Umut'tan;
Hiç yabancılık çekmeden, anında sevgili mooduna girmiştik ikimiz de. Önceleri belki bu kadar hızlı ilerlemek beni huzursuz edebilirdi ama artık anı yaşamak isteğim daha ağır basıyordu.
"Geldiğim günün ilk sabahı demek.."
Dediğimde gülümsedi..
"Müziği sonuna kadar açıp deli gibi dans ettiğinde yataktan nasıl kalktım haberin yok tabii. Taksiden gelmişim birde, sabaha karşı zar zor dalmışım uykuya."
Söylediği şey ile kıkırdarken beni daha fazla bastırdı kendine.
"Ulan..."
Dudaklarını birbirine bastırdığında gülmeye devam ettim.
"Ne?"
"Gülme öyle, çok kötü şeyler olabilir yoksa."
Onu bu kadar etkilemiş miydim gerçekten? Bugüne kadar asla herhangi bir şekilde belli etmemişti bunu.
Sürekli ciddi bir yüz ifadesi ile dolanan adamın şuan kucağında olmak, gözlerinin içinin parladığını hissetmek ve bunun sebebi olduğumu bilmek tarifsiz bir hissti.
"Dur bakalım daha o kötü şeyler kısmına geçmemize biraz daha zaman var. Hızlı başladık, biraz kararında gidelim."
Hiçte öyle olsun istemiyordum. Ama hemen cinsel konulara da girmiş gibi görünmemek adına söyleme gereği duymuştum.
Çünkü onunla gerçekten mutlu olmak daha ön plandaydı benim için.
"Benim de öyle bir derdim yok zaten. Zamanı gelince her şey olur..
Şuan burada bu şekilde durmak bana daha iyi geliyor."Sessizce başımı göğüsüne yatırdım söylediklerinin ardından. Saçlarımın üzerinde hissettiğim öpücükler mayışmama neden olurken birkaç dakika bu pozisyonda durmaya devam ettik.
Ardından başımı göğüsünden kaldırıp bakışlarımı yüzüne konumlandırdım.
"Karan,"
"Hıı" Diye bir ses çıkardı parmakları belimi okşarken.
"Birbirimiz hakkında ne kadar az şey biliyoruz farkında mısın? Ben seni daha yakından tanımak istiyorum."
"Canın neyi istiyorsa sor o zaman. Karan Yıldırım emrinize amade."
"Hep böyle olmaya devam edecek mi peki bu Karan Yıldırım? Yoksa cicim ayları geçtiğinde farklı bir Karan mı alacak yerini?"
"Cicim ayından sonra başka bir ay gelecek ama şuan edepsiz şeyler konuşmak istemiyorum, beni yanlış anlama diye."
Söylediklerinden sonra kahkaha atarken gülüş sesim tüm odayı doldurmuştu.
"Anladın tabii, gülersin böyle."
"Tamam hadi ciddi olalım biraz. Soru geliyor.."
"Gönder bakalım."
"İlk soru benimle ilgili aslında. Senin beni ilk ne zaman farkettiğini öğrendik. Peki sen hiç merak etmiyor musun sana ilk ne zaman ve nerede aşık olduğumu?"
"Etmiyorum. İnsan cevabını bildiği birşeyi neden merak etsin ki. Bana karşı uzun zamandır duygularının olduğunu öğrendiğimde, bunun ilk karşılaştığımız gün olduğunu anladım. Çünkü duygusalsın, romantiksin..
Bu aşk ancak ilk görüşte başlamış olabilirdi.""Bak sen..ben senin gibi gizemli olamayacağım desene. Sen beni çoktan çözmüşsün bile."
"Kötü birşey mi ki bu? İnsanın sevdiğini bilmesi güzel birşey bence, tadını çıkar. İnsanlar genelde anlaşılmak isterler. Bense seni anlıyorum, her hareketini uzun zamandır izliyorum. Bence bu konuda dünyanın en şanslı sevgilisi olabilirsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umut - Gay
General Fiction[TAMAMLANDI] "Düşmanın Oğlu" serisinin 2.Kitabıdır Bu kitap'ta Umut'un hikayesini ve aşkı bulma yolculuğunu okuyacağız 🖤 Bu kitap'ın geçtiği evrende eşcinsel evlilikler yasaladır✨ Başlangıç: 06.06.23 Bitiş: 10.11.23