32.İlk Buluşma

1K 79 15
                                    

Herkese keyifli okumalar 💚

_

Umut'tan;

Sabah olanları Rıdvan'a kısaca anlattım.

"İyi yaptın gerizekalı, aferin!"

"Hakaretin bittiyse fikrine geçelim. Ne yapacağım? Tamam belki Karan'ın bir suçu olmayabilir ama onu kimseyle paylaşamıyorum işte. Daha bir hafta öncesine kadar onunla sevgili olmayı geç, arkadaş olmak bile bir mucize gibi geliyordu bana."

"Lan kimseyle paylaşmıyorsun zaten ne drama yaptın amına koyayım. Hadi oldu ki yıllar önce bir kızla sevgili olmuş adı üstünde eskiden yani. Hem sen Karan'ı boşverde söyle bakayım bu adam senin eski kocanı ve eski sevgilini biliyor mu?"

Bakışlarımı önüme eğip olumsuz anlamda salladım kafamı.

"O zaman anlat. Sen ona anlat ki o da sana karşı net olsun. Ayrıca adamın karşısına geçip daha olay nedir sormadın bile."

"Bunları ben de biliyorum ama konuşunca tavır yapıyorum işte elimde değil."

"Bence sen sağlam bir kötek istiyorsun. Aç yaz hadi al adamın gönlünü önce bir güzel sonra belki akşam buluşursunuz yine lokantanın deposunda."

Diyerek sırıttığında tekrar salladım kafamı, hayır dercesine.

"Yok aramam ben. Ama kendi ararsa veya yazarsa da normal davranırım saçmalamam."

"Narsist falan değilsin dimi sen? Böyle önce elde etmeye çalışıp ardından ilgi alakayı kesen cinslerden?"

"Değilim tabii ki. Ben sadece önce gerçeği bilmek istiyorum. Çünkü merak ediyorum anlıyor musun? Onunla sevgili oldularsa neden emin bir şekilde eşcinsel olduğunu onayladı? Belki ben biseksuel biriyle sevgili olmak istemiyorum..bunu önceden bilmem gerek."

"Lan belki kafasının karışık olduğu bir dönemde olmuştur."

"Sen hiç görmedin mi ikisini beraber? Neşe eskiden komuşumuzdu dedin demin."

"Gördüm de okuldan falan gelirlerdi beraber. Öyle sevgili falan olduklarını kimseye duyurmuş değillerdi. Sen bizim mahalleyi babanların konağıyla karıştırdın sanırım. Burada olmaz öyle şeyler..Ayrıca ben o dönemler daha çocuktum. Sevgili olmuşlarsa bile bunu kendileri dışında kimse bilmez. Özetle sana cevap verecek kişi Karan."

"............."

"Ne yani biseksualse ayrılacak mısın?"

"Tabii ki hayır. Ama yinede tercihim eşcinsel bir sevgili."

"Ne farkeder hayatında biri olmuşsa bu erkekte olabilir. Sen mesela.."

"Oda doğru. Offfff bilmiyorum çok karışık kafam."

"Bu karışıklığını anlıyorum."

"Gerçekten anlıyorsun değil mi Rıdvan?"

"Anlıyorum tabii ki lan. Sen öyle vurdumduymaz gördün de duygusuz mu sandın beni? Biliyorum önceden yaşadıkların yüzünden bundan sonras yaşayacağın bir ilişkide netlik istiyorsun, huzur istiyorsun. Sana daha önce de söylemiştim..eğer kendini emin kollara teslim etmek, mutlu olmak istiyorsan bu Karan'dan başkası olamaz bu saatden sonra. O sana hakettiğin sevgiyi de ilgiyi de verir. Biz aynı sokaklarda oynadık, aynı sokaklarda büyüdük. Karan abi sevdi mi tam sever, vazgeçti mi bir daha geri dönüşü olmaz."

Tekrar sarıldım sımsıkı.

"Her seferinde çok iyi geliyor söylediklerin bana..
Sadece Karan değil, iyi ki sen de girdin hayatıma be Rıdvan."

Umut - Gay Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin