Son 10!
Keyifli okumalar :)
_
Umut'tan;
Öpüşlerim anında karşılık buldu. Kısa bir süre dudaklarının tadını dudaklarımda hissettim. Ardından son bir öpücükle ayrıldık.
Elini saçlarıma dokundurdu, ardından yüzümü okşadı dalgın bakışları ile.."Seni alıp içime sokasım, hiç bırakmayasım geliyor.." Dudaklarım kıvrıldı söylediklerine karşı.
"Bu öpüşme olayı da bana yetmiyor ayrıca." Son söylediği ile göz bebeklerim irileşirken boğazını temizledi hemen.
"Yani yetmiyor dediysem daha fazlasından bahsetmiyorum. Bende biraz temas bağımlılığı var sanırım. Dokunmak istiyorum sürekli.
Sarılmak, yanımda hissetmek."Elimi şoför koltuğunun kenarında ki düğmeye değdirerek koltuğun biraz arkaya doğru kaymasını sağladım. Ardından kendi koltuğumdan şoför koltuğuna geçip kucağına yerleştim.
Bu hareketime karşı gözlerinin içinde gördüğüm mutluluk, yüzünde ki memnun ifade içimi huzurla doldurdu. Tüm bu duyguları yaşamayalı seneler olmuştu. Senelerdir birine kapılmaktan, birine aşık olmaktan korkarken asla uslanmayan kalbim en imkansız görünen kişiye akmıştı.
Ama neyse ki aynı duyguları karşılıklı bir şekilde yaşıyorduk şimdi. Fakat bu durumun yine ellerimin arasından kayıp gitmesinden çok korkuyordum.
Yinede tüm bu korkularımı bir kenara bırakarak başımı göğsüne yatırdım. Anında bedenimi sıkı sıkı sararken koltukta beraber uzanıyorduk.
"Şimdi nasıl hissediyorsun?"
"Beni nasıl mutlu edeceğini çok iyi biliyorsun. Bana diyorsun ama sen de az çakal değilsin Umut efendi."
Kıkırdadım. Beni kendine daha sıkı bir şekilde bastırıp saçlarımı öptü koklayarak.
"Her şey çok güzel olacak, her hangi bir endişen olmasın tamam mı yavru?" Dediklerini onaylar anlamda salladım başımı.
"Eğer bir korkun, bir endişen varsa at onları içinden. Sen çok güçlüsün! Ben olsam da olmasam da her türlü zorluğun üstesinden gelirsin biliyorum ama- bundan sonra ben de yanındayım. Hayat bu..iyi yanları kadar zor ve mücadele gerektiren yanları da olacak illa ki. İşte o zamanlarda arkanda; Sırtını yaslayabileceğin bir dağ olacağım her zaman bunu sakın çıkarma aklından tamam mı Umut?"
Sustum..
Ben susarken devam etti konuşmaya."Belki bunları çok kez duydun, belki klişe gelecek sana ama yaşarken daha iyi anlayacaksın söylediklerimin gerçekliğini."
Kucağında yan bir şekilde oturur pozisyona geldim. Yanağını uzunca öpüp ayrıldım.
"Biliyorum. Söylediklerinin samimiyetine de inanıyorum Rıdvan. Ayrıca şu konuda haklısın. Evet çok kez duydum bunları. Bu sözler çok kez verildi bana ama yerine getireni hiç görmedim. Ben çabaladım hep her şeyi toparlamak için. O yüzden senden söz veya garanti vermeni istemiyorum..Yap istiyorum sadece. Eskiden olsa belki ama şuan senden bir masalın şovalyesi olmanı istemiyorum. Sadece benim elimi hiç bırakmayacağını, ufacık hatalarımda, bazen belki yanlışlarımda çekip gitmeyeceğini bilmek istiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umut - Gay
Fiksi Umum[TAMAMLANDI] "Düşmanın Oğlu" serisinin 2.Kitabıdır Bu kitap'ta Umut'un hikayesini ve aşkı bulma yolculuğunu okuyacağız 🖤 Bu kitap'ın geçtiği evrende eşcinsel evlilikler yasaladır✨ Başlangıç: 06.06.23 Bitiş: 10.11.23