Bu riski almaya istekli misin?
Konum takip cihazını annesinin ofisine yerleştirdikten sonra Shen Siwei ve Klet Batı Bölgesi'nin Z Şehrine doğru yola çıktılar.
Gecenin karanlığında mutantlı canavarlar dolaşıyordu ve gökyüzünde uçan pek çok tuhaf kuş vardı. Havada süzülen güvercin sürüsü kayboldu ve avcı baykuşlar ön plana çıktı.
Aniden ortaya çıkan bir yarasadan kaçan Klet uçuş irtifasını yükseltti ve gözlerini kapatmamış olan Shen Siwei'ye bakarak, "Moran'ın kontrolünden kurtulabilseydin, yapmak istediğin bir şey var mı?" diye sordu.
Shen Siwei bir an dikkatle düşündü ve dudaklarını nazikçe oynatarak "Bilmiyorum" dedi.
Moran'ın kontrolünden kurtulup kurtulamayacağından emin değildi,
Buna kıyasla, Amor'un nerede olduğu konusunda daha fazla endişe duyuyordu.
Birbirlerine yabancı olmalarına ve hiç tanışmamış olmalarına rağmen, Shen Siwei Amor'un günlüğünü okumuş ve sevgilisiyle olan hikâyeyi biliyordu. Kendini biraz tedirgin hissetmekten alıkoyamadı.
"Yaran hâlâ acıyor mu?" Klet tekrar sordu.
Shen Siwei başını eğdi ve bileğine baktı. Moleküler malzeme yara izlerini çoktan onarmıştı ve kesiğe dair hiçbir iz kalmamıştı.
"Artık acımıyor," dedi sandalyenin arkalığını ayarlayarak. "Bir süre dinleneceğim, gün boyunca sen devralabilirsin."
Ertesi gün öğleden sonra, akşama yakın, ikili nihayet Batı Bölgesi'ndeki Z Şehri'ne vardı.
Mülteciler henüz dışarı çıkmamıştı ve sokaklarda sadece birkaç kişi vardı. mutantlı bir sırtlan ara sokakta dolaşırken yanlışlıkla bir dükkânın savunma sistemini tetikledi ve kurşun yağmuruna tutuldu.
Uçak, zemin katında küçük bir berber dükkânı bulunan, kısmen yıkılmış bir binanın yakınına iniş yaptı. Dükkan boş olmasına rağmen, dükkanın girişindeki üç renkli ışık kutusu yanıp sönmeye devam etti.
Klet, Shen Siwei'yi içeri sokmak için yüz tanıma sistemini kullanarak, "Burası Malken'in dükkânı," dedi.
"Ek işi berberlik mi?" Shen Siwei etrafına bakındı. Berber dükkânı tam donanımlıydı ve bir tamirciyle bağlantısı olduğuna dair hiçbir belirti yoktu.
Klet, "Hayır," diye cevap verdi. "Berber dükkânlarına neden kırmızı, beyaz ve mavi ışıklı kutular asıldığını biliyor musun?"
Shen Siwei başını salladı, sadece bunun bir endüstri geleneği olduğunu biliyordu.
"Antik Roma döneminde, birileri kan akıtmayı icat etti, ancak o zamanki insanlar bunu kirli bir iş olarak gördükleri için usturalarını kullanarak berberlere emanet ettiler. Bu nedenle berberler o dönemin cerrahlarıyla eşdeğerdi. Kırmızı atardamarları, mavi toplardamarları ve beyaz da sargı bezlerini temsil eder."
"Anlıyorum," dedi Shen Siwei. "Yani Malken kendini bir cerrah olarak tanıtıyor."
"Bu doğru." Klet bir kez daha yüz tanıma sistemini kullandı ve Shen Siwei'yi bodruma götürdü. "Dün ona anlaşmayı gönderdikten sonra Hayat Ağacı'na gitti. Şu anda buraya doğru yola çıkmış olmalı ve yakında gelir"
Bodrum katı iki bölüme ayrılmıştı: solda bir oturma odası ve sağda üst kattan çok daha büyük olan bir atölye.
Shen Siwei atölyeyi keşfetmek üzereydi ki aniden koridorda ayak sesleri yankılandı. Pilot gözlükleri takmış olan Malken aceleyle üst kattan aşağı indi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Top Edge ( BL ) Novel
Science FictionTAMAMLANDI ✓ Dondurucu uykudan uyanan Shen Siwei acil bir görev aldı: asil bir müzakereci kılığına girip müzakere kisvesi altında işgal altındaki bölgeye girmek ve mültecilerin lideri Klet'in geçmişini araştırmak. Asil kimliğinin koruma sağlayacağın...