İnce etki
"Annen mi?"
Bu kelimeyi duyunca, masaya gelişigüzel yaslanmış olan Klet hemen doğruldu ve gözlerinde bir parça şaşkınlık belirdi.
İsim levhası kaldırılmış olmasına ve masanın üzerinde hiçbir fotoğraf bulunmamasına rağmen, Shen Siwei buranın annesinin ofisi olduğunu biliyordu.
"Kendisi buranın baş mühendisi," dedi. "Hayat Ağacı Enerji İstasyonu'nun tasarımından sorumlu."
"Anlıyorum," Klet ve "Orada doğmuş olmana şaşmamalı," dedi.
Farkında olmadan Shen Siwei'nin düşünceleri dolaşmaya başladı ve aniden belki de pek çok şeyin uzun zaman önce önceden belirlenmiş olduğunu fark etti.
Orduya katılmayı seçmemiş olsaydı bile, geçmişi göz önüne alındığında, büyük olasılıkla siyasi bir kariyer seçerdi.
Belki de paralel bir dünyada kimliği bir müzakereci olacaktı ve Klet'le yine karşılaşacaktı.
"Müzakereci ?" Klet başını eğdi ve Shen Siwei'nin hayal kurmasını yarıda kesti. "Onu bulmama yardım eder misin?"
Shen Siwei düşüncelerini toparladı, el fenerini açtı ve ofise girdi. "Burada olduğuna emin misin?"
"Emin değilim." Klet kitaplığa gitti ve aramaya başladı. "Ama büyük olasılıkla."
Shen Siwei masanın çekmecesini açtı. "Neden?"
"Muhtemelen hatırlamıyorsun ama Gece Kuşları'nda Avis adında biri vardı. Sana suikast düzenlemek için Creston Grand Hotel'in güvenlik kameralarını hackleyen bir hacker."
Shen Siwei gerçekten de hatırlamıyordu. "Peki ya sonra?"
"Bu anlaşmayı internette aradı ve ne zaman bulacak olsa bilgiler kayboluyordu." Bu noktada Klet durakladı ve ekledi: "Bilgilerin kaybolduğu yerlerin hepsinde ordunun izleri vardı."
Shen Siwei boş çekmeceyi kapattı. "Marg çalışanlarının bu anlaşmayı tüm ağdan sildiğini mi söylüyorsun?"
O dönemde insanlar kâğıttan tasarruf etmek için her şeyi internette saklama eğilimindeydi. Ağ ayrıcalıkları yeterince yüksekse, perde arkasında bir şeyleri kurcalamak gerçekten de mümkündü.
"Avis öyle düşünüyordu," Klet çömeldi ve dağınık belgeleri incelemeye devam etti.
"Peki ya insanların anıları?" Shen Siwei şaşkınlık içindeydi. "Eğer bu anlaşma gerçekten o zamanlar imzalanmış olsaydı, kimse hatırlamaz mıydı?"
"Çünkü Hayat Ağacı'nın asıl sakinlerinin çoğu öldü." Klet araştırmayı bıraktı, dirseklerini dizlerine dayadı ve Shen Siwei'ye bakmak için başını geriye çevirdi. "Annen..."
Shen Siwei yumuşak bir sesle "Evet," diyerek Klet'in söylediklerini doğruladı.
Tıbbi teknolojinin hızla gelişmesi nedeniyle, Hayat Ağacı'nın ilk sakinleri ile daha sonra doğan sakinleri arasında yaşam süresi açısından bir uçurum vardı.
Örneğin Shen Siwei'nin annesi hastalık nedeniyle yetmişli yaşlarında vefat ederken, kendisi de yetmişli yaşlarında olan Shen Siwei hâlâ genç bir görünüme sahipti.
"Dahası, Marg halkının yönetimi Hayat Ağacı'nın inşasıyla başlamadı," diye bir belge aldı Klet ve araştırmaya devam etti, "Derin Deniz Enerji İstasyonu yok edildikten sonra başladı."
"Yani," diye araya girdi Shen Siwei, "ondan önce insanlar Marg halkıyla eşit koşullarda bir arada mı yaşıyordu?"
Böyle bir ortamda kimse anlaşmadan bahsetmezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Top Edge ( BL ) Novel
Science FictionTAMAMLANDI ✓ Dondurucu uykudan uyanan Shen Siwei acil bir görev aldı: asil bir müzakereci kılığına girip müzakere kisvesi altında işgal altındaki bölgeye girmek ve mültecilerin lideri Klet'in geçmişini araştırmak. Asil kimliğinin koruma sağlayacağın...