Umut ve Rıdvan'ın düğününe hoşgeldiniz! 🤍
Keyifli okumalar :)
_
Yazar'dan;
"Hava soğmaya başladı iyice dönelim mi artık?" Dedi Umut, dudakları ayrıldığında.
Arabalarını parkettikleri yere doğru yürüdüler.
"Bir şeyler net olmadığı için dün anneme söylemedim gidelim diye. Yarın müsaitseniz gelelim mi annemle?"
"Olur ben haber veririm bizimkilere. Dün sordular ama Sema teyze biraz rahatsızmış demek zorunda kaldım mecburen. Annene söyle sen de en azından yalan söylediğim ortaya çıkmasın. Şimdi düğün öncesi tartışmış olduğumuzu bilmesinler."
"Tamam yavru ben uyarırım o konuda annemi." Araçlarına geçmeden önce son bir kez yanağını sıkıca öptü Umut'un. Sonrasında arabasına binerek yola çıktı eve doğru.
Kapının önünde annesi Sema hanım karşıladı eve vardığında.
"Anne ne yapıyorsun bu havada bahçede?"
"Ay canım sıkıldı da oğlum, öyle bir nefes alayım dedim."
"Mila nerede uyuyor mu hala?"
"Kalkmadı daha evet. Sen nereden geliyorsun sabah sabah? Dün şirkete geçmeyeceğim demiştin. Sabah kalktım yoksun."
"Öyle bir dolandım, hava aldım. Hadi eve geçelim hasta olacaksın incecik üstün."
"Ay dur oğlum birşey söyleyeceğim."
"Benim de konuşacaklarım var zaten anne dondum vallaha hadi içeri geçelim." Annesinin söylediklerini dinlemeden içeri geçti Rıdvan. Salona doğru adımlarken kanepede bacak bacak üzerine atıp karşısında ki kahveyi yudumlayan Yaren'i gördüğünde olduğu yerde durdu.
Ardından dönüp annesine baktı.
"Ne işi var bunun burada?"
"Bu değilim ben! Ben senin çocuğunun annesiyim." Dedi ayağa kalkarak.
"O zaman çocuğumun annesiymiş gibi davranmayı öğreneceksin. Şuan Mila uyuyor, uyandığında haberdar edeceğim seni gelir görürsün."
"Kapı ağızlarında kızımın uyanmasını mı bekleyeceğim ömür boyu? Ben onun annesiyim diyorum sen anlamıyorsun galiba?"
"Sen bir gelsene benimle şöyle." Yaren'in kolundan tuttuğunda tekrar çıktılar dışarı. Bu sırada Sema da camdan ikisini izliyordu.
"Amacın ne senin? Yalanlarını dinledik, gerçeği söyle şimdi."
"Benim tek derdim Mila!"
"Senin tek derdin içimize yeniden sızabilmek ben bilmiyor muyum sanıyorsun?"
"Sen hala sana aşık olduğumu falan mı zannediyorsun?"
"Bana hiçbir zaman aşık olmadın sen kes oyun oynamayı."
"Ama sen de hep dönüp dolaşıp bana geldin." Diyerek bir adım daha attığında hızla geri çekti kendini Rıdvan.
"En büyük hatam da bu oldu zaten. Sırf kızım için yaptıklarını görmezden gelmem en büyük aptallığımdı."
"Senin bana yaptıkların ne olacak peki?"
"Ben sana hiçbir şey yapmadım!".
"Ona bakarsan ben de sana yapmadım. Sence kim daha kötü..sen mi ben mi? Sonuçta hakkımda Umut'a söylediklerine dair elinde geçerli bir delilin yok. Şuan senin sözüne karşılık benim sözüm."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umut - Gay
General Fiction[TAMAMLANDI] "Düşmanın Oğlu" serisinin 2.Kitabıdır Bu kitap'ta Umut'un hikayesini ve aşkı bulma yolculuğunu okuyacağız 🖤 Bu kitap'ın geçtiği evrende eşcinsel evlilikler yasaladır✨ Başlangıç: 06.06.23 Bitiş: 10.11.23