Havada asılı duran dinamik logo Shen Siwei'yi bembeyaz bir odaya götürdü.
Oda aşırı süslemelerden yoksundu, son derece minimalistti.
Shen Siwei içeri adımını atar atmaz, bembeyaz duvarlar tavandan tabana pencerelere dönüşerek uzaktaki sonsuz bulut denizini gözler önüne serdi.
Hayat Ağacı'nın her seviyesi arasında üç kilometrelik dikey bir mesafe vardı. En alt seviye 0 metre yükseklikteyken, ikinci seviye 3.000 metre yükseklikteydi ve bu böyle devam ediyordu.
Pencerenin dışındaki geniş manzaraya bakılırsa, Shen Siwei'nin Hayat Ağacı'nın üçüncü seviyesinde, merkezi güç merkezine en yakın yerde olması gerekiyordu.
Avucuna yerleştirilmiş mikrobilgisayarı uyandırdı ve koordinatları havaya yansıttı. Gerçekten de Shen Siwei 6.000 metre yükseklikteydi.
Sıradan insanların çoğu bu kadar yüksek rakımlı ortamlarda hayatta kalamazdı, bu nedenle üçüncü kattaki binalar oksijen konsantrasyonunu normal seviyede tutmak için merkezi bir düzenleme sistemiyle donatılmıştı.
Shen Siwei ağzını ve burnunu kapatan oksijen maskesini çıkarmaya çalıştı ama nefes almakta herhangi bir zorluk hissetmedi.
Ancak, birkaç adım attıktan sonra, sanki ağır bir yükle on kilometre koşmuş gibi hissetti ve nefesini tutmakta zorlandı.
"Neden bu kadar güçsüzüm?" Shen Siwei sinirlenmekten kendini alamadı.
Dr. Chen'in tarifinin abartılı olmadığı anlaşılıyordu. Aktif değilken iyi olsa da, hareket etmeye başladığında maskeyi takmak zorundaydı, aksi takdirde savaş gücü anında sıfıra düşecekti.
Maskeyi tekrar taktı ve nefes alış verişi düzene girdi
Yakındaki bir masanın üzerinde bir su ısıtıcısı ve bir bardak vardı. Shen Siwei dalgın bir şekilde bardağın altını kaldırarak parmak uçlarıyla hafif bir basınç uyguladı ve yüzeyde hemen çatlaklar belirdi. Bir sonraki anda bardak düzensiz parçalara ayrıldı.
Bazı parçalar yere düşerken, diğerleri Shen Siwei'nin avucunda kaldı.
Yumruğunu sıkıca sıkarak keskin cam parçalarını cam tozuna dönüştürdü ama derisi zarar görmedi.
"Derinin gücünü mü test ediyorsun?" Asansörün kapısı açıldı ve Moran doğruca ona doğru yürüdü.
Siyah askeri botlarının baskıcı sesi, Shen Siwei'nin daha önceki rahatsız edici kucaklaşmayı hatırlayarak bilinçaltında yarım adım geri atmasına neden oldu.
Kaçamak hareketi daha açık olamazdı ve Moran'ın gözlerinde belli belirsiz bir hoşnutsuzluk belirdi. Resmi bir tonda, "Vücudun çok değerli, anlamsız işlerle uğraşma" dedi.
Shen Siwei itiraz etmedi ve avucundaki cam tozunu sildi. "Anlaşıldı."
Belki de Shen Siwei'nin itaatini hisseden Moran'ın sesi yumuşadı. "Sana alt kata kadar eşlik etmeleri için iki asker ayarladım. Unutma, sağ salim dönmelisin."
"Sağ salim mi?" Bu kelime onu ürpertti.
Moran hemen, "Güvenli bir şekilde," diye düzeltti kendini. "Sen git ve görevi yerine getir. Ben seni yakından izliyor olacağım."
O garip his yeniden ortaya çıktı ve Shen Siwei kaşlarını hafifçe çattı. "Tamam." diye cevap verdi.
Hayat Ağacı'nın merkezinde, yüksek binalardaki asansörlere benzer, insanları her seviye arasında taşıyan dikey bir tren geçidi vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Top Edge ( BL ) Novel
Science FictionTAMAMLANDI ✓ Dondurucu uykudan uyanan Shen Siwei acil bir görev aldı: asil bir müzakereci kılığına girip müzakere kisvesi altında işgal altındaki bölgeye girmek ve mültecilerin lideri Klet'in geçmişini araştırmak. Asil kimliğinin koruma sağlayacağın...