde kalıyordu ve onlar olmadan bomboş geliyordu bu koca beton yığını bana.

Salona geçtim, ikisi de salonda oturuyorlardı.

"Hoşgeldiniz."

"Kaçak babamız da geldi sonunda. Neredesin sen?"

"Mezarlıktaydım."

"Vedalaşabildin demek."

Kafamı salladım Zeynep'in sorusuna. Yaren ise hemen değiştirdi konuyu.

"Ee Ada'nın doğum günü yaklaşıyor. Partiliyor muyuz?"

"Hiç o havamda değilim. Aile arasında minik bir kutlama yapsak olmaz mı?"

"Olmaz tabii ki. Hiç öyle parti havamda değilim gibi cümleleri de kabul etmiyoruz ayrıca değil mi aşkım?" Dedi Zeynep'e bakarak.

"Ben de söyledim, Umut büyük birşey istemiyor diye ama yapacak birşey yok. Sevgili karım ne derse o."

"Bilmiyorum, düşünürüz. İşler de birikti bir yan-"

"Aa kızacağım ama bak! Hem şuan Rıdvan burada olsaydı sana çok kızardı bu yaptığından dolayı."

"İlla partileyeceğiz diyorsunuz yani? İyi peki öyle olsun. Ama hiçbir şey ile ilgilenmem haberiniz olsun. Kızımızın ilk doğum günü, bir anımız olsun diye kabul ediyorum sırf. Madem herkesin katılacağı büyük bir şey olsun istiyorsunuz o zaman bir zahmet organizasyonu da siz hallediverin."

"Tabii canım, organizasyon bizden sorulur. Hadi sevgilim kalkalım biz. Ada uyuyor, odasına bıraktık. Biz de gidip konsept düşünelim."

"Hadi ben sizi tutmayayım o zaman. Görüşürüz." İkisi ile de sarıldım.

***

Bizim evde düzenlenen doğum günü partisinde toplanmıştık. Sevdiğim herkes yanımdayken özlemiyle içimi yakan o kişinin yokluğu ile buruktu halim.

Kızımızın ilk doğum günüydü..
Ve Rıdvan göremeyecekti bir arada oluşumuzu.

"Ne haber?"

"Leyla.." Dedim zor da olsa gülümseyerek.

"Şirkete falan uğramaz oldun."

"Kızlar ile ilgilenince zaman kalmıyor. Uzaktan idare ediyorum mecbur."

"Tek baba olmak zor tabii."

"O ne demek öyle ya?"

"Ay tamam canım demedim birşey. Hadi gül biraz, bugün kızının doğum günü."

"Beni boşver de siz gittiniz mi kontrole bugün? Cinsiyetini öğrenebildiniz mi bebeğin?"

"Yok göstermedi. Bir dahaki aya kesin görürüz diyor doktor. Ama bence erkek sürekli tatlı aşeriyor bizimki." Dedi tatlı tabağı elinde dolaşan Songül'e bakıp gülerek.

"Ye tatlıyı getir atlıyı diyorsun?"

"Büyüklerimiz demiş."

"Yalnız Zeynep de Ada'ya hamileyken tatlı çekiyordu canı hep, altını çizerim."

Umut - Gay Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin